Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235391/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00245106/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00249792/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00261147/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00348968/01 - Wynik z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego oraz wyrobów medycznych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o., w podziale na 31 pakietów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192587795
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 1-3
1.4.2.) Miejscowość: Sopot
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-759
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcrsopot.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcrsopot.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381534
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00348968
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 11) Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 7 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 11) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt 7), ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakiecie nr 11, gdyż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym Pakiecie Wykonawca poinformował Zamawiającego iż pomimo wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej w Pakiecie nr 11 nie może podpisać umowy, ponieważ ze względu na błędną wycenę nie jest w stanie poprawnie realizować dostawy bez ponoszenia strat finansowych. Z uwagi na to, że była to jedyna oferta złożona w niniejszym pakiecie, nie jest możliwe dokonanie na podstawie art. 263 ustawy Pzp ponownej czynności badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców.
Podstawa prawna: art. 255 pkt. 7) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.6. Liczba ofert odrzuconych (Informacje o ofertach dla części nr 11) Przed zmianą:
0
Po zmianie:
1
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 11) Przed zmianą:
4999,32
Po zmianie:
0,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11) Przed zmianą:
SKAMEX Spółka z o. o.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11) Przed zmianą:
Częstochowska 38/52
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11) Przed zmianą:
Łódź
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11) Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Dane adresowe wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11, Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o wykonawcy, któremu udzielono zamówienia dla części nr 11) Przed zmianą:
5542980836
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 11) Przed zmianą:
2023-08-03
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 11) Przed zmianą:
4999,32
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty (Informacje dotyczące umowy dla części nr 11) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Informacje dotyczące umowy dla części nr 11) Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Informacje dotyczące umowy dla części nr 11) Przed zmianą:
12
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Remont i przebudowa dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się przy: ul. Helskiej 4/10 oraz ul. Poznańskiej 7/1 w Sopocie - zamówienie w dwóch częściach
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego ul. Klenczona w Sopocie
- Remont klubu pod sceną
- PRZEBUDOWA ŻŁOBKA PUCHATEK
- REMONT DACHU W BUDYNKU SFINKS
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego zestawów do zlewanego UKKP z wbudowanym filtrem w ilości do 4800 sztuk
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Zakup i dostawa fartuchów chirurgicznych jałowych
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.