Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360682/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00520714/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana agregatów wody lodowej oraz naprawa instalacji chłodniczej akceleratorów w budynku numer 90, zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.4.2.) Miejscowość: Otwock
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: 22 273 16 94
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381562
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00360682/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana agregatów wody lodowej oraz naprawa instalacji chłodniczej akceleratorów w budynku numer 90, zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie poniższych robót:
1) Demontaż istniejącej instalacji chłodniczej obejmuje m.in.:
a) Demontaż istniejących agregatów chłodniczych;
b) Demontaż istniejących izolacji rurociągów;
c) Demontaż części istniejących rurociągów;
2) Dostawę urządzeń i materiałów w tym m. in.:
a) Dwa agregaty chłodnicze spełniające wymagania narzucone w dokumentacji projektowej;
b) Armatura odcinająca i pomiarowa;
c) Przewody z rur PVC-U;
d) Izolacje termiczne dostosowane do instalacji chłodniczych;
e) Armaturę równoważącą;
f) Naczynia wzbiorcze;
3) Wykonanie prac w tym m. in.:
a) Wykonanie otworowań;
b) Adaptacje istniejących podkonstrukcji;
c) Montaż nowych agregatów;
d) Podłączenie nowych urządzeń wraz z przeróbkami rurociągów;
e) Wykonanie podłączeń wod-kan dla układu chłodniczego;
f) Wykonanie prób ciśnieniowych;
g) Uzupełnienie czynnika chłodniczego w instalacji;
h) Doprowadzenie zasilania do agregatów chłodniczych oraz pozostałych elementów instalacji;
i) Wykonanie układu automatyki wraz z okablowaniem;
j) Wykonanie prac izolacyjnych
k) Zabezpieczeniem izolacji znajdujących się na zewnątrz budynku przed działaniem promieni UV oraz warunków atmosferycznych, poprzez zastosowanie odpowiedniego systemu izolacji z płaszczem ochronnym lub poprzez blachowanie;
l) Wykonanie przejść ppoż wraz z ich opisem;
4) Uruchomienie kompletnego układu chłodniczego wraz ze sprawdzeniem poprawności działania;
5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3. Remont będący przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje część glikolową dwóch instalacji chłodniczych, znajdujących się na dachu budynku nr 90 oraz wewnątrz budynku.
4. Zamawiający, dopuszczając równoważność produktów, określa zakres minimalnych parametrów, w oparciu, o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia - ustala się następujące kryteria oceny równoważności dla oferowanych agregatów:
a) Moc (przy parametrach 7/12°C A35) ≥ 15kW
b) Sprawność pracy EER (przy parametrach 7/12°C A35) ≥ 2,80
c) Sprawność roczna pracy SEER ≥ 4,60
d) Certyfikat Eurovent lub równoważny – certyfikaty potwierdzające spełnienie takich samych parametrów przy zachowaniu wymogu, że są wydawane przez niezależną jednostkę certyfikującą np. certyfikat ISO, certyfikat TÜV Rheinland.
e) Gwarancja ≥ 2 lata
f) Każdy agregat przystosowany do pracy w trybie chłodzenia przez cały rok.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Tomie III SWZ.
6. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty.
Uczestnictwo w wizji jest dobrowolne. Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 30.09.2022r. o godz. 10:00
Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego lub PESEL, które należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Dodatkowo Zamawiający wyraża zgodę na wyznaczenie drugiego terminu wizji lokalnej, jednakże zgłoszenia chęci odbycia wizji lokalnej przesłane do zamawiającego po upływie terminu 6 dni do wyznaczonego terminu składania ofert nie będą uwzględniane.
Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji lokalnej.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana agregatów wody lodowej oraz naprawa instalacji chłodniczej akceleratorów w budynku numer 90, zlokalizowanym na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie poniższych robót:
1) Demontaż istniejącej instalacji chłodniczej obejmuje m.in.:
a) Demontaż istniejących agregatów chłodniczych;
b) Demontaż istniejących izolacji rurociągów;
c) Demontaż części istniejących rurociągów;
2) Dostawę urządzeń i materiałów w tym m. in.:
a) Dwa agregaty chłodnicze spełniające wymagania narzucone w dokumentacji projektowej;
b) Armatura odcinająca i pomiarowa;
c) Przewody z rur PVC-U;
d) Izolacje termiczne dostosowane do instalacji chłodniczych;
e) Armaturę równoważącą;
f) Naczynia wzbiorcze;
3) Wykonanie prac w tym m. in.:
a) Wykonanie otworowań;
b) Adaptacje istniejących podkonstrukcji;
c) Montaż nowych agregatów;
d) Podłączenie nowych urządzeń wraz z przeróbkami rurociągów;
e) Wykonanie podłączeń wod-kan dla układu chłodniczego;
f) Wykonanie prób ciśnieniowych;
g) Uzupełnienie czynnika chłodniczego w instalacji;
h) Doprowadzenie zasilania do agregatów chłodniczych oraz pozostałych elementów instalacji;
i) Wykonanie układu automatyki wraz z okablowaniem;
j) Wykonanie prac izolacyjnych
k) Zabezpieczeniem izolacji znajdujących się na zewnątrz budynku przed działaniem promieni UV oraz warunków atmosferycznych, poprzez zastosowanie odpowiedniego systemu izolacji z płaszczem ochronnym lub poprzez blachowanie;
l) Wykonanie przejść ppoż wraz z ich opisem;
4) Uruchomienie kompletnego układu chłodniczego wraz ze sprawdzeniem poprawności działania;
5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3. Remont będący przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje część glikolową dwóch instalacji chłodniczych, znajdujących się na dachu budynku nr 90 oraz wewnątrz budynku.
4. Zamawiający, dopuszczając równoważność produktów, określa zakres minimalnych parametrów, w oparciu, o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia - ustala się następujące kryteria oceny równoważności dla oferowanych agregatów:
a) Moc (przy parametrach 7/12°C A35) ≥ 15kW
b) Sprawność pracy EER (przy parametrach 7/12°C A35) ≥ 2,80
c) Sprawność roczna pracy SEER ≥ 4,60
d) Deklaracja zgodności produktu z dyrektywą ErP.
e) Gwarancja ≥ 2 lata
f) Każdy agregat przystosowany do pracy w trybie chłodzenia przez cały rok.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Tomie III SWZ.
6. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego.
7. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty.
Uczestnictwo w wizji jest dobrowolne. Udział w wizji wymaga wcześniejszego zgłoszenia poprzez Platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i Formularz „Wyślij wiadomość”, w celu uzyskania przepustki. Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
Zamawiający wyznacza termin odbycia wizji lokalnej: w dniu 30.09.2022r. o godz. 10:00
Do wejścia na teren NCBJ konieczne jest uzyskanie przepustki i posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osób biorących udział w wizji.
W celu wyrobienia przepustki konieczne jest przekazanie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wizji wraz z podaniem danych: imię i nazwisko, nr dowodu osobistego lub PESEL, które należy przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Dodatkowo Zamawiający wyraża zgodę na wyznaczenie drugiego terminu wizji lokalnej, jednakże zgłoszenia chęci odbycia wizji lokalnej przesłane do zamawiającego po upływie terminu 6 dni do wyznaczonego terminu składania ofert nie będą uwzględniane.
Po odbyciu wizji lokalnej konieczne jest podpisanie protokołu potwierdzającego uczestnictwo w wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający zobowiązuje się dokonać przedpłaty 40% kwoty brutto Umowy - tytułem zaliczki na poczet ceny, w terminie 7 dni od daty zawarcia Umowy. W przypadku udzielenia zaliczki Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia zaliczki.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-07 12:00
Po zmianie:
2022-10-13 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-07 13:00
Po zmianie:
2022-10-13 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-11-05
Po zmianie:
2022-11-11
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części
- Dostawa pojemnika do transportu materiałów promieniotwórczych typu B(U)
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa oprogramowania do symulacji kompresorów HPM
- Dostawy wyrobów medycznych
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciepła technologicznego zasilanej z pomp ciepła,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.