Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00329303/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 751 75 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567fb720-29c5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036327/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329303/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów na działce nr 1/14, obręb Wilkowo, gmina Kętrzyn, tj. wykonanie czynności klasyfikatora gruntów i sporządzenia dokumentacji geodezyjno-kartograficznej do ewidencji gruntów i budynków zgodnie z przepisami. Klasyfikacji gruntów w działce nr 1/14, obręb Wilkowo mają podlegać wskazane na mapie ewidencyjnej użytki o łącznej powierzchni 72,0089 ha. Opis przedmiotu zamówienia wraz z mapą stanowi zał. nr 9 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów rolnych na działce nr 1/14, obręb Wilkowo gmina Kętrzyn w zakresie użytków o łącznej powierzchni 72,0089 ha oraz sporządzeniu w tym zakresie stosownej dokumentacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.); rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U z 2012 r. poz. 1246); oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. poz. 1390 z późn. zm.), poprzez wykonanie:
a) zgłoszenia pracy geodezyjnej na zleconą przez Zamawiającego gleboznawczą klasyfikację gruntów;
b) analizy niezbędnych materiałów stanowiących zasób państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego, w tym:
- mapy klasyfikacyjnej,
- opisu odkrywek glebowych,
- mapy glebowo-rolniczej,
której wynik należy udokumentować pn. „Wyniki analizy niezbędnych materiałów stanowiących PZGiK”;
c) czynności klasyfikacyjnych w terenie, zgodnie z § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
d) projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów zgodnie z § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
e) pomiar sytuacyjny lub sytuacyjno-wysokościowy elementów wskazanych na szkicu klasyfikacji,
w szczególności: granic zasięgu użytków gruntowych i konturów klasyfikacyjnych, granic zasięgu typów gleb oraz miejsca wykonania odkrywek glebowych, rozliczenia powierzchni zmienionych klas użytków w działkach objętych zleceniem;
f) zmiany danych ewidencyjnych dotyczących rozliczenia powierzchni z (aktualizacji) użytków gruntowych, które należy utrwalić w wykazie zmian danych ewidencyjnych działki;
g) dokumentacji fotograficznej;
h) dostarczenie Zamawiającemu oryginałów dokumentów opisanych w pkt 1) ppkt a)-g);
i) w przypadku wątpliwości lub uwag zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego, co do poprawności sporządzenia projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów po pisemnym wezwaniu Zamawiającego Wykonawca prac jest zobowiązany do złożenia wyjaśnień lub do poprawy projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów w terminie 7 dni od otrzymania wezwania;
j) Wykonawca dostarcza zawiadomienie o przekazaniu wyniku zgłoszonej pracy wraz ze skompletowanym operatem klasyfikacyjnym po zaakceptowania przez Zamawiającego, złożonych przez Wykonawcę dokumentów opisanych w pkt 1 ppkt a)-h) (po upłynięciu terminu do zgłaszania zastrzeżeń do projektu ustalania gleboznawczej klasyfikacji gruntów).
1.1) W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykonania zmiany gleboznawczej klasyfikacji gruntów, wówczas Wykonawca winien po przeprowadzeniu czynności:
a) zgłoszenie pracy geodezyjnej,
b) analiza niezbędnych materiałów z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
- mapy klasyfikacyjnej,
- opisu odkrywek glebowych,
- mapy glebowo-rolniczej,
której wynik należy udokumentować pn. „Wyniki analizy niezbędnych materiałów stanowiących PZGiK”,
c) ustalenia przeprowadzone w terenie,
sporządzić pisemną opinię, która będzie zawierać:
d) ustalenia z czynności przeprowadzonych w terenie, zgodnie z § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (o ile zachodzi taka konieczność);
e) wskazanie przyczyny odstąpienia od przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów wraz z charakterystyką gruntów będących przedmiotem zamówienia;
f) mapę ewidencyjną z zaznaczonymi faktycznymi granicami przebiegu użytków;
g) w przypadku dewastacji i degradacji gruntu zaznaczenie na mapie ewidencyjnej granic tego obszaru;
h) zawiadomienie właściciela i Zamawiającego o miejscu i terminie przeprowadzenia wizji lokalnej (oględzin) po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym;
i) protokół zapoznania właściciela i Zamawiającego z ustaleniami w terenie wraz ze wskazaniem ewentualnych zastrzeżeń właściciela i Zamawiającego wraz z podaniem podstawy prawnej odmowy przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
j) wykaz zmian gruntowych (o ile zachodzi taka konieczność);
k) inne dokumenty niezbędne do uzasadnienia odstąpienia przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów;
l) Wykonawca dostarcza zawiadomienie o przekazaniu wyniku zgłoszonej pracy wraz ze skompletowanym operatem klasyfikacyjnym po zaakceptowania przez Zamawiającego, złożonych przez Wykonawcę dokumentów opisanych w pkt 1.1) ppkt a)-l).
W przypadku, gdy gleboznawcza klasyfikacja gruntu dotyczy gruntów organicznych oraz zmiany z klasy II i III na klasę niższą, niezbędne jest dołączenie przez Wykonawcę opinii drugiego klasyfikatora potwierdzającej prawidłowość ustalenia gleboznawczej klasyfikacji przez Wykonawcę.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ.
3. Szczegółowe informacje, w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ. (...)
5. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych.
6. Zamawiający w związku z art. 91 ust. 2 Pzp wskazuje powody braku podziału przedmiotowego zamówienia na części: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Przedmiot niniejszego zamówienia co do zasady jest realizowany przez przedsiębiorców stanowiących małe lub średnie przedsiębiorstwa, w związku z tym podział zamówienia na części nie jest konieczny (zasadny). Brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych
i średnich przedsiębiorstw.
7. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, projektem umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego, w tym wyjaśnienia i modyfikacje. - pełna treść zapisu w rozdz. V SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71353200-9 - Usługi opomiarowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71353000-7 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby
71351500-8 - Usługi badania gleby
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92127,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92127,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kętrzyńskie Biuro Geodezji i Klasyfikacji Gruntów S.C. Damian Biłda & Agnieszka Biłda
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kętrzyńskie Biuro Geodezji mgr inż. Damian Biłda, Agnieszka Biłda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422269923
7.3.3) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Kętrzyn
- Dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby obiektów będących w zarządzie CSSG i W-MOSG
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.