Og³oszenie z dnia 2024-06-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00334823/01 - Og³oszenie z dnia 2024-05-22
- 2025/BZP 00049323/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego ratusza w Niepo³omicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Niepo³omice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwyciêstwa 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niepo³omice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509413
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niepolomice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowego ratusza w Niepo³omicach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45107e8a-1825-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00381753
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050102/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont dachu Ratusza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00334823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1882945,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest remont konstrukcji dachu wraz z pokryciem w budynku Ratusza w Niepo³omicach na dzia³ce nr 2469 obrêb nr 0001, przy Placu Zwyciêstwa 13 w Niepo³omicach. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest w ramach Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków Polski £ad.
W ramach robót budowlanych przewidziano do wykonania:
Remont konstrukcji dachu wraz z pe³n± wymian± pokrycia zgodnie z ekspertyz± konstrukcyjn±, projektem i wydanymi decyzjami administracyjnymi (Pozwolenie Ma³opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz Pozwolenie na budowê).
Pokrycie dachu - dachówk± ceramiczn± karpiówk± uk³adan± podwójnie w ³uskê identyczn± z istniej±c±. W ramach remontu projektuje siê wymianê okien po³aciowych na nowe w miejscach istniej±cych oraz miejscowe wzmocnienie sterczyn ¶cian szczytowych zgodnie z zaleceniami ekspertyzy konstrukcyjnej.
Zaprojektowano wymianê betonowych czapek kominowych oraz prace renowacyjne dotycz±ce powierzchni ceglanej kominów. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ dokumentacjê powykonawcz± w ramach zaoferowanej ceny ofertowej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiORB. Z uwagi na objêto¶æ folder zdjêcia udostêpniona pod linkiem: https://chmura.niepolomice.eu/index.php/s/82qwoz5j2SxjT38
Za³±czony przedmiar stanowi materia³ pomocniczy u³atwiaj±cy przygotowanie oferty. Do wyceny obowi±zuje dokumentacja techniczna, gdy¿ Zamawiaj±cy przewidzia³ wynagrodzenie rycza³towe za wykonanie robót budowlanych. Nale¿y wyceniæ ca³o¶æ wraz ze wszystkimi materia³ami wynikaj±cymi z opisu robót oraz rysunków i technologii.
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe s³u¿± tylko i wy³±cznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i okre¶leniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz okre¶leniu standardów jako¶ciowych i technologicznych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod wzglêdem posiadanych parametrów jako¶ciowych i technicznych od produktów okre¶lonych za pomoc± nazw producentów pod warunkiem, ¿e oferowane produkty posiadaj± parametry techniczne i jako¶ciowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomoc± nazw producenta w dokumentacji.
Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana przed³o¿y Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo - finansowy.
UWAGA:
Wa¿ne - w czasie realizacji zadania budynek ratusza bêdzie czynny i dostêpny dla pracowników oraz mieszkañców.
Nale¿y bezwzglêdnie opracowaæ projekt zabezpieczenia obiektu oraz terenu przyleg³ego do prowadzonych prac budowlanych, zapewniaj±c odpowiednie zabezpieczenie wej¶æ do budynku (zamiennie). Pracownicy pozostan± na parterze oraz I piêtrze. Na piêtrze II zostanie czynna, dzia³aj±c serwerownia i agregat klimatyzacji. Nale¿y je zabezpieczyæ i umo¿liwiæ dostêp do nich osobom upowa¿nionym (wskazanym przez Zamawiaj±cego). Zabezpieczenie serwerowni przed czynnikami atmosferycznymi, przed ewentualnym zalaniem. Zabezpieczenie wszelkiego okablowania oraz agregatu klimatyzacji w serwerowni w taki sposób, aby zapewniæ ci±g³± pracê urzêdu i klimatyzacji w serwerowni. W razie uszkodzenia infrastruktury teleinformatycznej i elektrycznej nale¿y wymieniæ wszystkie uszkodzone kable na nowe nie gorsze jak uszkodzone. Nie dopuszcza siê naprawianie okablowania, lutowania, klejenia, ³±czenia itp. Agregat klimatyzacji nale¿y os³oniæ przed uszkodzeniami fizycznymi oraz zabezpieczyæ przed py³ami budowlanymi, odpadkami itp. w taki sposób, ¿eby urz±dzenie nie zasysa³o ich do ¶rodka przez co mo¿e zmniejszyæ swoj± wydajno¶æ lub siê uszkodziæ. W przypadku wyst±pienia jakiegokolwiek uszkodzenia poinformowaæ odpowiednie osoby. Wszelkie zdemontowane urz±dzenia zabezpieczyæ do ponownego monta¿u. Prace mo¿na prowadziæ etapami (Zamawiaj±cy dopuszcza podzia³ etapów po³aciami dachu) i do ka¿dego etapu nale¿y przedstawiæ plan BIOZ (Plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia) sporz±dzony przez kierownika budowy oraz zaakceptowany przez Inspektora BHP oraz inspektora nadzoru. Wykonawca zobowi±zany jest przygotowaæ i uzyskaæ zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu uwzglêdniaj±cej ruch pieszych i wej¶cia do budynku zgodnie z etapami prowadzonych prac oraz projekt zabezpieczenia - s±siedztwo drogi wojewódzkiej nr 964).
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia budynku przed niesprzyjaj±cymi warunkami atmosferycznymi, tak aby nie doprowadziæ do szkód w mieniu, a w razie jakichkolwiek uszkodzeñ, Wykonawca doprowadzi obiekt do nale¿ytego stanu (pod wzglêdem sprawno¶ci technicznej jak i wizualnej). Zamawiaj±cy dopuszcza zmianowy system pracy uwzglêdniaj±cy przepisy ciszy nocnej, przy zachowaniu, ¿e Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego co najmniej 48 godzin wcze¶niej o zaistnia³ej sytuacji. Zamawiaj±cy nie dopuszcza transportu materia³ów wewnêtrzn± klatk± schodow±.
Wymagania, o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Poniewa¿ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywaæ siê poprzez wykonywanie czynno¶ci w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcê lub podwykonawcê - zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególno¶ci:
1) ogólnobudowlane
Osoby wykonuj±ce czynno¶ci wskazane przez Zamawiaj±cego powinny byæ zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, co najmniej przez ca³y okres, w którym bêd± realizowaæ wskazane wy¿ej czynno¶ci.
2. Wymóg nie dotyczy osób kieruj±cych budow±, osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonuj±cych us³ugi dostaw materia³ów budowlanych, us³ug transportowych, sprzêtowych i podobnych.
3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia zamawiaj±cemu, na jego wniosek w terminie okre¶lonym we wniosku, dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa powy¿ej dokumentów w szczególno¶ci pisemnego o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzaj±cego, ¿e pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzglêdnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e czynno¶ci wymienione w pkt. 1 wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
4. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zosta³y opisane w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
5. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa powy¿ej zosta³y okre¶lone w projekcie umowy bêd±cym za³±cznikiem do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262310-7 - Zbrojenie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45261213-0 - K³adzenie dachów metalowych
45261320-3 - K³adzenie rynien
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261910-6 - Naprawa dachów
45261920-9 - Konserwacja dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2172043,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2172043,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2172043,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Stambud sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 2K-Budownictwo sp. zo.o. sp.k. 2K-Budownictwo sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441783415
7.3.3) Ulica: ul. ¦w. Wojciecha
7.3.4) Miejscowo¶æ: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2172043,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI NIEPO£OMICE
wiêcej: przetargi NIEPO£OMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margoniñskiej 50 w Budzyniu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.