eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-StępocinaTermomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.8.) Numer faksu: 486101722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kowala

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff05cd64-880f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033861/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Kowala

1.1.2 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala - Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mazowszanach

1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala - Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bardzicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Kowala. Inwestycja dofinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPK. 271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4963027,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Kowali-Stępocinie wraz z wymianą źródła ciepła – tryb zaprojektuj i wybuduj:
Zadanie polega na:
- opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania;
- zakupie niezbędnych materiałów i zrealizowaniu ich dostawy;
- wykonaniu robót budowlanych;
- wykonaniu i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników;
- dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.

Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlanej
i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie:
- modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: wymiana istniejącego źródła ciepła na powietrzną pompę ciepła, izolacja przewodów, wymiana starych grzejników na nowe płytowe, montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach, płukanie oraz regulację instalacji;
- modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej: wymianę istniejącego źródła ciepła na powietrzną pompę ciepła;
- ocieplenie nadziemnej części ścian zewnętrznych budynku warstwą izolacji, np. styropianu o grubości 12cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK.
- ocieplenie stropodachu warstwą izolacji, np. granulatu wełny mineralnej o grubości 15cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK.
- wymiany okien zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła
U-0,9 W/m2K;
- wymiany starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K;
- montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku;
- montaż instalacji klimatyzacji.
- na etapie projektowania dokonać analizy, czy należy dodać dodatkowe źródło ciepła np. w kotłowni dołożyć kocioł gazowy zasilany gazem płynnym wraz ze zbiornikami na gaz;
- wymiana rozdzielnicy elektrycznej głównej (na zewnątrz i wewnątrz).
- zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu oraz wynikające z tego prace
- dostosowanie pomieszczenia kotłowni do wymogów nowego źródła ciepła.
Budynek Urzędu Gminy w Kowali-Stępocinie zlokalizowany jest na działce o nr ewid.: 2040, 2035/6, 2039, pod adresem ul. Marii Walewskiej 7, 26-624 Kowala-Stępocina, gmina Kowala, powiat radomski, województwo mazowieckie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2007031,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Mazowszanach wraz z wymianą źródła ciepła – tryb zaprojektuj i wybuduj:
Zadanie polega na:
- opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania;
- zakupie niezbędnych materiałów i zrealizowaniu ich dostawy;
- wykonaniu robót budowlanych;
- wykonaniu i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników;
- dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.
Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlanej
i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie:
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania: wymiana istniejącego źródła ciepła na kocioł gazowy kondensacyjny, izolacja przewodów, wymiana starych grzejników na nowe płytowe, montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach, płukanie oraz regulacja instalacji.
- Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej: zastąpienie istniejących źródeł ciepła kotłem gazowym kondensacyjnym dwufunkcyjnym, wymiana instalacji wraz z izolacją oraz montaż kolektorów słonecznych.
- Ocieplenie ścian zewnętrznych starszej części budynku warstwą izolacji, np. styropianu o grubości 15cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK.
- Ocieplenie ścian zewnętrznych nowszej części budynku warstwą izolacji, np. styropianu o grubości 12cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK.
- Ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem o grubości 12 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,036 W/mK.
- Ocieplenie stropodachu starszej części szkoły warstwą izolacji, np. styropapy o grubości 24cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK.
- Ocieplenie stropodachu nowszej części budynku warstwą izolacji, np. wełny mineralnej o grubości 12cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK.
- Wymiana dachu na łączniku między domem nauczyciela, a szkołą i pokrycie papą.
- Wymiana okien zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K.
- Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K.
- Montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku.
- Wymiana rozdzielnicy elektrycznej głównej.
- Zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu.

Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej zlokalizowany jest na działce nr ewid. 9/1, obręb. Mazowszany, pod adresem ul. Wierzbicka 247, gmina Kowala, powiat radomski, województwo mazowieckie.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
- dostarczenie Zamawiającemu przez wyłonionego Wykonawcę harmonogramu prac dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. Harmonogram prac musi być dostarczony Zamawiającemu w ciągu tygodnia od podpisania umowy;
- dostarczenie Zamawiającemu w dniu odbioru obiektu kosztorysu powykonawczego;
Zamawiający zleca Wykonawcy dokonania szczególnej wizji, czy w przestrzeni stropodachu nie ma ptasich jaj lub matek z młodymi ptakami. Prace wykonywać poza okresem lęgowym oraz zabezpieczyć gniazda i zagwarantować gniazda lęgowe podczas prac remontowych dla ptaków jeśli takie są na obiekcie.
Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco usuwać z obiektu na własny koszt wszystkie odpady i opakowania powstałe przy wykonywaniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odpadami w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzkiego, a w szczególności przestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1973 ze zm.) oraz ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 1114 ze zm.);
Prace modernizacyjne kolidujące z normalnym funkcjonowaniem Szkoły muszą być uzgodnione z Wójtem Gminy Kowala oraz z Dyrektorem Szkoły. Ponadto do dnia 05.10.2022 r. należy zaprojektować, wykonać oraz uruchomić instalację c.o. w celu uruchomienia ogrzewania budynku Szkoły na sezon zimowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1884007,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bardzicach wraz z wymianą źródła ciepła – tryb zaprojektuj i wybuduj:
Zadanie polega na:
- opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania;
- zakupie niezbędnych materiałów i zrealizowaniu ich dostawy;
- wykonaniu robót budowlanych;
- wykonaniu i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania instalacji przez użytkowników;
- dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi.

Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji budowlanej
i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie:

 Modernizacji instalacji centralnego ogrzewania: wymiana istniejącego źródła ciepła na kocioł gazowy kondensacyjny ze zbiornikiem LPG, izolacja przewodów, wymiana starych grzejników na nowe płytowe, montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach, płukanie oraz regulacja instalacji.
 Modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej: zastąpienie istniejących źródeł ciepła kotłem gazowym kondensacyjnym dwufunkcyjnym ze zbiornikiem LPG, wymiana instalacji oraz jej izolacja.
 Ocieplenie stropodachu 1 warstwą izolacji, np. granulatem z wełny mineralnej o grubości 18 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK.
 Ocieplenie stropodachu 2 warstwą izolacji, np. styropapy o grubości 10 cm,
o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/mK.
 Ocieplenie ścian zewnętrznych 1 warstwą izolacji, np. styropianu o grubości 16 cm,
o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK.
 Ocieplenie ścian zewnętrznych 2 warstwą izolacji, np. styropianu o grubości 12 cm,
o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK.
 Wymiana okien zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K.
 Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K.
 Montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku.
 Montaż oświetlenia zewnętrznego – na czujnik ruchu.
 Wymiana przyłącza napowietrznego na ziemny.
 Wymiana rozdzielnicy elektrycznej głównej.
 Zwiększenie mocy przyłączeniowej do obiektu.
Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej zlokalizowany jest na działce nr ewid. 1018, obręb Bardzice, pod adresem Bardzice 2c, gmina Kowala, powiat radomski, województwo mazowieckie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1071988,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3068850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3068850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3068850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER KONSORCJUM-SKADAR ARKADIUSZ SKAWIŃSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER KONSORCJUM-SKADAR PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DARIUSZ SKAWIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962712291

7.3.3) Ulica: MOKRA 2

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3068850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-06

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2394810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2394810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER KONSORCJUM - SKADAR ARKADIUSZ SKAWIŃSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER KONSORCJUM- SKADAR PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DARIUSZ SKAWIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962712291

7.3.3) Ulica: MOKRA 2

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2394810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-06

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1584240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1693710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1584240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER KONSORCJUM-SKADAR ARKADIUSZ SKAWIŃSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER KONSORCJUM- PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DARIUSZ SKAWIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962712291

7.3.3) Ulica: MOKRA 2

7.3.4) Miejscowość: RADOM

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1584240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.