Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341206/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pralko-suszarek do 13. WOG w Grudziądzu - 75/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pralko-suszarek do 13. WOG w Grudziądzu - 75/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b49e008-329f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66408,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
►Przedmiotem zamówienia jest dostawa pralko-suszarek zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami oraz asortymentem, ilościami i wymaganiami.
►Zamówienie obejmuje dostawę:
- w zakresie podstawowym w 17 szt.;
- w zakresie opcji do łącznej wartości opcji: 40.840,99 zł zgodnie z warunkami umowy i ceną jednostkową.
►Miejsce dostawy: magazyn Służby Mundurowej 13. Wojskowego Oddziału Gospodarczego - ul. Legionów 54, bud. nr 26, 86-300 Grudziądz.
►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania, pełnowartościowy, kompletny, w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
2) Przedmiot zamówienia dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach.
3) Przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najwcześniej w 2022 roku.
4) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowania, bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanych przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy;
6) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
7) Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 24-miesiące gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru dostawy.
8) Produkt powinien posiadać kod kreskowy.
►Wymagania eksploatacyjne:
a) Pralka przeznaczona do indywidualnego prania i suszenia bielizny osobistej i sportowej.
b) Pralka powinna być dostosowana do pracy przy parametrach elektrycznych obowiązujących w polskiej sieci energetycznej (PN-IEC 60038; napięcie sieciowe 230V/50Hz) i posiadać wymagane atesty bezpieczeństwa zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/35/UE z dnia 26 lutego 2014 r.
►Wymagania techniczne:
a) kolor biały;
b) głębokość pralki min. 40 cm;
c) ładowanie od frontu (otwierana od przodu);
d) kierunek otwierania – dowolny;
e) programator sterowany elektronicznie;
f) bęben ze stali nierdzewnej;
g) wielkość jednorazowego wsadu prania (ładowność bębna suchej bielizny) min. 8 kg;
h) wielkość jednorazowego wsadu suszenia min. 4 kg;
i) regulacja temperatury prania;
j) minimalna prędkość wirowania – 1000 obrotów na minutę;
k) regulacja obrotów wirowania;
l) standardowy program prania bawełny w temp. od 40°C do 60°C dopuszcza się program eco bawełna;
m) program suszenia;
n) automatyczny dobór ilości wody, w zależności od ilości wsadu (ważenie automatyczne);
o) programy prania, suszenia m.in. tkanin delikatnych, wełny, prania na zimno, prania szybkiego i prania ekonomicznego (dopuszcza się programy prania z funkcjami parowymi);
p) efektywność energetyczna:
- dla prania – w klasach od A do C,
- dla suszenia – w klasach od A do D, dopuszcza się klasę E.
q) posiadająca możliwość podłączenia do standardowej instalacji elektrycznej;
r) wyposażona w przyłącza umożliwiające jej podłączenie do instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;
s) wszystkie opisy na urządzeniu winny być w języku polskim;
t) każda pralka winna być wyposażona w pełną instrukcję obsługi w języku polskim oraz w skróconą instrukcję w języku polskim umieszczoną na urządzeniu (np. panelu) w postaci krótkich opisów obsługi urządzenia;
u) rok produkcji pralki – najwcześniej 2022 rok;
v) funkcją suszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713210-8 - Pralki i suszarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33644,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41067,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33644,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WiMaKS Skwara Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 7681277544
7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Opoczno
7.3.5) Kod pocztowy: 26-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33644,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.