eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DamnicaPoprawa warunków gospodarki wodno-kanalizacyjnej w gminie Damnica - rozbudowa ujęcia wody



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków gospodarki wodno-kanalizacyjnej w gminie Damnica – rozbudowa ujęcia wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979795

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górna 1

1.5.2.) Miejscowość: Damnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-231

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598484430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@damnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/damnica/proceedings

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/damnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków gospodarki wodno-kanalizacyjnej w gminie Damnica – rozbudowa ujęcia wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90103fe0-f255-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032169/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Poprawa warunków gospodarki wodno-kanalizacyjnej w gminie Damnica – rozbudowa ujęcia wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270964

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 499834,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie na terenie ujęcia wiejskiego w miejscowości Dąbrówka gm. Damnica robót geologicznych, hydrogeologicznych, instalacyjnych i montażowych w tym :
- budowę nowej studni nr 3
- modernizację studni nr SW - 2
- likwidację istniejącej nr SW - 1

Zamówienie udzielane jest w trybie zaprojektuj wybuduj. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzyskania dla Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń oraz innych dokumentów wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy, stanowiący załącznik do SWZ. Do dokumentacji załączone jest pozwolenie wodnoprawne z 02.01.2014 roku, aktualnie procedowane jest nowe pozwolenie.


Zakres zamówienia obejmuje:
1) Prace projektowe :
a) opracowanie projektu robót geologicznych wykonania otworu studziennego nr 3, przeprowadzenia badań studni nr SW - 2 i likwidacji otworu studziennego nr SW - 1 wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej,
b) opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych studni nr 3, likwidację urządzeń wodnych studni nr SW - 1 oraz wymianę urządzeń wodnych studni nr SW - 2 z uzyskaniem decyzji pozwolenia wodnoprawnego,
c) opracowanie projektu technicznego wykonania przyłącza wodociągowego i elektrycznego studni nr 3
d) opracowanie projektu technicznego wykonania likwidacji ogrodzenia strefy ochrony bezpośredniej studni nr SW – 1, wymiany ogrodzenia strefy ochrony bezpośredniej studni nr SW - 2

2) Realizacja zaprojektowanych robót :
Wykonanie studni nr 3
e) wykonanie otworu wiertniczego i montaż kolumny filtrowej
f) przeprowadzenie pompowań i badań hydrogeologicznych,
g) opróbowanie i badania jakościowe wody,
h) wykonanie obudowy studni i montaż urządzeń do poboru
i) wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego do istniejących sieci wg projektu technicznego,
j) wykonanie ogrodzenia strefy ochrony bezpośredniej wg projektu technicznego
k) wykonanie prac geodezyjnych i wprowadzenie zmian na mapach zasadniczych w Starostwie Powiatowym
l) przekazanie dokumentacji powykonawczej, atestów i instrukcji użytkowania ujęcia Inwestorowi.

Modernizacja studni SW - 2
m) demontaż urządzeń wodnych i podziemnej obudowy studziennej
n) przeprowadzenie pomiarów i badań hydrogeologicznych,
o) przygotowanie podłoża i montaż termoizolacyjnej obudowy naziemnej,
p) demontaż istniejącego ogrodzenia strefy ochrony bezpośredniej,
q) montaż ogrodzenia strefy ochrony bezpośredniej,
r) wykonanie prac geodezyjnych i wprowadzenie zmian na mapach zasadniczych w Starostwie Powiatowym
s) Opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej wydajność eksploatacyjną ujęcia dla studni nr 3 i nr SW - 2.

Likwidacja studni nr SW - 1
t) demontaż urządzeń wodnych i podziemnej obudowy studziennej
u) przeprowadzenie pomiarów i badań hydrogeologicznych,
v) wykonanie likwidacji otworu studziennego nr SW - 1,
w) likwidacja przyłącza wodociągowego i energetycznego,
x) demontaż istniejącego ogrodzenia strefy ochrony bezpośredniej
y) wykonanie prac geodezyjnych i wprowadzenie zmian na mapach zasadniczych w Starostwie Powiatowym
z) opracowanie i przekazanie do Starostwa Powiatowego dokumentacji geologicznej innej prac likwidacyjnych,

3) Prace dokumentacyjne:
a) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
b) przekazanie dokumentacji powykonawczej, atestów i instrukcji użytkowania ujęcia Inwestorowi w 2 egzemplarzach,
c) opracowanie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej zasobów wód podziemnych ujęcia z ustaleniem wydajności eksploatacyjnej studni nr 3,
d) opracowanie i przekazanie do Starostwa Powiatowego dokumentacji geologicznej innej prac likwidacyjnych,
e) opracowanie operatu wodnoprawnego na pobór wód podziemnych w związku z wykonaniem nowej studni oraz likwidacją jednej z obecnie eksploatowanych wraz ze złożeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499834,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8127555,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499834,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wiertniczych "STUDWIERT" Piotr Kurkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761509885

7.3.3) Ulica: POKRZYWNO 132

7.3.4) Miejscowość: Mełno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499834,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.