Og³oszenie z dnia 2022-10-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00426591/01 - Wynik z dnia 2022-11-08
- 2023/BZP 00017537/01 - Wynik z dnia 2023-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 4781 356
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maria.szczur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f886ea14-4568-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00381421
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00051992/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.13 Dostawa oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://lcit.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod nazw±: „Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT” – znak sprawy: LCIT-AO-II.251.40.2022.SZM.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista postêpowañ PZP”, nastêpnie zak³adkê „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika w wybrany link, przechodz±c do obszaru postêpowania (po up³ywie terminu sk³adania ofert dokumentacja jest dostêpna w zak³adce „W toku”, a po zakoñczeniu postêpowania w zak³adce „Archiwalne”).
2) Zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy:
- bez logowania – poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie”,
- poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê na konto u¿ytkownika w zak³adce „Korespondencja”.
3) Przyst±pienie do postêpowania:
a) przyst±pienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
c) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracje w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy mo¿na siê kontaktowaæ z serwisem dostêpnym codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23, - pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach, w szczególno¶ci: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z za³±cznikami przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
O terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): A. Obowi±zek informacyjny w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ul. Mieczys³awa Kar³owicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, ul. A. Grottgera 4) e-mail: kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl;
3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO),
tj. przetwarzanie niezbêdne jest do wype³nienia obowi±zku prawego ci±¿±cego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów
lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy,
b) wskazanym w art. 5 ust. 1 w zw. z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotycz±cych podstaw wykluczenia
z postêpowania okre¶lonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±czenie w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwalnym, i nie bêd± udostêpniane odbiorcom danych za wyj±tkiem podmiotów, które s± upowa¿nione na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych).
5. Odbiorcami danych bêd± podmioty na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa, tj. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi wsparcia i serwisu (podmiot przetwarzaj±cy).
6. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
7. Podmiotom, których dane s± przetwarzane przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
1) dostêpu do swoich danych osobowych, ¿±dania ich sprostowania, usuniêcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych, w zakresie okre¶lonym ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowe informacje zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: LCIT-AO-II.251.40.2022.SZM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT.
2. Olej opa³owy lekki (olej napêdowy do celów grzewczych) bêd±cy przedmiotem zamówienia powinien spe³niaæ wymagania zgodne z Polsk± Norm± PN-C-96024:2011 lub równowa¿n±, gatunek L1, Aprobatami Europejskimi i obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1315, z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. poz. 2008) oraz posiada nastêpuj±ce parametry:
a) warto¶æ opa³owa /nie mniej ni¿ 42,6 MJ/kg/
b) temperatura p³yniêcia /nie wy¿sza ni¿ -20OC/
c) temperatura zap³onu /nie mniejsza ni¿ 560C/
d) gêsto¶æ w temp. 15OC /nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3/
e) zawarto¶æ wody /nie wiêcej ni¿ 200 mg/kg/
f) zawarto¶æ siarki /nie wiêcej ni¿ 0,10%/ (w przeliczeniu na masê)
g) zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych /nie wiêksza ni¿ 24mg/kg/
h) barwa /czerwona/.
Paliwo musi spe³niaæ aktualne wymagania okre¶lone w polskich normach dla paliw p³ynnych, pod rygorem odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
a) szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego objêtego podstawowym zamówieniem wynosi 50 m3, a zamówienia w ramach prawa opcji wynosi 50 m3. Wskazane ilo¶ci oleju opa³owego s± wielko¶ciami orientacyjnymi, szacowanymi na podstawie zu¿ycia w latach poprzednich oraz przewidywanego zapotrzebowania Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy, w zale¿no¶ci od potrzeb, zastrzega mo¿liwo¶æ zakupu oleju opa³owego, w ilo¶ciach:
1) mniejszych ni¿ prognozowane podstawowe zamówienie (o maksymalnie 50 % w stosunku do szacowanych ilo¶ci),
2) wiêkszych ni¿ prognozowane podstawowe zamówienie - pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci Umowy (zgodnie ze wskazanym wy¿ej zakresem w ramach prawa opcji).
