Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275706/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
- 2022/BZP 00277029/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00288182/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego, wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych w gminie Mrozy oraz świadczenie kompleksowej i bezpiecznej usługi chmurowej w zakresie Portalu www”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 35
1.5.2.) Miejscowość: Mrozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 0257574190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mrozy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mrozy.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego, wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych w gminie Mrozy oraz świadczenie kompleksowej i bezpiecznej usługi chmurowej w zakresie Portalu www”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f9051df-09a7-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007136/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji programu "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin peegerowskich w rozwoju cyfrowym -Granty PPGR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.12.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275706/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277831,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.1) Dostawa sprzętu komputerowego:
• Komputery stacjonarne – 3 kpl.
• Stacje robocze All-in-One - 7 kpl.
2) Oprogramowanie:
• Oprogramowanie biurowe – 1 kpl (12 lic).
3) Dostawa, instalacja oraz konfiguracja platform serwerowych wraz z oprogramowaniem:
- Platforma serwerowa – wdrożenie na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Mrozy:
• Serwer wirtualizacji – 1 szt.
• Oprogramowanie wirtualizacyjne – 1 szt.
• Usługi instalacji, konfiguracji oraz wdrożenia – zgodnie z wcześniej opracowaną koncepcją techniczną
- Platforma serwerowa – wdrożenie na potrzeby Zespołu Szkół w Mrozach:
• Serwer wirtualizacji – 1 szt.
• Oprogramowanie systemowe – 1 szt.
• Licencje dostępowe – 150 szt.
• Oprogramowanie wirtualizacyjne – 1 szt.
• Usługi instalacji, konfiguracji oraz wdrożenia – zgodnie z wcześniej opracowaną koncepcją techniczną
4) Dostawa instalacji oraz konfiguracja systemu składowania i archiwizacji danych oraz wykonywania kopii zapasowych:
• Dyski NAS - 8 szt.
• Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych i archiwizacji danych - 1 lic.
• Usługi instalacji, konfiguracji oraz wdrożenia – zgodnie z wcześniej opracowaną koncepcją techniczną
5) Rozbudowa i modernizacja sieci LAN/WiFi:
- Rozbudowa oraz modernizacja sieci LAN – Urząd Miasta i Gminy Mrozy:
• Przełącznik sieciowy 24-port L2/L3 – 1 szt.
• Przełącznik sieciowy 24-port – 2 szt.
• Przełącznik sieciowy 8-port – 4 szt.
• Kontroler sieci – 1 szt.
• Usługi instalacji, konfiguracji oraz wdrożenia
- Rozbudowa oraz modernizacja sieci LAN – Zespół Szkół w Mrozach:
• Przełącznik sieciowy 48 - port – 7 szt.
• Kontroler sieci – 1 szt.
• Usługi instalacji, konfiguracji oraz wdrożenia
- Rozbudowa oraz modernizacja sieci LAN/WiFi – Szkoła Podstawowa nr 1 w
Mrozach:
• Przełącznik sieciowy 24-port – 1 szt.
• Router – 1 szt.
• Punkt dostępowy WiFi - 12 szt.
• Kontroler sieci – 1 szt.
• Usługi instalacji, konfiguracji oraz wdrożenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
48823000-3 - Serwery plików
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
32428000-9 - Modernizacja sieci
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 193050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup, dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Ochrony Sieci klasy Firewall i UTM w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.1) System do zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego (cyberbezpieczeństwo) Dostawa instalacja oraz konfiguracja systemu zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego (cyberbezpieczeństwo)
• Urządzenie UTM wraz z niezbędnymi licencjami – 1 kpl.
• Usługi instalacji, konfiguracji oraz wdrożenia – zgodnie z wcześniej opracowaną koncepcją techniczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”1) Dostawa sprzętu komputerowego.
• Komputery typu laptop – 23 szt.
• Komputery typu desktop – 5 szt.
• Komputer typu tablet – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 62200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie kompleksowej i bezpiecznej usługi chmurowej w zakresie portalu www dla Urzędu Miasta i Gminy Mrozy”1) Zaprojektowanie i utworzenie serwisu www.
2) Świadczenie usługi chmurowej w postaci wykonanego serwisu www.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72415000-2 - Usługi hostingowe dla stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 11581,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242259,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242259,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242259,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stimo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653
7.3.3) Ulica: R. Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242259,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15907,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15907,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15907,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stimo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653
7.3.3) Ulica: R. Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15907,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74907,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74907,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74907,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stimo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653
7.3.3) Ulica: R. Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74907,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trol Inter Media Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7872080002
7.3.3) Ulica: Poznańska 56
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.