Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288454/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu IT w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6422775
1.5.8.) Numer faksu: 14 6422747
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13ff64f3-1995-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu IT w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13ff64f3-1995-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044811/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup serwera oraz sprzętu IT dla szkół i placówek specjalnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowano w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020; Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU; działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup sprzętu IT w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” w pakietach 1, 2, 3 i 4 – w ramach zadań określonych w budżecie Gminy Dąbrowa Tarnowska: Realizacja projektu „Cyfrowa Gmina” – Projekt „Cyfrowa Gmina” oraz Zakup serwera oraz sprzętu IT dla szkół i placówek specjalistycznych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.Pakiet 1 - Cyfryzacja: biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych. Chmura obliczeniowa dla JST – Komputery All in One (AiO).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
48811000-6 - System poczty elektronicznej
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 224000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup sprzętu IT w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” w pakietach 1, 2, 3 i 4 – w ramach zadań określonych w budżecie Gminy Dąbrowa Tarnowska: Realizacja projektu „Cyfrowa Gmina” – Projekt „Cyfrowa Gmina” oraz Zakup serwera oraz sprzętu IT dla szkół i placówek specjalistycznych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.Pakiet 2 - Cyfryzacja: biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych. Chmura obliczeniowa dla JST – Serwery NAS i RACK.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48822000-6 - Serwery komputerowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48219700-3 - Pakiety oprogramowania do serwera komunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 46750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup sprzętu IT w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” w pakietach 1, 2, 3 i 4 – w ramach zadań określonych w budżecie Gminy Dąbrowa Tarnowska: Realizacja projektu „Cyfrowa Gmina” –Projekt „Cyfrowa Gmina” oraz Zakup serwera oraz sprzętu IT dla szkół i placówek specjalistycznych w ramach projektu
„Cyfrowa Gmina”.
Pakiet 3 - Zakup sprzętu IT dla szkół i placówek specjalnych (dostosowanego do potrzeb) - Monitory interaktywne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych
został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do
SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Zakup sprzętu IT w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” w pakietach 1, 2, 3 i 4 – w ramach zadań określonych w budżecie Gminy Dąbrowa Tarnowska: Realizacja projektu „Cyfrowa Gmina” –Projekt „Cyfrowa Gmina” oraz Zakup serwera oraz sprzętu IT dla szkół i placówek specjalistycznych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
Pakiet 4 - Cyfryzacja: biur, jednostek publicznych, jednostek podległych i nadzorowanych. Chmura obliczeniowa dla JST – Urządzenie UTM i skanery dokumentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacji funkcjonalno-technicznej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242320,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307008,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242320,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "e-Tech" Jacek Sójka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100471920
7.3.3) Ulica: Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242320,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106358,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119196,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106358,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717
7.3.3) Ulica: Lindleya, 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106358,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach nowej instytucji żłobka pod adresem Kościelna 25A, Dąbrowa Tarnowska
- "Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska"
- "Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku"
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na części dla zadań obejmujących budowę dróg dla pieszych
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1307K Swarzów - Mędrzechów - Delastowice polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej w miejscowości Mędrzechów
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Nieczajnie Górnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury społecznej szpitala funkcjonującego na terenie powiatu sokólskiego
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Radoszyce w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.