W takim przypadku, Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwaæ roszczenie z tytu³u niezrealizowania przez Zamawiaj±cego Umowy w pe³nym zakresie ilo¶ciowym lub warto¶ciowym.
b) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest zakup oleju opa³owego do maksymalnej warto¶ci okre¶lonej w § 8 ust. 1 umowy w ramach ilo¶ci podstawowej, tj. ok. 50 000,00 dm3 = 50 m3 do nieruchomo¶ci znajduj±cych siê w: Kuraszewie, a tak¿e w Lubartowie, Parczewie, Grabanowie oraz na innych nieruchomo¶ciach, które zostan± zlecone do zarzadzania Zamawiaj±cemu w trakcie trwania umowy.
c) W ramach opcji przewidywany jest zakup oleju do maksymalnej warto¶ci zamówienia w ramach opcji okre¶lonej w §8 ust. 1 umowy odpowiadaj±cej ok. 50 m3 oleju opa³owego do kot³owni na nieruchomo¶ciach znajduj±cych siê w Lubartowie, Parczewie, Kuraszewie, Grabanowie oraz na innych nieruchomo¶ciach, które zostan± zlecone do zarz±dzania Zamawiaj±cemu w trakcie trwania umowy.
d) Jednorazowa dostawa oleju do kot³owni w Kuraszewie nie bêdzie mniejsza ni¿ 5 m3; do pozosta³ych kot³owni nie bêdzie mniejsza ni¿ 1 m3.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a tak¿e warunki realizacji dostawy i obowi±zki Wykonawcy opisane s± w Projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W ramach opcji przewidywany jest zakup oleju do maksymalnej warto¶ci zamówienia w ramach opcji okre¶lonej w §8 ust. 1 umowy odpowiadaj±cej ok. 50 m3 oleju opa³owego do kot³owni na nieruchomo¶ciach znajduj±cych siê w Lubartowie, Parczewie, Kuraszewie, Grabanowie oraz na innych nieruchomo¶ciach, które zostan± zlecone do zarz±dzania Zamawiaj±cemu w trakcie trwania umowy.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych polegaj±cej na zwiêkszeniu zakresu ¶wiadczonych dostaw i odpowiednio wynagrodzenia Wykonawcy, jednak¿e nie wiêcej ni¿ do maksymalnej warto¶ci zamówienia w ramach opcji przewidzianej w umowie. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiêkszenia potrzeb jednostek na rzecz których prowadzone jest postêpowanie z uwagi na czynniki atmosferyczne lub znacznego wzrostu cen oleju, powoduj±cego szybkie wyczerpanie siê kwot zabezpieczonych w ramach zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy sk³ada pisemne o¶wiadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w trakcie trwania umowy w latach 2022 -2023.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustalon± punktacj± do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych w terminie ofert, które spe³ni± wymagania formalne na podstawie nastêpuj±cego zestawu kryteriów oceny:
Cena brutto za ca³o¶æ zamówienia (C) - 100%.
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów. Maksymalnie oferta mo¿e uzyskaæ 100 pkt.
5. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
6. W przypadku uzyskania równej ilo¶ci punktów przez dwie lub wiêcej ofert, wy¿ej w rankingu oceniona bêdzie oferta Wykonawcy, który wskaza³ najni¿sz± cenê.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wymagane jest posiadanie wa¿nej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 poz. 1385 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
a) wykonywa³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych nale¿ycie, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego lekkiego o ³±cznej ilo¶ci min. 20 000 dm3 ka¿de;
b) przez ca³y okres realizacji dostaw bêdzie dysponowa³ do jej wykonania przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do przewo¿enia materia³ów niebezpiecznych w cysternach.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - aktualna koncesja (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 poz.1385 z pó¼n. zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
- informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
- wykaz dostaw (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 5 do SWZ;
- wykaz osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³otych (s³ownie: piêæ tysiêcy i 00/100 z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Banku PKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT – znak sprawy: LCIT-AO-II.251.40.2022.SZM”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Województwo Lubelskie – Lubelskie Centrum Technologii i Innowacji;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) musi zostaæ z³o¿ony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dot. wadium: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci±̨ zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2–4 oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 4 mo¿liwo¶ǽ dokonywania zmian postanowieñ́ umowy tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany:
a) przedmiotu umowy w sytuacji zmian unormowañ́ prawnych powszechnie obowi±zuj±cych wp³ywaj±cych na zakres przedmiotu zamówienia ;
b) wysoko¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku m.in. zmian stawki podatku od towarów i us³ug;
3. Zgodnie z tre¶ci±̨ ustawy Prawo zamówieñ́ publicznych, mo¿liwo¶ǽ zmiany umowy istnieje w szczególno¶ci w razie:
a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, okre¶lonych w odpowiednich przepisach Kodeksu cywilnego;
b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieǽ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
c) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczno¶ci te powoduj±̨ konieczno¶ǽ zmiany terminu;
d) przed³u¿enia terminu okre¶lonego w niniejszej umowie, w przypadku gdy ilo¶ǽ zakupionego oleju nie przekroczy ilo¶ci okre¶lonej w postanowieniach umowy;
4. Zmiany umowy mog±̨ dotyczyǽ równie¿ w szczególno¶ci:
a) terminu realizacji umowy i mog±̨ wyst±piǽ w sytuacji rozszerzenia b±d¼́ zawê¿enia przez Zamawiaj±cego zakresu dostaw lub w przypadkach przed³u¿aj±cego się̂ okresu grzewczego wynikaj±cego z przyczyn atmosferycznych;
b) rozszerzenie katalogu miejsc dostaw oleju;
c) zmiany ceny oleju na zasadach i warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie;
5. Ze wzglêdu na wyst±pienie okoliczno¶ci niezale¿nych od Zamawiaj±cego mo¿liwe bêdzie zmniejszenie zakresu (maksymalnie do 50 % ilo¶ci zamówienia podstawowego, okre¶lonego w § 2 umowy ) i zmiana terminu realizacji dostaw. Liczba dostaw mo¿e zostaæ zmniejszona tak¿e ze wzglêdu na sprzeda¿ nieruchomo¶ci, przekazanie innemu u¿ytkownikowi lub zagospodarowanie w inny sposób przez w³a¶ciciela. W tych przypadkach Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia ilo¶ci zamówionego oleju i zmniejszenia warto¶ci umowy bez prawa do jakichkolwiek roszczeñ́ odszkodowawczych.
6. Zakres przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie, w szczególno¶ci na skutek wprowadzenia w ¿ycie regulacji prawnych po dniu podpisania umowy skutkuj±cych potrzeb± zmiany umowy.
7. W przypadku zmiany w³a¶ciciela okre¶lonej nieruchomo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e przekazaæ cesj± na przyjmuj±cego nieruchomo¶æ czê¶æ przedmiotu umowy jej dotycz±c±.
8. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ równie¿ w przypadku zwiêkszenia zakresu zamówienia, zgodnie z zastrze¿onym prawem opcji.
9. Zmiana ceny oleju opa³owego nie wymaga dokonania zmian w formie aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-14 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d.Sekcji III pkt 3.6)Osobami uprawnionymi do kontaktów s±:1) Maria Szczur – nr telefonu 81 4781356, maria.szczur@lcit.lubelskie.pl;
2) Andrzej Danaj – nr telefonu 81 4416533, andrzej.danaj@lcit.lubelskie.pl.
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
DODATKOWO:
1. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej
o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji.
4. Kontrola udzielania zamówieñ publicznych w zakresie zgodno¶ci z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
5. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego rozumie siê z³o¿enie oferty.
6. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej.
7. Karê pieniê¿n±, o której mowa w ust. 6 nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych dla posiadanego przez Zamawiaj±cego oprogramowania o nazwie Red Hat Enterprise Linux Server, Premium (Physical or Virtual Nodes).
- 19/25. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzêdzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podzia³em na czê¶ci.
- Dostawa 5 szt. urz±dzeñ prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych Dolno¶l±skiego Zespo³u Szkó³ w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazê Lotnictwa Taktycznego Miñsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.