Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych w celu zapewnienia regularnych przewozów uczniom, uczęszczającym do szkoły i przedszkola
na terenie Gminy Miedzna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedzna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 4
1.5.2.) Miejscowość: Miedzna
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmiedzna@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamiedzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b61688b4-368e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych w celu zapewnienia regularnych przewozów uczniom, uczęszczającym do szkoły i przedszkolana terenie Gminy Miedzna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b61688b4-368e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046484/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup biletów miesięcznych w celu zapewnienia regularnych przewozów uczniom, uczęszczającym do szkoły i przedszkola na terenie Gminy Miedzna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dowóz dzieci do szkoły i przedszkola na terenie Gminy Miedzna w roku szkolnym 2022/2023 odbywać się będzie w oparciu
o funkcjonującą publiczną komunikację zbiorową. Obowiązujący rozkład jazdy publicznego transportu zbiorowego
realizowanego na terenie Gminy, przez PKS "Sokołów" , pozwalają na ich wykorzystanie do potrzeb dowozu dzieci do
szkoły i przedszkola na terenie Gminy. Ustawowy obowiązek Gminy zapewnienia bezpłatnego transportu dzieciom i
młodzieży szkolnej w ramach komunikacji publicznej może być realizowany wyłącznie u przewoźnika, który w ramach
swoich rozkładów jazdy może w pełni zabezpieczyć potrzeby Gminy w tym zakresie. Gmina decydując się na wybór ww.
wariantu przewozowego bierze pod uwagę wyłącznie aspekt techniczno-prawny, którym jest fakt, że firma ta posiada
wymagane prawem zezwolenia i uzgodnienia, zwłaszcza w zakresie realizowanych rozkładów jazdy , które zabezpieczają
nasze potrzeby w zakresie transportu dzieci i młodzieży szkolnej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup biletów miesięcznych w celu zapewnienia regularnych przewozów uczniom, uczęszczającym do szkoły i przedszkola
na terenie Gminy Miedzna
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173451,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17345,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17345,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS "SOKOŁÓW" w Sokołowie Podlaskim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8230001088
7.3.3) Ulica: Ząbkowska
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173451,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.