eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remont sufitów, zewnętrznych części kominów oraz poszycia i pokrycia dachowego, a także prace konserwatorskie kominów budynku o nr inw. B-392 (sauna) usytuowanego na terenie byłego niemieckiego...



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont sufitów, zewnętrznych części kominów oraz poszycia i pokrycia dachowego, a także prace konserwatorskie kominów budynku o nr inw. B-392 (sauna) usytuowanego na terenie byłego niemieckiego...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sufitów, zewnętrznych części kominów oraz poszycia i pokrycia dachowego, a także prace konserwatorskie kominów budynku o nr inw. B-392 (sauna) usytuowanego na terenie byłego niemieckiego...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ff5925-32e8-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219157/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont i wzmocnienie konstrukcji dachu i sufitu wraz z remontem kominów oraz termomodernizacji dachu w budynku o numerze inw, B392

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9ff5925-32e8-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w opisane zostały w module edukacyjnym
https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2022/07/Oferty-5.2.1.pdf
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy eZamowienia wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie eZamowienia.
Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na platformie e-Zamówienia albo w szczególnych uzasadnionych przypadkach, o których mowa w pkt 2 powyżej, ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 2.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
4.1 Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie eZamawiający, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s,
b. Komputer PC
i. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
ii. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
iii. MS Windows 7 lub nowszy
iv. OSX/Mac OS 10.10,
v. Ubuntu 14.04
vi. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
1. Chrome 66.0 lub nowsza
2. Firefox 59.0 lub nowszy
3. Safari 11.1 lub nowsza
4. Edge 14.0 i nowsze
c. Tablet/Telefon
i. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS.
ii. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
d. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie
w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
e. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików
o wielkości do 150 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx, xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg, zip, tar, gz, gzip, 7z, XAdES, CAdES, PAdES.
Preferuje się pliki w pdf

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie sufitów, zewnętrznych części kominów oraz poszycia i pokrycia dachowego, a także prace konserwatorskie kominów budynku o nr inw. B-392 (sauna) usytuowanego terenie byłego niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz II-Birkenau, wraz z dokumentacją powykonawczą. Budynek, w którym realizowane będzie zamówienie funkcjonował jako centralna łaźnia (tzw. „Sauna”), która miała pełnić przede wszystkim funkcję punktu przyjmowania i rejestrowania więźniów dawnego KL Auschwitz II-Birkenau, głównie Żydów, przywożonych w transportach z terenów całej Europy. Budynek o nr inw. A-392 wpisany jest do rejestru zabytków pod nr rej. A-714/95 oraz na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
4. Na przedmiot umowy składają się:
4.1 Zakres prac konserwatorskich dla zewnętrznych części kominów, szczegółowo opisany w Programie Prac Konserwatorskich wchodzącym w skład dokumentacji technicznej (Załącznik nr 1 do umowy).
4.2 Opracowanie dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej zgodnie z wymogami określonymi w Załączniku nr 10 do SWZ/Załączniku nr 10 do umowy.
4.3 Zakres robót budowlanych wraz z dokumentacją powykonawczą, w szczególności:
4.3.1. Remont sufitów, pojedynczych elementów dźwigarów dachowych, poszycia i pokrycia dachowego w obrębie segmentu zachodniego, wschodniego i wyższej części segmentu środkowego.
4.3.2. Remont sufitów w traktach bocznych segmentu środkowego.
4.3.3. Remont zewnętrznych części kominów ceramicznych (w powiązaniu z pracami konserwatorskimi).
4.3.4. Demontaż i montaż instalacji odgromowej wraz z badaniami i pomiarami instalacji.
4.3.5. Demontaż i montaż orynnowania budynku dla każdej strefy robót budowlanych z osobna.
4.3.6. Remont instalacji odgromowej w obrębie kominów K1 – K5.
4.3.7. Remont otworów wentylacyjnych w szczytach segmentu zachodniego.
4.3.8. Opracowanie dokumentacji powykonawczej budowlanej zgodnie z wymogami określonymi w Załączniku nr 10 do SWZ/Załączniku nr 10 do umowy.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w:
5.1. Załączniku nr 9 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dokumentacja techniczna

4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci

92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP, o wartości do 30% szacunkowej łącznej wartości zamówienia podstawowego, w zakresie realizacji:
12.1. robót budowlanych dotyczących:
12.1.1. stemplowania stropów,
12.1.2. demontażu i ponownego montażu szklanych elementów podłogi,
12.1.3. naprawy elementów konstrukcyjnych drewnianych dachu,
12.1.4. wymiany desek pod poszyciem dachu,
12.1.5. ułożenia papy na połaciach dachu,
12.1.6. uzupełnienia tynków stropów w miejscach powstania dodatkowych istotnych ubytków i spękań,
12.1.7. wykonania nowych drewnianych pomostów komunikacyjnych,
12.1.8. usunięcia i utylizacji istniejącej wełny mineralnej ułożonej pomiędzy pasami dolnymi wiązarów i ułożenia nowej wełny mineralnej,
12.1.9. naprawy pęknięć muru ceglanego kominów,
12.1.10. instalacji odgromowej,
12.1.11. dokumentacji powykonawczej,
ujętych w zamówieniu podstawowym, w przypadku konieczności realizacji takich prac w obrębie obiektu o nr inw B-392.
13. Przewidywane zamówienia podobne będą udzielane na zasadach i warunkach określonych
w umowie o zamówienie podstawowe, wg następujących zasad:
Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone
w następujący sposób:
13.1. dla robót budowlanych:
a. ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysu robót budowlanych, zgodne z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej i zawierającego koszty wykonania wszystkich zakresów przedmiotu przyszłej umowy,
b. ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji + KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego,

