eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica DolnaZimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182620910

1.5.8.) Numer faksu: 182620936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna,m,402578,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e509b42d-29d3-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024371/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica DolnaZimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329947/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 945008,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
Zakres rzeczowy usług w ramach Części I obejmuje:
1) os. Posadowskie,
2) os. Jurkowski Potok,
3) os. Gronie,
4) os. Majdówka,
5) os. Czajki,
6) os. Błaszczaki,
7) os. Jamne, 5300 m
8) os. Jamne – Cyrhla
9) os. Jamne – Cyrhla – odnoga lewa
10) os. Pierdułowski Potok,
11) os. Skałka, 1200 m
W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 131366,7 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r
4. Zakres rzeczowy usług w ramach Części II obejmuje:
1) os. Zawady (do Krzyża),
2) os. Zawady (Stara Droga),
3) os. Białówka (sięgacz prawy do nr 325 B, sięgacz lewy do nr 321 D),
4) os. Jaszcze,
5) os. Jaszcze – (Zagroniowski Potok),
6) os. Jaszcze – (Małe Jaszcze)
7) os. Mostkowe,
8) os. Studzionki,
9) Plac przy budynku WOK i Remizy OSP,
10) Plac przy wyjeździe z os. Jamne w dół,
11) Plac przy Skwerku
W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 131366,7 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
5. Zakres rzeczowy usług w ramach Części III obejmuje:
1) os. Ustrzyk (sięgacz lewy Sikory),
2) os. Forendówki (do Wiaty kuligowej),
3) os. Holina,
4) os. Bartoszówka.
W ramach w/w części planuje się 480 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 100741,7 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
6. Zakres rzeczowy usług w ramach Części IV obejmuje:
1) os. Brysiówka
2) os. Janczury,
3) os. Janczury - Osobie (do Buciory),
4) os. Osobie Górne (do Skalne),
5) os. Skalne – os. Twarogi,
6) os. Janczurowski Potok,
7) os. Sikorówka,
8) os. Rola,
9) os. Rola – Folwark,
10) os. Polisiówka,
11) os. Gardonie (do nr 78),
12) os. Kuce.
W ramach w/w części planuje się 430 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 97308,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
7. Zakres rzeczowy usług w ramach Części V obejmuje:
1) os. Lubańskie,
2) os. Pitki,
3) os. Kołodzieje,
4) os. Zarębówka,
5) os. Soskówka – Zawory,
6) os. Bąki,
7) os. Leskówka,
8) os. Bibiarze,
9) os. Szymany,
10) os. Nogawki,
11) os. Dutkówka (do P. Mazurka),
12) os. Dłubacze,
13) os. Dłubacze - Droga do WOK i Remizy,
14) os. Dłubacze – Hologówka (ścieżka Rowerowa),
15) os. Hologówka (obok apteki),
16) Parking przy Szkole Podstawowej i Kościele
17) Parking przy Urzędzie Gminy i Targowisku
18) Parking przy WOK
19) Plac przy Remizie OSP.
W ramach w/w części planuje się 360 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80741,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
8. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VI obejmuje:
1) os. Kudowe( do nr 217 A),
2) os. Kudowe – sięgacz lewy do nr 201
3) os. Kudowe - strona prawa,
4) os. Gorcowe (do nr 69),
5) os. Gorcowe - skręt przy nr 18 B
6) os. Rusnaki,
7) os. Kapłony
8) os. Skrodne,
9) os. Skrodne – Kotliny.
W ramach ww. części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 132166,70 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
9. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VII obejmuje:
1) Młynne (od drogi powiatowej - Za Bystry Gronik nr 135),
2) Młynne – Brzeźnie,
3) Młynne – Golce,
4) Młynne Krzyśki (nr 47 B), Błachuty - Tomaśki – Gołdyny (poza potok),
5) Młynne - Szlagówka,
6) Młynne - Barnasie, Gronik Niżny, Folwark,
7) Młynne Piszczki (do nr 92 A),
8) Młynne – Jagieły do nr 103 E, i 103 B,
9) Młynne - Chrobaki,
10) Młynne - Kotelniki – Wierch Młynne
11) Parking przy Kaplicy.
W ramach ww. części planuje się 530 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 125225,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
10. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VIII obejmuje:
1) os. Kłodne,
2) os. Kłodne (miejsce zawracania autobusu szkolnego)
3) os. Obłaz Górny,
4) os. Lachówka,
5) os. Bliszcze
6) os. Płaśnie,
7) os. Księżaki,
8) os. Kotelnica,
W ramach ww. części planuje się 220 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 55558,30 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
Zakres rzeczowy usług w ramach Części IX obejmuje:
1) os. Stachówka,
2) os. Gąszcze,
3) os. Ligasy,
4) os. Ziemianki,
5) os. Potok,
6) os. Padół,
7) os. Miazgi,
W ramach ww. części planuje się 150 godzin zimowego utrzymania dróg.

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 41641,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2022 r. do 14.04.2023 r.
12. Zakres rzeczowy usług w ramach Części X obejmuje:
1) os. Chlebki,
2) os. Michałki,
3) os. Michałki miejsce postojowe (przy DW 969),
4) os. Brodki,
5) os. Glinik,
6) os. Kozielce,
7) os. Zagonie,
8) os. Górki,
9) os. Gabrysie,
10) os. Obłaz Wyżny,
11) os. Makowica,
12) os. Połanki,
13) os. Hardopadły,
14) os. Piszczki,
15) os. Talafusy,
W ramach ww. części planuje się 180 godzin zimowego utrzymania dróg

Szczegółowy zakres zamówienia, określający wykaz rzeczowy i ilościowy dróg i placów objętych zimowym utrzymaniem, a także szacowane ilości i rodzaj materiału uszorstniającego określone są w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 48891,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU WŁAD-TRANS Władysław Czajka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351165032

7.3.3) Ulica: Czuby 90

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-453

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352231564

7.3.3) Ulica: Holina 404A

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-453

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77075,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352231564

7.3.3) Ulica: Holina 404A

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-453

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Franasowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352508304

7.3.3) Ulica: Króle 17B

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Franasowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352508304

7.3.3) Ulica: Króle 17B

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Franasowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352508304

7.3.3) Ulica: Króle 17B

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części VII postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352231564

7.3.3) Ulica: Holina 404A

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-453

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części IX postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe Paweł Cebula

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352231564

7.3.3) Ulica: Holina 404A

7.3.4) Miejscowość: Ochotnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-453

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-01 do 2023-04-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.