eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Modernizacja krytej p³ywalni w Naprawie



Og³oszenie z dnia 2024-06-25

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja krytej p³ywalni w Naprawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892251

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182687609

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gmina-jordanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja krytej p³ywalni w Naprawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-511f1a81-32ca-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00381345

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039839/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Modernizacja krytej p³ywalni w Naprawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-511f1a81-32ca-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jordanów z siedzib± Urz±d Gminy w Jordanowie ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów tel. 18/26-87-600, e-mail: urzad@gmina-jordanow.pl
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami ustawy pzp.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy pzp.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 12. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporz±dzenia, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i za³±cznikach do protoko³u, Administrator nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporz±dzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
17. Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporz±dzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazw±: „Modernizacja krytej p³ywalni w Naprawie”.

Miejsce realizacji: Kryta P³ywalnia w Naprawie, adres Naprawa 700, 34-240 Jordanów

Zakres inwestycji obejmuje demonta¿ elementów wyposa¿enia zewnêtrznego elewacji i dachu, wymiana istniej±cej stolarki zewnêtrznej okiennej i drzwiowej oraz wykonanie termoizolacji ¶cian zewnêtrznych, remont fragmentów ¶cian i szpalet pomieszczeñ, w których wymieniano stolarkê okienn± i drzwiow±, remont wykoñczenia schodów zewnêtrznych, pochylni, posadzek tarasów i balkonu, termomodernizacjê dachu wraz z wymian± pokrycia dachowego i blachy trapezowej konstrukcyjnej, remontem konstrukcji dachu z drewna klejonego i wykonaniem nowych warstw dachu, wymiana odwodnienia dachu, remont fragmentów ¶cian uszkodzonych podczas rozbiórki zadaszenia, remont wykoñczenia ¶cian i sufitu klatki schodowej, remont przeciekaj±cej myjki do stóp w szatni damskiej, wykonanie instalacji fotowoltaicznej, ponowny monta¿ projektowanego wyposa¿enia zewnêtrznego. W zwi±zku z projektowan± termoizolacj± fragmentów ¶cian piwnicy/ fundamentowych budynku objêtego opracowaniem remoncie podlega równie¿ opaska budynku (czê¶ciowo rozbiórka i ponowne u³o¿enie istniej±cego utwardzenia terenu oraz czê¶ciowo wykonanie nowej opaski z kostki betonowej i grysu dekoracyjnego).
Inwestycja polegaj±ca na termomodernizacji istniej±cego budynku obejmie roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i wykoñczeniowe maj±ce na celu spe³nienie wymogów termoizolacyjno¶ci przegród budynku Krytej P³ywalni w m. Naprawa, poprawne wykonanie izolacji nad nieck± basenow± zapewniaj±c± brak gromadzenia wilgoci wewn±trz warstwy dachu i na przyleg³ych elewacjach oraz poprawê estetyki budynku.

Szczegó³owy zakres robót zosta³ zawarty w Dokumentacji projektowej – stanowi±cej za³±cznik nr 10 do SWZ, Przedmiarze robót - stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ, STWiOR – stanowi±cym za³±cznik nr 12 do SWZ.
Uwagi:
Zadanie realizowane jest ze ¶rodków pochodz±cych z dofinansowania przyznanego w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421132-8 - Instalowanie okien

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzp]:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrêbnych przepisów [art. 114 ustawy pzp]:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzp]:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]:
Opis spe³nienia warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca:
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub modernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej w ramach której powierzchnia budowanego lub przebudowanego lub modernizowanego dachu wynosi³a nie mniej jak 1500 m2,

Oraz

- wykona³ co najmniej jedna robotê budowlan± polegaj±c± na termomodernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej której powierzchnia ¶cian objêtych termomodernizacj± wynosi³a nie mniej jak 1200 m2, wymiany ¶lusarki aluminiowej o powierzchni nie mniejszej jak 200 m2.

Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie jednej roboty budowlanej ( jednej inwestycji), która obejmuje obie wy¿ej opisane roboty.

Zamawiaj±cy w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.


Uwagi:
1. Pod pojêciami „budowa” i „przebudowa” rozumie siê pojêcia zdefiniowane w art.3 pkt. 6 i pkt.7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 poz. 725).
2. Je¿eli wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), zamawiaj±cy nie dopuszcza by wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli faktycznie i konkretnie nie wykonywa³ wykazywanego zakresu prac. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac.
3. Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek SWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez wykonawcê obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez zamawiaj±cego.

b) wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia:
- co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika Budowy posiadaj±c± stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane: w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2024, poz.725 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ lub konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ
- co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2024, poz. 725 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych z ograniczeniami

Uwagi:
1. Uprawnienia, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) lub stanowiæ wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
2. W przypadku osób bêd±cych obywatelami pañstw cz³onkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno byæ potwierdzone odpowiedni± decyzj± o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
3. Osoba ta musi posiadaæ aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.).
4. Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
5. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli chocia¿ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami wskazanymi powy¿ej w specyfikacji lub Wykonawcy bêd± wspólnie dysponowali tymi osobami.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie ww. specjalno¶ci je¿eli którakolwiek z uprawnionych osób bêdzie posiada³a ³±cznie wymagane przez Zamawiaj±cego uprawnienia

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru s±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji oraz art.7 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie robót wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach z Rozdzia³u 29 pkt. 2.4. lit.a SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie osób wykonawca winien wskazaæ informacje w zakresie okre¶lonym w warunkach z rozdzia³u 29 pkt. 2.4.lit. b SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wype³niony i podpisany formularz oferty -za³±cznik nr 1 do SWZ, Wadium zgodnie z zapisami rozdzia³u 12 SWZ, Pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy, Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¶li dotyczy, O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia- je¶li dotyczy, O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¶li dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego obowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 30 000,00 z³ ( s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w Ustawie Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego BS JORDANÓW nr konta 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z adnotacj± „WADIUM dot. Modernizacja krytej p³ywalni w Naprawie”. Wykonawca do³±czy do oferty dowód potwierdzenia przelewu.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na musi byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego. Wadium nale¿y za³±czyæ do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami SWZ oferty Wykonawcy. Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z tre¶ci± art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê , okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku gdy wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy pzp Zamawiaj±cy dokona odrzucenia takiej oferty (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp)
8. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieni±dza – do oferty nale¿y za³±czyæ dowód potwierdzenia przelewu
b) w formie innej ni¿ pieniê¿na – to jest gwarancji lub porêczenia - do oferty nale¿y za³±czyæ wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia - patrz: pkt. 2.4 lit.b SWZ. Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi zawieraæ w szczególno¶ci: wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu z³o¿onej wraz z ofert±. Do dokumentu (lub dokumentów) zawieraj±cego ustanowienie Pe³nomocnika nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba udzielaj±ca pe³nomocnictwa by³a upowa¿niona do reprezentowania wykonawców w chwili udzielania pe³nomocnictwa (co mo¿na wykazaæ w szczególno¶ci przez za³±czenie odpisu z Krajowego Rejestru S±dowego lub informacji odpowiadaj±cej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiêbiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sadowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186, ze zm.) albo za¶wiadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.)
4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 25 pkt. 2.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/roboty budowlane wykonuj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-23

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zadanie realizowane jest ze ¶rodków pochodz±cych z dofinansowania przyznanego w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.