Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396540/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00522722/01 - Wynik z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji przeciwwodnej kondygnacji piwnicznej budynku przy ul. Mennica 4 w Bydgoszczy, dz. nr ew. 95/42 obręb 0097
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092554209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-006
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie izolacji przeciwwodnej kondygnacji piwnicznej budynku przy ul. Mennica 4 w Bydgoszczy, dz. nr ew. 95/42 obręb 0097
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3daeb7-32ca-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000501/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie izolacji przeciwwodnej kondygnacji piwnicznej budynku Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy przy ul. Mennica 4 w Bydgoszczy, dz. nr ew. 95/42 obręb 0097
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bydgoszcz/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bydgoszcz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bydgoszcz.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 uPzp
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Zamawiający informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy (85-006) ul. Gdańska 4. reprezentowane przez Dyrektora Muzeum (zwanego dalej "Administrator").
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych
w zakresie działania Administratora, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Danych Osobowych w Muzeum elektronicznie na adres e-mail iod@muzeum.bydgoszcz.pl lub listownie na adres Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „uPzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOB.D.271.tp1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 928317,38 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.W ramach zamierzenia budowlanego przewiduje się następujące roboty budowlane związane z wykonaniem izolacji przeciwwodnych piwnic.
W szczególności:
Prace na zewnątrz budynku:
- demontaż opaski wokół budynku, nawierzchni utwardzonych, pasa pomostu od międzywodzia, rozbiórka fundamentu podnośnika dla niepełnosprawnych
- odkopanie ścian zewnętrznych budynku do głębokości spodu fundamentu – wraz z wykonaniem zabezpieczenia wykopu,
- skucie tynków zewnętrznych i oczyszczenie ścian do poziomu umożliwiającego wykonanie hydroizolacji,
- rozbiórka części ścian zewnętrznych schodów umożliwiające wykonanie hydroizolacji ścian pod schodami zewnętrznymi,
- skucie luźnych fragmentów tynku,
- wykonanie uszczelnień przejść instalacyjnych przez ściany,
- wykonanie iniekcji izolacji poziomej ścian piwnicznych budynku od zewnątrz, ściany oporowej i ściany schodów zewnętrznych
- wykonanie hydroizolacji pionowej na ścianach budynku od zewnątrz, ścianie oporowej, ścianie pod schodami zewnętrznymi prowadzącymi do budynku oraz ścianie czołowej i ścianach bocznych schodów,
- odtworzenie rozebranych fragmentów murów,
- zabezpieczenie izolacji folią kubełkową,
- naprawa drenażu i instalacji do odprowadzania wód deszczowych wraz z studzienkami – czyszczakami i podłączeniem orynnowania dachu, wykonanie 4 rewizji na narożniku budynku umożliwiających sprawdzanie poziomu wód gruntowych
- zasypanie wykopu
- odtworzenie opaski i nawierzchni wokół budynku
Uwaga: przy przystąpieniu do kładzenia warstw izolacji obligatoryjne jest poinformowanie Zamawiającego, który wraz z Inspektorem nadzoru oraz projektantem muszą być obecni.
Prace wewnątrz budynku:
- skucie istniejących tynków wewnętrznych ze ścian i sufitów,
- rozbiórka istniejących warstw posadzkowych wraz z instalacją ogrzewania posadzkowego,
- neutralizacja skażeń biologicznych,
- oczyszczenie i ewentualna naprawa płyty fundamentowej,
- wykonanie izolacji poziomej w technologii kremów iniekcyjnych ścian zewnętrznych i wewnętrznych piwnic metodą iniekcji krystalicznej;
- wykonanie uszczelnień przejść instalacyjnych przez ściany,
- wykonanie izolacji przeciwwodnej posadzki,
- odtworzenie warstw posadzki wraz z instalacją ogrzewania podłogowego,
- wykonanie tynków renowacyjnych i powłok malarskich na ścianach i sklepieniach (ściany na których obecnie nie ma tynków, pozostają nieotynkowane)
Uwaga: przy przystąpieniu do kładzenia warstw izolacji obligatoryjne jest poinformowanie Zamawiającego, który wraz z Inspektorem nadzoru oraz projektantem muszą być obecni.
Prace winny być prowadzone zgodnie z projektem, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, w sposób nie powodujący pogorszenia stanu zachowania budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
45262690-4 - Remont starych budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, a w przypadku gdy przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów z większą dokładnością.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza. Zamawiający nie ma obowiązku prowadzenia negocjacji. Gdy zamawiający nie przeprowadzi negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Zamawiający nie ogranicza liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Po zakończeniu negocjacji wykonawcy, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu zostaną zaproszeni do złożenia ofert dodatkowych.
W toku oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę najkorzystniejszą, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi – C
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy D
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion 00/100)
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane (zadania) o wartości min. 500.000,00 złotych brutto każda, w ramach których Wykonawca wykonał izolację przeciwwodną zewnętrzną ścian fundamentowych danego budynku (dla każdego zadania odrębnie) w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną wykonał w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub do Gminnej Ewidencji Zabytków i roboty te zostały wykonane należycie.
