Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325203/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego dla administracji do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. w Sokołowsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890314440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa, 3
1.5.2.) Miejscowość: Sokołowsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-351
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sanatoria-dolnoslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego dla administracji do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. w Sokołowsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ec36492-276c-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego dalej zwanym SI dla administracji do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. w Sokołowsku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach od 3 do 3.1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Instalacja i wdrożenie programu InfoMedica FK i GM firmy Asseco.
2. Instalację i wdrożenie systemu bazodanowego opartego na posiadanej przez Zamawiającego licencji ORACLE 12c oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania oferowanego Systemu Informatycznego,
3. Udzielenie licencji na korzystanie z SI (licencja bezterminowa),
4. Zainstalowanie i wdrożenie rozwiązania kopii bezpieczeństwa dla zaoferowanego SI
5. Świadczenie usług nadzoru autorskiego, serwisu gwarancyjnego na wdrożony system i innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemu,
6. Wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej, mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego i efektywnego skonfigurowania systemu, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz opracowanie szczegółowej koncepcji wdrożenia SI, opracowanie dokumentu Analiza Przedwdrożeniowa zawierającego w szczególności:
- opis metodologii i organizacji realizacji przedmiotu umowy,
- opis szczegółowych wymagań i sposobu ich realizacji,
- zdefiniowanie wymagań do konfiguracji SI,
-opis potrzeb raportowania w szczególności wykaz szczegółowy wymaganych raportów z określeniem ich zawartości i formy,
- wymagania szczegółowe w zakresie migracji,
- wymagania szczegółowe w zakresie integracji,
- opis metodologii przeprowadzenia szkoleń, zakresu materiałów szkoleniowych i opracowanie planu szkoleń.
7. Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu umowy.
8. Opracowanie, dostawę oraz instalację elementów SI zgodnie z wymaganiami zapisanymi w SIWZ i w dokumencie Analiza Przedwdrożeniowa.
9. Zaimplementowanie w oferowanym SI formularzy, zestawień i wydruków wg wymagań zawartych w SWZ oraz w Analizie Przedwdrożeniowej.
10. Integrację oferowanego SI z systemami informatycznymi Szpitala , w tym:
- AMMS firmy ASSECO.
- Kadry – Płace firmy ASSECO
- Pożyczki firmy ASSECO
- Środki trwałe i wyposażenie firmy ASSECO
- System bankowy
11. Migrację i konwersję danych z eksploatowanych aktualnie przez Zamawiającego systemów informatycznych do oferowanego SI. Migracja obejmuje dane z aktualnie przetwarzanego systemu Zamawiającego FK Probit i Probit Logistyka (żywienie)
12. Opracowanie dokumentacji wdrożonego SI zawierającej opis przyjętych zasad funkcjonowania rozwiązania w Szpitalu, instrukcje stanowiskowe, dokumentację konfiguracji,
13. Przeszkolenie Użytkowników i Administratorów wg szczegółów zawartych w załączniku nr 2
14. Świadczenie usługi serwisowej w okresie gwarancji oraz nadzoru autorskiego dla SI zaoferowanego w ramach niniejszego zamówienia.
15. Szczegółowy zakres objęty przedmiotem nn postępowania określa załącznik nr 3 do SWZ (Szczegółowy opis zamówienia), załącznik nr 3.1 do SWZ (Wykaz licencji i zakres migracji danych).
Wykonawca uwzględni przy realizacji zamówienia wykorzystanie elementów istniejącej infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie wdrożenia wykonał wszystkie prace opisane w niniejszym załączniku, jak również inne niezbędne prace wynikające z przeprowadzonej Analizy Przedwdrożeniowej i zgodne z Harmonogramem realizacji umowy.
Pozostałe zapisy zgodne z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPEN Paweł Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311243275
7.3.3) Ulica: Jodłowa 3/3
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI SOKOŁOWSKO
więcej: przetargi SOKOŁOWSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa oprogramowania dla głównych protokołów komunikacyjnych i bezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Dostawa urządzeń w ramach realizacji projektu p.n.: "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Kietrz".
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.