Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316142/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji OZE dla Samorządowej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miedzylesie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji OZE dla Samorządowej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60bac8fc-22cc-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026670/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa instalacji OZE dla Samorządowej Szkoły Podstawowej w Międzylesiu, w ramach projektu RPO na lata 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
”Czysta Energia- Budowa infrastruktury do wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych na potrzeby uczestników klastra energii Ares” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Osi priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.1 Produkcja i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych (konkurs nr RPDS.03.01.00-02-0002/21)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316142/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITiG.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem inwestycyjnym jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej. Mikroinstalację fotowoltaiczną projektuje się tak, aby spełniała definicję mikroinstalacji prosumenckiej.
System fotowoltaiczny o mocy szczytowej DC 39,96 kWp zlokalizowany będzie w Samorządowej Szkole Podstawowej w Międzylesiu przy ul. B. Chrobrego i będzie podłączony do sieci dystrybucji energii elektrycznej niskiego napięcia trójfazowego prądu przemiennego o napięciu międzyfazowym 400V. Łączna wielkość mocy szczytowej mikroinstalacji PV, wynosić będzie 34 kW od strony AC.
Zakres prac obejmie:
budowę w terenie kompletnej mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 34,0 kW AC,
budowę kablowej linii zasilającej z mikroinstalacji PV do rozdzielnicy głównej RGnN obiektu,
dostosowanie rozdzielnicy głównej RGnN w celu przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej,
budowę kablowej linii transmisji danych z mikroinstalacji fotowoltaicznej do Obiektu,
budowę instalacji odgromowej,
budowę ogrodzenia ochronnego wokół mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Organizacja pracy na placu budowy powinna być zgodna z postanowieniami aktualnych zarządzeń właściwych jednostek w sprawie ogólnych warunków umów o prace projektowe w budownictwie oraz o realizację inwestycji budowlanych.
Jednostką wykonawczą robót elektrycznych na prowadzonej budowie jest kierownik robót bezpośrednio współpracujący z generalnym wykonawcą będącym organizatorem i gospodarzem na budowie.
Wykonawca ma przestrzegać przepisy ochrony przeciwpożarowej.
Wykonawca ma utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy, na terenie budowy, w maszynach i pojazdach.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym wskutek realizacji robót albo przez personel Wykonawcy.
Materiały, które w sposób trwały są szkodliwe dla otoczenia, nie będą dopuszczone do użycia.
Bezpieczeństwo i higiena pracy
W czasie realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych.
Wykonawca zapewni i będzie utrzymywać wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego.
Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie umownej.
Odbiór obiektu
Sprawdzenie poprawności realizacji robót wykonywać wg PN-HD 60364-6 „Instalacje elektryczne niskiego napięcia. Sprawdzanie.”, PBUE, zasad ogólnych i instrukcji producenta.
Wszystkie wyroby budowlane, urządzenia powinny być oznakowane znakami budowlanymi CE lub B. W trakcie odbioru końcowego należy sprawdzić prawidłowość między innymi:
połączeń przewodów,
oznaczenia przewodów,
trwałości zamocowanego osprzętu,
umieszczenia schematów i napisów.
Do odbioru końcowego należy przedstawić komplet protokołów pomiarowych po stronie nN.
Odbioru wykonania przedmiotu zamówienia dokona komisja powołana przez Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie. Protokół odbioru końcowego będzie uzupełniony kompletem dokumentacji przewidzianej zakresem wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
77100000-1 - Usługi rolnicze
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417433,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT InterTech Paweł Jarząbek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331612160
7.3.3) Ulica: ul. Wodzisławska 146
7.3.4) Miejscowość: Mszana
7.3.5) Kod pocztowy: 44-325
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trzyciąż
- Odbudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach projektu ,,Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Widawie".
- Budowa osobowej windy wewnętrznej w budynku nr 1 Szpitala Powiatowego w Choszcznie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.