Jeżeli wykonawca powoła się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami/wykonawcą, winien wykazać roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Oceniając zdolność zawodową Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków, dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 274 uPzp
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą, niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
2) wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane (zadania) o wartości min. 500.000,00 złotych brutto każda, w ramach których Wykonawca wykonał izolację przeciwwodną zewnętrzną ścian fundamentowych danego budynku (dla każdego zadania odrębnie) w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną wykonał w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub do Gminnej Ewidencji Zabytków i roboty te zostały wykonane należycie.
(Wykaz usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą (wzór formularza stanowi Załącznik nr 1. do SWZ) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i przesłanek wykluczenia – wg wzoru - Załącznik nr 2. do SWZ.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 274 uPzp
wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane (zadania) o wartości min. 500.000,00 złotych brutto każda, w ramach których Wykonawca wykonał izolację przeciwwodną zewnętrzną ścian fundamentowych danego budynku (dla każdego zadania odrębnie) w tym: co najmniej jedną robotę budowlaną wykonał w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub do Gminnej Ewidencji Zabytków i roboty te zostały wykonane należycie.
(Wykaz usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
OŚWIADCZENIEWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
OŚWIADCZENIE
o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEZNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ
OŚWIADCZENIE O ZASTRZEŻENIU INFORMACJI
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 11 320,94 zł (słownie: jedenaście tysięcy trzysta dwadzieścia 94/10).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (zgodnie z uPzp) z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków, dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§13Zmiana umowy
1. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Przez istotne zmiany umowy rozumie się zmiany:
1) terminu realizacji umowy,
2) podwykonawcy,
3. Istotna zmiana umowy może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach:
1) zaniechania produkcji poszczególnych elementów przedmiotu umowy skutkujących niemożliwością świadczenia,
2) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można
było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie określonym
w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione,
3) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących.
4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie przez strony stosownego wniosku
wraz z uzasadnieniem.
5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie na podstawie art. 455 ust. ustawy Pzp, w przypadku, gdy zaistnienie nieprzewidywalnej sytuacji rzeczywiście wpływa na proces realizacji umowy w taki sposób, iż konieczna jest jej zmiana.
6. Wszystkie zmiany wymagają akceptacji przez obie strony umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_bydgoszcz/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-05 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteriami oceny ofert są:1) Cena C = 60 % = 60 pkt
2) Termin gwarancji i rękojmi G = 20 % = 20 pkt
3) Doświadczenie kierownika budowy D = 20% = 20 pkt
ad 1) Cena
a) przyjmuje się, że najwyższą liczbę punktów tj. 60, otrzyma oferta z ceną brutto najniższą wśród cen zawartych w ofertach,
b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
C = Cn/Cb * 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie „x” w kryterium „Cena”
Cn - cena brutto najniższa spośród cen zawartych w ocenianych ofertach
Cb - cena brutto zawarta w ofercie „x”
ad. 2) Termin gwarancji i rękojmi – C
Wymagany minimalny termin gwarancji i rękojmi to: 36 miesięcy
Punktowany maksymalny termin gwarancji i rękojmi to: 60 miesięcy
a) przyjmuje się, że najwyższą liczbę punktów tj. 20, otrzyma oferta, w której wskazano najdłuższy okres gwarancji i rękojmi
b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najdłuższego okresu gwarancji, punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
G = Gb/Gmax * 20 pkt
gdzie:
G - liczba punktów przyznana ofercie „x” w kryterium „Termin gwarancji i rękojmi”.
Gb- termin gwarancji i rękojmi w badanej ofert „x”.
Gmax - najdłuższy termin gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ocenianych ofert.
W przypadku braku wypełnienia w druku formularza ofertowego kryterium terminu gwarancji i rękojmi Zamawiający uzna i przyjmie do wyliczenia kryterium, że termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 m-cy, a oferta otrzyma 0 pkt. W przypadku wpisania terminu gwarancji krótszego niż 36 m-cy, oferta podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku wpisania terminu gwarancji dłuższego niż termin określony przez Zamawiającego jako maksymalny - do wyliczenia liczby punktów w tym kryterium Zamawiający przyjmie okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy natomiast do umowy wpisany będzie termin wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
ad. 3) Doświadczenie kierownika budowy D = 20% = 20 pkt
Ocena w kryterium będzie odbywać się w oparciu o wykaz zadań polegających na wykonaniu robót budowlanych w tym wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian, przy których osoba wskazana na Kierownika Budowy, posiada uprawnienia do pracy przy zabytkach i pełniła funkcję przy realizacji:
1 zadania – 10 pkt
2 zadań – 20 pkt
D = 10 pkt w przypadku wykazania 1 zadania polegającego na wykonaniu robót budowlanych w tym wykonaniu izolacji przeciwwodnej ścian, nad którymi funkcję pełnił Kierownik budowy
D = 20 pkt w przypadku wykazania 2 zadań polegających na wykonaniu robót budowlanych w tym wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian, nad którymi funkcję pełnił Kierownik budowy
3.4.3
Łączna punktacja tj. Ł wyliczana będzie wg wzoru:
Ł = C + G + D
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.