Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322473/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00341080/01 - Wynik z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania – baterii i akumulatorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=673646091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania – baterii i akumulatorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75e0484-11c9-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226851/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania, baterii i akumulatorów żelowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22-ZP-05-24-46
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143508,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 „Zakup i dostawa baterii dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 51951,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 „Zakup i dostawa akumulatorów do SpW dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
4.5.5.) Wartość części: 36585,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 „Zakup i dostawa baterii litowo-jonowych dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3C do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31434000-7 - Akumulatory litowe
4.5.5.) Wartość części: 17886,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 „Zakup i dostawa baterii dla Służby OPBMR” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3D do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 7191,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 „Zakup i dostawa akumulatorów dla Służby Sprzętu Inżynieryjno-Saperskiego” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3E do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31433000-0 - Akumulatory niklowo-żelazowe
4.5.5.) Wartość części: 14543,08 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 „Zakup i dostawa baterii dla Służby Uzbrojenia i Elektroniki” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3F do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 8703,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 „Zakup i dostawa baterii dla Sekcji Zabezpieczenia Szkolenia” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3G do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 1960,16 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8 „Zakup i dostawa baterii dla Sekcji Wychowawczej” – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3H do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku oraz zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31411000-0 - Baterie alkaliczne
4.5.5.) Wartość części: 4687,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona przez Zamawiającego. Brak prawidłowej oferty w postępowaniu, skutkuje tym, iż postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wobec braku innych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53554,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59519,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59519,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOMERS" D.K. KURPIEL Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59519,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8653,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11148,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8653,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKRO MARKET sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8942860965
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 273
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-234
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8653,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5066,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5066,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKRO MARKET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8942860965
7.3.3) Ulica: Grabiszyńska 273
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-234
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5066,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1363,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1446,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1363,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOMERS" D.K. KURPIEL Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: Wolności
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAKRO MARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MAKRO MARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1363,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1929,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3705,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1929,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KOMERS" D.K. KURPIEL Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1929,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.