eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa przez radcę prawnego lub adwokata oraz obsługi procesów i postępowań egzekuc. na rzecz Starostwa Powiatowego w Łobzie i jego jednostek organizac.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa przez radcę prawnego lub adwokata oraz obsługi procesów i postępowań egzekuc. na rzecz Starostwa Powiatowego w Łobzie i jego jednostek organizac.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOBESKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812690536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 41

1.5.2.) Miejscowość: Łobez

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 81 71 403

1.5.8.) Numer faksu: 91 81 71 403 wew. 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlobeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatlobeski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatlobeski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa przez radcę prawnego lub adwokata oraz obsługi procesów i postępowań egzekuc. na rzecz Starostwa Powiatowego w Łobzie i jego jednostek organizac.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0843aabf-2ee7-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382164

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070020/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej i doradztwa przez radcę prawnego lub adwokata oraz obsługi procesów i postępowań egzekucyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Łobzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.5.2024.RŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie kompleksowej obsługi prawnej przez radcę prawnego lub adwokata poprzez udzielanie pomocy prawnej oraz obsługi procesów i postępowań egzekucyjnych na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych (z wyjątkiem Powiatowego Urzędu Pracy) w rozumieniu przepisów ustawy o radcach prawnych lub prawa o adwokaturze obejmujących w szczególności:
- udzielanie porad prawnych i konsultacji - osobiście, telefonicznie lub pocztą elektroniczną e-mail;
- sporządzanie na piśmie opinii prawnych, interpretacji aktów prawnych w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania pełnej dokumentacji potrzebnej do sporządzenia opinii, a w przypadku spraw o wysokim stopniu złożoności w terminie odrębnie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym jednak niż 8 dni roboczych. Początkiem terminu jest dzień następujący po dniu zdarzenia.
- analizę materiału dowodowego w sprawach spornych i sporządzaniu pism procesowych w tego rodzaju sprawach,
- opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych i regulacji (regulaminów, zarządzeń itp.) w terminie do dwóch dni roboczych od dnia złożenia wniosku o ich wydanie;
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym zawieranych umów (projektów) oraz składanie podpisu na 1 egzemplarzu oryginału umowy, której stroną jest Zamawiający w terminie do dwóch dni roboczych od dnia złożenia wniosku o ich wydanie;
- udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, uchybień przy jego stosowaniu oraz skutków tych uchybień;
- współudział w przygotowaniu projektów decyzji;
- uczestnictwo na życzenie Zamawiającego w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach,
- zapewnienie obsługi prawnej w czasie posiedzeń organów Powiatu w szczególności zwyczajnych i nadzwyczajnych sesji Rady Powiatu;
- kontynuowanie niezakończonych procesów sądowych i egzekucyjnych w zakresie należności Skarbu Państwa, do czasu ich prawomocnego zakończenia, nie dłużej niż do ostatniego dnia obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia,
- przyjmowanie, na podstawie każdorazowo udzielanych przez Zleceniodawcę pełnomocnictw, nowych spraw sądowych i egzekucyjnych,
- prowadzenie postępowań sądowych i administracyjnych, sporządzanie pism procesowych i egzekucyjnych oraz reprezentowanie Zamawiającego przed sądami (zastępstwo procesowe), organami i urzędami administracji publicznej;
- wykonywanie innych czynności z zakresu pomocy prawnej, o których mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 75 z późn. zm.) oraz w ustawie z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1513 z późn. zm.).
b) Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania przez czas trwania Umowy w stałym kontakcie telefonicznym lub mailowym z Zamawiającym w dni robocze w godzinach pracy urzędu od poniedziałku od piątku w godzinach 7:30 - 15:30 z dodatkową możliwością kontaktu po godzinach służbowych w formie telefonicznej oraz poprzez pocztę elektroniczną.
c) W sprawach nagłych i nieprzewidzianych Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu do siedziby Zamawiającego.
d) Wykonawcy przysługuje:
- zwrot kosztów zastępstwa procesowego,
- zwrot kosztów dojazdu w sprawach objętych przedmiotem umowy, wykonywanych wyłącznie poza miejscowością, w której ma siedzibę Starostwo Powiatowe w Łobzie, liczonych według stawek za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych, zgodnie z Zarządzeniem Starosty Powiatu Łobeskiego.
e) Wykonawca zapewni możliwość bieżącego kontaktu z Zamawiającym, od poniedziałku do piątku, w godz. od 7:30 do 15:30 (listownego, telefonicznego, faksowego, pocztą elektroniczną).
f) Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług odbywało się w Starostwie Powiatowym w Łobzie, przy ul. Konopnickiej 41, 73-150 Łobez, 2 razy w tygodniu po 6 godzin. Ponadto wymagana jest obsługa telefoniczna lub e-mailowa.
g) Wykonawca może pełnić obsługę prawną z udziałem kilku radców prawnych/adwokatów, z zastrzeżeniem, że osoby wykonujące usługę muszą spełniać minimum warunki opisane w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit b). Osoby te należy wskazać w „Wykazie personelu” stanowiącym Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
h) Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej z tytułu czynności objętych zakresem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 21.06.2024 r. opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00378351/01 ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego. Poprawna Specyfikacja Warunków Zamówienia została umieszczona na stronie internetowej postępowania dnia 24.06.2024 r.
Wada ma nieusuwalny charakter i nie może być skorygowana przez Zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności.
W chwili unieważnienia postępowania nie została złożona żadna oferta.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 256 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r., poz. 1605 z późn.zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.