eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaDostawa recyklera do przerobu asfaltu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa recyklera do przerobu asfaltu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/934219

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa recyklera do przerobu asfaltu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43358039-23e4-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020384/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup recyklera na potrzeby utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.17.2024.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa recyklera do przerobu asfaltu”.
2. Zakres zamówienia, wymagania wykonania i odbioru wykonania dostawy:
- Recykler fabrycznie nowy;
- Wydajność recyklera- 2400-4000 kg na godzinę;
- Sterowanie wszystkimi funkcjami maszyny, pomiar temperatury masy, regulacja obrotów silnika, panel diagnostyczny silnika z kontrolkami ładowania, ciśnienia oleju i kontrolką monitorującą pracę układu zasilania- z pulpitu;
- Pulpit wyposażony we wskaźnik ciśnienia w układzie hydraulicznym, licznik godzin, termometr zegarowy zamykany klapą z okienkiem do podglądu;
- Klapy serwisowe i pulpit zamykany na klucz z zamkiem patentowym;
- Silnik wysokoprężny z elektrozaworem do odłączania zasilania;
- Sterowanie prędkością obrotową silnika z panelu sterowania;
- Minimalna moc silnika:
­ moc ciągła 6,0 kW;
­ moc maks. 6,5 kW;
- Bęben:
­ pojemność: 1200-1500 kg;
­ tunelowa konstrukcja bębna;
­ palnik z zabezpieczeniem przed przegrzaniem masy;
­ obroty bębna: lewe, prawe;
­ akumulator cieplny;
­ wskaźnik poziomu załadowania bębna znajdujący się na pulpicie sterowniczym;
­ wysyp bębna otwierany ręcznie;
­ układ podgrzewania - palnik olejowy zasilany napięciem DC 12V:
• moc palnika 140- 160 kW;
• palnik ze stałą iskrą, sterowanie automatycznie cykle pracy ogień;
• przedmuch bez fotokomórki;
- Szuflada załadunkowa podnoszona hydraulicznie za pomocą jednego siłownika;
- Stelaż do montażu znaków drogowych i oświetlenia ostrzegawczego wyposażony dwie lampy błyskowe typu LED oraz oświetlenie pola roboczego dwa reflektory typu LED;
- Bezpośredni dostęp do rolek prowadzących bębna zabezpieczony klapami zamykanymi na klucz;
- Miernik poziomu paliwa na zbiorniku oleju zasilającego palnik;
- Wyłącznik awaryjny wyłączający natychmiast wszystkie funkcje maszyny;
- Podwozie recyklera:
­ dopuszcza się przyczepę, na której jest umieszczony recykler (zamocowany w sposób bezpieczny);
­ oświetlenie zgodne z przepisami Prawo o ruchu drogowym;
­ w przypadku przyczepy – homologacja jako przyczepa ciężarowa, platforma (komplet dokumentów do rejestracji);
­ regulowana wysokość sprzęgu typu bocian z końcówką oczko DIN do zaczepu samochodów sworzniowego i zatrzask na hak kulowy;
­ hamulec najazdowy;
­ koło podporowe na dyszlu;
­ podesty robocze;
­ konstrukcja podwozia/ przyczepy zabezpieczona antykorozyjnie;
- Gwarancja:
­ Recykler – 12 m-cy
­ bęben recyklera – 5 lat (Uwaga! Gwarancja bębna recyklera stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca udzieli gwarancji na okres zadeklarowany w Formularzu oferty).
­ w przypadku przyczepy – 12 m-cy.
- Zgłoszeń do serwisu Zamawiający będzie dokonywał telefonicznie potwierdzając e –mailem na adres wskazany przez Wykonawcę.
- Dostawca zapewni bezpłatne przeszkolenie w zakresie obsługi recyklera w siedzibie Zamawiającego.
- W okresie trwania gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis (wykonanie naprawy). Zamawiający pokrywa koszty przejazdu ekipy serwisowej lub dostarczy urządzenie do najbliższego serwisu. Odległość siedziby serwisu od siedziby Zamawiającego do 170 km.
- Maksymalny czas wykonania naprawy – 21 dni.
- W przypadku dostarczenia produktu niezgodnego z ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt zgodny z ofertą w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
3. Dostawa na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 62A, 14-100 Ostróda.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa recyklera do przerobu asfaltu, która jedynie w pełnym zakresie wykonania może zapewnić prawidłowe funkcjonowanie maszyny. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
­ nadmiernymi trudnościami technicznymi;
­ nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia poprzez powielanie kosztów pośrednich wykonywania zamówienia;
­ nadmiernymi problemami organizacyjnymi związanymi z właściwym wykonaniem zamówienia z uwagi na potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLLEX Marek Hącia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951013696

7.3.3) Ulica: Gen. J. Wybickiego 26

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-144

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: 170 dni
Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie w terminie zadeklarowanym w Formularzu oferty. Zgodnie z deklaracją Wykonawcy w ofercie termin wykonania wynosi 140 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.