Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305036/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00320607/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu” realizowana w ramach zadania budżetowego „Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 1c
1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.pawlicka@dopiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu” realizowana w ramach zadania budżetowego „Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6335f111-1a3d-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026472/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Dąbrowa - budowa świetlicy wiejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305036/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1670781,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w Dąbrowie wraz z zagospodarowaniem terenu.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Budowa parterowego budynku świetlicy wiejskiej, w którym znajdować się będą: sala spotkań; szatnie; toalety damskie, męskie oraz ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych; hol; kuchnia cateringowa do przygotowywania przywożonych dań z zewnątrz; zmywalnia; magazyn; pomieszczenie gospodarcze oraz kotłownia. Powierzchnia użytkowa obiektu to ok. 201 m2; powierzchnia zabudowy budynku to ok. 244 m2; powierzchnia całkowita nadziemna to ok. 295 m2.
Projektowany budynek, to bryła na planie litery T, z dachem wielospadowym.
W budynku należy wykonać następujące instalacje: wodociągową; kanalizacyjną (z odprowadzeniem do zbiornika bezodpływowego); gazową; wentylacji grawitacyjnej; elektryczną, w tym odgromową; oświetlenie ewakuacyjne i ogrzewanie.
W ramach zamówienia należy wykonać 25 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 2 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Ponadto, w ramach zamówienia należy wykonać zagospodarowanie terenu, w tym: wykonanie dojazdu do budynku świetlicy (drogi manewrowej), chodników, miejsc postojowych oraz opaski wokół budynku; oświetlenia zewnętrznego; nasadzeń zieleni; nowego ogrodzenia.
W ramach inwestycji wykonawca uzyska ostateczne pozwolenie na użytkowanie lub inny dokument zezwalający na użytkowanie obiektu.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 45212300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
Dodatkowy kod CPV:
45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
45320000-6 Roboty izolacyjne
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45223110-0 Instalowanie konstrukcji metalowych
45443000-4 Roboty elewacyjne
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45330000-9 INSTALACJE SANITARNE
45332300-6 Kanalizacja sanitarna podposadzkowa
45332300-6 Kanalizacja sanitarna
45332200-5 Instalacja wodociągowa
45331100-7 Instalacja centralnego ogrzewania
45331100-7 Technologia węzła cieplnego
45333000-0 Instalacja gazowa
45331220-4 Instalacja klimatyzacji
45231300-8 Sieci sanitarne
45231300-8 Przyłącze kanalizacji sanitarnej
45231300-8 Przyłącze wodociągowe
45231220-3 Przyłącze gazowe
45310000-3 INSTALACJE ELEKTRYCZNE
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2182812,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3040636,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2182812,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Waldemar Flak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842012651
7.3.4) Miejscowość: Rudki 9/2
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WALDEMAR FLAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY WALDEMAR FLAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2182812,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.