eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ManowoDostawa Kruszyw



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Kruszyw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Manowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3407-276

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.powiat.koszalin.ibip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/923715

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Kruszyw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b193e2-0c51-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008361/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa piasku

1.2.3 Dostawa grysów

1.2.4 Dostawa kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5mm

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318515

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD 261.13.2024.IKP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 575389,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pierwsza część zamówienia: Systematyczna dostawa grysu bazaltowego płukanego frakcji 2-5mm i grysu bazaltowego płukanego frakcji 5-8 mm:
a) Prognozowana ilość grysu do zamówienia:
- bazaltowego płukanego frakcji 2-5mm minimum 700 ton przy ewentualnym prawie opcji możliwość rozszerzenia do 1200 ton,
- bazaltowego płukanego frakcji 5-8 mm minimum 250 ton przy ewentualnym prawie opcji możliwość rozszerzenia do 750 ton,
b) Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmującej swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu:
- grysu bazaltowego płukanego frakcji 2-5mm będącego przedmiotem zamówienia maksymalnie do 1200 ton. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 700 ton grysu , zaś pozostałe 500 ton grysu zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego, zależnych od ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę oraz zwolnienia i zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych.
- grysu bazaltowego płukanego frakcji 5-8 mm będącego przedmiotem zamówienia maksymalnie do 750 ton. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 250 ton grysu , zaś pozostałe 500 ton grysu zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego, zależnych od ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę oraz zwolnienia i zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 349239,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druga część zamówienia: Systematyczna dostawa kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm:
Prognozowana ilość kruszywa do zamówienia minimum 500 ton przy ewentualnym prawie opcji możliwość rozszerzenia do 1000 ton.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmującej swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu kruszywa będącego przedmiotem zamówienia maksymalnie do 1000 ton. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 500 ton kruszywa , zaś pozostałe 500 ton kruszywa zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego, zależnych od ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę oraz zwolnienia i zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SWZ.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 136480,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trzecia część zamówienia: Systematyczna dostawa piasku płukanego frakcji 0-2 mm:
Prognozowana ilość piasku do zamówienia do minimum 2000 ton przy ewentualnym prawie opcji możliwość rozszerzenia do 3000 ton.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji obejmującej swoim zakresem możliwość zwiększenia zakupu piasku będącego przedmiotem zamówienia maksymalnie do 3000 ton. Oznacza to, że Zamawiający dokona zamówienia na minimum 2000 ton piasku , zaś pozostałe 1000 ton piasku zostanie zamówione w zależności od potrzeb Zamawiającego, zależnych od ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę oraz zwolnienia i zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SWZ.
Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 89670,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400365,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGTRANS sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912563807

7.3.3) Ulica: Legnicka 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszotary

7.3.5) Kod pocztowy: 59-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150060,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150060,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Bdzikot Usługi Transportowe i Wykonawstwo Drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421326803

7.3.3) Ulica: Górna

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Bdzikot Usługi Transportowe i Wykonawstwo Drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421326803

7.3.3) Ulica: Górna

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.