eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoceńMikroinstalacje na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Choceń



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Mikroinstalacje na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Choceń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866821

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Choceń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-850

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hania.piastowska@chocen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chocen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc0b3bf5-1357-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mikroinstalacje na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Choceń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0b3bf5-1357-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016548/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Mikroinstalacje na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Choceń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326646

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa i montaż 18 szt. instalacji PV na budynkach zlokalizowanych na terenie Gminy Choceń w ramach projektu: Mikroinstalacje na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Choceń.
b) uruchomienie instalacji,
c) przeszkolenie Użytkowników, sporządzenie instrukcji obsługi i przekazanie jej Użytkownikom,
d) uzupełnienie ubytków ścian, stropów, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejęciach przewodów, mocowanie systemów montażowych powinno być rekomendowane przez producenta paneli fotowoltaicznych oraz nie powinno powodować nieszczelności nawierzchni np. w dachu budynku mieszkalnego, gospodarczego. Wszystkie elementy łączenia z dachem muszą być odpowiednio zabezpieczone i uszczelnione.
e) inne elementy ujęte w załącznikach do przedmiotowej SWZ (dokumentacja techniczna) i wzorze umowy,
f) wykonanie ekspertyz technicznych - określenie możliwości montażu paneli fotowoltaicznych na dachach budynków, gdzie taka ekspertyza będzie konieczna.
g) wykonawca zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia każdej mikroinstalacji do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
h) przeprowadzenie kontroli i sprawdzenie stanu technicznego każdej z wybudowanej instalacji fotowoltaicznej, rok po podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót.
i) dostarczenie do siedziby Zamawiającego danych, przedstawionych w tabeli zawierającej wyniki produkcji energii elektrycznej z każdej wybudowanej instalacji, rok po dokonaniu zgłoszenia mikroinstalacji do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 13

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555578,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1226925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555578,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-054

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555578,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.