Ogłoszenie z dnia 2011-07-22
Gorzów Wielkopolski: Dostawa wraz z montażem w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. nowych opon wielosezonowych do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych, oraz bieżnikowanych opon wielosezonowych do samochodów ciężarowych i przyczep w okresie od 01.07.2011 r. do 30.06.2012 r.
Numer ogłoszenia: 200381 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp., ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7323788 w. 27, faks 095 7323788 w. 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Jednostki Organizacyjne - własność.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. nowych opon wielosezonowych do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych, oraz bieżnikowanych opon wielosezonowych do samochodów ciężarowych i przyczep w okresie od 01.07.2011 r. do 30.06.2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawę wraz z montażem w pojazdach Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp. nowych opon wielosezonowych do samochodów ciężarowych, przyczep, maszyn i ciągników leśnych, samochodów osobowych i dostawczych, oraz bieżnikowanych opon wielosezonowych do samochodów ciężarowych i przyczep w okresie od 01.07.2011 r. do 30.06.2012 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELEAR Sp. z o.o., ul. Myśliborska 66, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 474830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 466860,00
Oferta z najniższą ceną: 466860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 500559,30
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: dostawców opon do pojazdów OTL na rynku krajowym jest bardzo duża ilość. Firmy dystrybucyjne oferują produkty o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest niższa niż kwota 125 000 euro. Uzasadnienie prawne: Postępowanie jest prowadzone w trybie ZAPYTANIA O CENĘ zgodnie z art. 69,70,71, 72 i 73 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity z 2010r. Dz.U. Nr 113, poz.759, z późn. zm. ).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usług pol. na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do SP nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. A. Fiedlera w Gorzowie Wlkp. w 2024/2025
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowych opon (ogumienia ) do pojazdów pozostających na wyposażeniu 32 WOG w Zamościu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
- Zadanie nr 3 -Dostawa opon zimowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- "SPRZEDAŻ I DOSTAWA OGUMIENIA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O."
- Sukcesywna dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do eksploatowanych samochodów - w podziale na 12 części
więcej: Opony do pojazdów silnikowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.