Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00311556/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tuszów i tonerów oraz papieru dla 6 WOG Ustka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1N
1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/6wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tuszów i tonerów oraz papieru dla 6 WOG Ustka.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c121c16-1f88-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) i papieru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311556/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/WT/6WOG/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych tonerów i tuszów do drukarek i kserokopiarek oraz innych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu informatycznegoSzczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający nazwę, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia a także ilości zostały określone w formularzach cenowych.
Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) powinien być fabrycznie nowy, nieregenerowany tj. nowa obudowa, nowy toner, nowy tusz, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania;
2) powinien być w pełni kompatybilny z urządzeniami dla którego zostały przypisane i ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń
3) powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, pełnowartościowy oraz pochodzić z bieżącej produkcji oraz winien spełniać wymagania określone przez Zamawiającego
4) powinien posiadać na opakowaniach oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania oraz nazwę producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.5.) Wartość części: 393187,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ksero do urządzeń drukujących dla 6 WOG Ustka w 2022 r.Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia (zadanie 2):
1) powinien odpowiadać określonym parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w formularzu cenowym;
2) powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzić z bieżącej produkcji oraz spełniać wymagania określone przez Zamawiającego;
3) powinien posiadać na opakowaniach oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania oraz nazwę producenta. Opis opakowań winien być w języku polskim;
4) papier kserograficzny musi być dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej i posiadać oznaczenia pozwalające zidentyfikować zamawiany produkt;
4) oferowany papier kserograficzny musi posiadać oznakowanie Ecolabel, , FSC, PEFC, Blue Angel lub inne oznakowanie, o ile jest ono potwierdzeniem, że papier został wyprodukowany zgodnie z powyższymi wymogami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 79048,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345048,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514127,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432294,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Printex K. Mirowski Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251650121
7.3.3) Ulica: Annopol 22c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-236
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432294,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78523,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99226,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78523,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RODAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792142824
7.3.3) Ulica: Koszalińska 5h
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78523,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI LĘDOWO-OSIEDLE
- Usługa wykonania przeglądów i napraw sprzętu służby żywnościowej i mundurowej w 6 WOG w 2025 roku.
- Montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu w budynkach w kompleksie wojskowym m. Lębork i w kompleksach wojskowych m. Słupsk.
- Wykonanie rewizji zewnętrznej, wewnętrznej, próby szczelności zbiorników magazynowych, transportowych, elastycznych, legalizacje oraz wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia w 6 WOG Ustka.
więcej: przetargi LĘDOWO-OSIEDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Zakup z dostawą tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i gospodarczych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety).
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, baterii dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.