Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji w Publicznym Przedszkolu nr 24 realizowany - zamówienie z wolnej ręki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji w Publicznym Przedszkolu nr 24 realizowany - zamówienie z wolnej ręki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-312c5b41-43dc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.32 Termomodernizacja obiektu Przedszkola Nr 24
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym uprzednio postępowaniu (sygnatura ZP.271.1.72.2021.DM) w części 2: Roboty wewnętrzne: wymiana instalacji CO oraz wykonanie klimatyzacji (w pomieszczeniu kuchni i sale zabaw) nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.1.72.2022.DM
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.98.2022.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1154984,27 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 542160,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wymianie centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem klimatyzacji (typu SPLIT) Publicznego Przedszkola nr 24 w Kędzierzynie-Koźlu -zgodnie z dokumentacjami projektowymi opracowanymi przez: Pracownia Architektoniczna Moduł Tomasz Jurkowski Kędzierzyn-Koźle oraz „PS Instalacje” s.c. Gliwice.
B. Zakres zamówienia obejmuje: roboty wewnętrzne: wymiana instalacji CO oraz wykonanie klimatyzacji (w pomieszczeniu kuchni i sale zabaw)
1. Zakres robót obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe.
2) Instalacja centralnego ogrzewania :
a) Wykonanie przepustów, montaż wsporników wykonanie i zamurowanie bruzd łącznie z otulinami izolacyjnymi,
b) Naprawa tynków po robotach instalacyjnych, obudowa pionów, montaż nawietrzaków, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty,
c) Demontaż osłon grzejnikowych i podokienników oraz montaż nowych osłon i parapetów,
d) Naprawa posadzek w miejscach zdemontowanych wsporników podtrzymujących grzejniki. W przypadku naruszenia podłóg wykonanych w panelach konieczność wymiany paneli na całej powierzchni pomieszczenia.
e) Wykonanie klimatyzacji (pomieszczenie kuchni i sale zabaw) w tym naprawa tynków po robotach instalacyjnych, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty.
2. Wytyczne stanowiące uszczegółowienie (uzupełnienie) zakresu robót:
1) Montaż nawietrzaków w celu doprowadzenia do pomieszczeń sal dzieci odpowiedniej ilości powietrza (w salach nr 1/14, 1/18, 2/2, 2/7, 2/23) w miejscach wskazanych na rysunkach.
Nawiewniki ścienne z odzyskiem ciepła należy zamontować wraz z zasilaniem z najbliższego łącznika oświetlenia lub puszki rozgałęźnej przewodem YDY 3 x1,5 - 15 kpl.
2) Montaż przewodów zasilających klimatyzatory pod tynkiem, a nie w korytkach kablowych tak jak jest w projekcie.
3) Po wymianie instalacji CO w pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych należy uzupełnić płytki na ścianach i podłogach - ok.45 szt.
4) Osłony grzejnikowe zabudować w następujących pomieszczeniach: 1/1 ,1/2 ,1/3 ,1,12 ,1/14 ,1/18 ,1/20 ,2/2 ,2/4 ,2/7 ,2/6 ,2/8 ,2,22 ,2/21 z płyt HPL. – 16 pomieszczeń.
5) Malowanie całych ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń farbami lateksowymi.
6) W ramach malowania należy przygotować powierzchnię pod kątem uzupełnienia tynków, gruntowanie i 2x malowanie. Kolorystykę malowania należy uzgodnić z Użytkownikiem.
Malowanie farbami lateksowymi oraz wykonanie lamperii we wszystkich pomieszczeniach poprzez zabezpieczenie transparentnym lakierem.
7) Należy również ująć zabudowę przewodów chłodniczych oraz odprowadzających skropliny płytą K-G z szpachlowaniem i malowaniem.
Należy również ująć zabudowę przewodów chłodniczych oraz odprowadzających skropliny płytą K-G z szpachlowaniem i malowaniem.
3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. załączone do zaproszenia projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez: Pracownia Architektoniczna Moduł Tomasz Jurkowski Kędzierzyn-Koźle, oraz „PS Instalacje” s.c. Gliwice wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego poprzednio postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVATEC SŁAWOMIR NOWACZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421709288
7.3.3) Ulica: Józefa Ignacego Kraszewskiego
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zakres budowlany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przekazanie placu budowy: do 14 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
3. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego.
4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Wykonanie izolacji pionowej ścian piwnicznych głównego budynku szkoły wraz z remontem schodów wejściowych na plac apelowy i boisko w ZS nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sucharskiego w Kędzierzynie-Koźlu w ramach zadania pn.: Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze Gminy.
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - sportowego na os. Kuźniczka w ramach zadania budżetowego pn. "Projekt i wykonanie torów do gry w bule + minigolfa przy ul. Ogrodowej (II etap) - B.O."
- Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta przy ul. Piastowskiej 17 w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.