Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327970/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
(zamówienie podzielone na 4 części)
Część nr 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku ......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MNIOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385051565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-mniow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8def9b4d-2c50-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024(zamówienie podzielone na 4 części)
Część nr 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku ......
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8def9b4d-2c50-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382062
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016320/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 (zamówienie podzielone na 4 części).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW. 271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2023/2024. Opisprzedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 77500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jadwigi Mikody w Grzymałkowie w roku szkolnym 2023/2024.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1b do SWZ oraz projektowanych
postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 127616,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Cierchach w roku szkolnym 2023/2024. Opis przedmiotuzamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c do SWZ oraz projektowanych postanowieniach
umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 65616,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Antoniego Hedy – Szarego w Zaborowicach w rokuszkolnym 2023/2024. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1d do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 65616,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153049,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9591840764
7.3.3) Ulica: ul. OSKARA KOLBERGA, nr 9,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116064,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185012,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116064,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miśta Marek"MARCO POLO"Usługi Transportowe Przewóz Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6570238457
7.3.3) Ulica: ul. Żwirowa, nr 7
7.3.4) Miejscowość: Łopuszno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-070
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116064,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98809,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109987,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98809,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy "Darian" Kamil Kurcbart
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6581992519
7.3.4) Miejscowość: Grzybów 3 gmina Stąporków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Transport Osobowy "Darian" Kamil Kurcbart
jakie przetargi wygrała firma
Transport Osobowy "Darian" Kamil Kurcbart
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98809,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-06 do 2024-06-21Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89068,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98842,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89068,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591840764
7.3.3) Ulica: ul. OSKARA KOLBERGA, nr 9,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89068,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21INNE PRZETARGI MNIÓW
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Wyjazdy pięciodniowe dla rodzin- uczestników projektu pn.:"Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
więcej: przetargi MNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego z zespołem podstawowym.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby realizacji projektu pn. "Zielony Parasol"
- Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec na podstawie biletów miesięcznych
- Świadczenie usług odbioru, transportu i przechowywania zwłok oraz wykonywania sekcji zwłok pacjentów zmarłych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Dowozy dzieci szkolnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.