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dysponowanie osobami posiadającymi doświadczenie analogiczne do doświadczenia osób, o których mowa w Dziale V pkt 3.2.2. SWZ

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1. w zakresie doświadczenia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał i zakończyli co najmniej:
3.1.1. jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie dachu budynku, wpisanego do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, przy czym robota ta musi obejmować zakresem naprawę drewnianej konstrukcji dachu albo wykonanie pokrycia dachu z papy o powierzchni pokrycia min. 1 000 m²,
3.1.2. jedną robotę budowlaną obejmującą zakresem remont lub przebudowę budynku lub obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków*
lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 brutto,
3.1.3. jedną pracę konserwatorską obejmującą zakresem konserwację wątku ceglanego o powierzchni min. 50 m² w obiekcie budowlanym wpisanym
do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
3.2. w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia – wykonawca wykaże dysponowanie osobami spełniającymi niżej określone wymagania:
3.2.1. Kierownikiem budowy (jedna osoba), posiadającym uprawnienia budowlane
bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającym doświadczenie polegające na:
a. co najmniej 18-miesięcznym udziale w realizacji robót budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
b. co najmniej 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (licząc jako suma przepracowanych miesięcy od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami
przy zabytkach nieruchomych) w przeciągu ostatnich 10 lat
przed upływem terminu składania ofert,
c. przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzona zaświadczeniem.
3.2.2. Zespołem pracowników technicznych składającym się z co najmniej dwóch (2) osób, z których każda z nich posiadająca min. 18-miesięczne doświadczenie w realizacji robót budowlanych w co najmniej 2 obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,

3.2.3. Kierownikiem prac konserwatorskich - dyplomowanym konserwatorem posiadającym:
a. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie konserwacji
i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków w specjalności dotyczącej konserwacji rzeźby i detalu architektonicznego lub rzeźby, posiadającym 9 miesięcy doświadczenia opisanego w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
b. min. 3-letnie doświadczenie (nabyte po uzyskaniu tytułu zawodowego magistra) w kierowaniu pracami konserwatorskimi prowadzonymi
przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.

3.2.4. Dyplomowanym konserwatorem (jedną osobą), posiadającym:
a. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków w specjalności dotyczącej rzeźby i detalu architektonicznego lub rzeźby,
b. min. 6-miesięczne doświadczenie (nabyte po uzyskaniu tytułu zawodowego magistra) w realizacji prac konserwatorskich wątku ceglanego prowadzonych przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach**lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

3.2.5. Zespołem pracowników technicznych wykonujących prace konserwatorskie składającym się co najmniej z dwóch (2) pracowników, z których każdy posiada min. 24 - miesięczne doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków* lub rejestru o podobnym charakterze prowadzonym przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach** lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, w tym min. 6 miesięcy doświadczenia
w realizacji prac konserwatorskich wątku ceglanego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający wymaga złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, określonych w Dziale V pkt 3.1 i 3.2 SWZ:
2.1. w związku z bezpośrednim powiązaniem sposobu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w niniejszym postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia (Dział V pkt 3.2. SWZ) z oceną ofert określoną w Kryterium nr 2: „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” i Kryterium nr 3: „Dodatkowe dysponowanie osobami posiadającymi doświadczenie analogiczne do doświadczenia osób, o których mowa w Dziale V pkt 3.2.2. SWZ”, Zamawiający wymaga na podstawie art. 126 ust. 2 PZP wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób (Załącznik nr 5 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ,
2.2. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych - w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia (Dział V pkt 3.1. SWZ) – Wykaz robót i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie 7 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór Wykazu robót i usług stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót i usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz robót i usług tj. Załącznik nr 4 do SWZ ma przedstawiać roboty i usługi, w wykonaniu których Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
w wysokości 10.000,00 zł na okres związania ofertą.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu,
3.2. Gwarancjach bankowych,
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau
w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim.
5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
nr 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005, Bank Gospodarstwa Krajowego.
6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania
oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zwane dalej „zabezpieczeniem” służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione wg wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
3.1. Pieniężnej,
3.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3.3. Gwarancjach bankowych,
3.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W wypadku udzielenia zabezpieczenia w postaci gwarancji bankowej
lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, udzieloną tytułem zabezpieczenia wszelkich roszczeń Zamawiającego z tytułu nienależytego wykonania umowy w tym roszczeń Zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi za wady, na okres wykonania umowy oraz udzielonej rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ, w paragrafie 22 pn. Dopuszczalne zmiany umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a9ff5925-32e8-11ef-acf6-4e696a6d8c25

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w: 2.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835):
„1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego
na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.