eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRemont po³aci dachowej budynku przedszkola przy ul. ¦witezianki 2 w Olsztynie



Og³oszenie z dnia 2022-10-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont po³aci dachowej budynku przedszkola przy ul. ¦witezianki 2
w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD LOKALI I BUDYNKÓW KOMUNALNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519583959

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Cicha 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-313

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlibk@zlibk.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlibk.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont po³aci dachowej budynku przedszkola przy ul. ¦witezianki 2
w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a5b52e0-461b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00382359

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Warunki techniczne korzystania z
Platformy ZETO PZP: 1. ZETO okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania,
wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP, tj.: 1) Sta³y dostêp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Osx 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet
Explorer;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie *.pdf.;
6) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej Wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
U¿ytkownika lub aplikacja komputerowa spe³niaj±ca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).
2. ZETO podaje nastêpuj±ce informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i
oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png,.txt, .tiff, .xades, .sig oraz inne formaty dokumentów z wyj±tkiem plików wykonywalnych.
2) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik za³±czony przez U¿ytkownika na Platformie ZETO PZP i zapisany,
widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
3) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê ZETO PZP stanowi datê oraz dok³adny czas (dd mmmm rrr hh:mm:ss)
generowany wed³ug czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
5. Korzystaj±c z Platformy Przetargowej, Wykonawca nie musi wspomagaæ siê innymi systemami, przy czym wszelkie za³±czniki
sk³adane przez Wykonawców musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych
i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Zamawiaj±cy zaleca format przesy³anych danych: .pdf.
6. Zamawiaj±cy udostêpnia Wykonawcom instrukcje pod linkiem
https://zamowienia.olsztyn.eu/#/help ( Instrukcje – Regulamin korzystania z platformy
ZETO PZP.pdf, Instrukcja u¿ytkownika – Wykonawca) w nastêpuj±cym zakresie:
1) Za³o¿enie Konta U¿ytkownika – po stronie Wykonawcy;
2) Sk³adanie ofert przy wykorzystaniu Platformy ZETO PZP;
3) Pytania i odpowiedzi do postepowania;
4) Komunikacja po otwarciu ofert;
5) Zadawanie pytañ do postêpowania;
6) Udzia³ w przetargu nieograniczonym.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452 t.j.) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415 t.j.).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): : W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, ¿e:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Zak³ad Lokal i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul.
Og³oszenie nr 2022/BZP 00327021/01 z dnia 2022-08-31
2022-08-31 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Og³oszenie nr 2022/BZP 00287940/01 z dnia 2022-08-02
2022-08-02 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, ¿e:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Zak³ad Lokal i Budynków Komunalnych w Olsztynie ul.
Cicha 5, 10-313 Olsztyn tel: 89 533-36-26 e mail: zlibk@zlibk.olsztyn.eu
2. Inspektorem ochrony danych w Zak³adzie Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie jest Zdzis³aw Cio³kowski e mail:
ciolkowski.zdzislaw@zlibk.olsztyn.eu
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy,
w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy.
6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres
archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie
obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia – art. 75 ustawy;
2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e:
a) skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± – art. 19 ust. 2 ustawy,
b) naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników – art. 76 ustawy;
3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art. 18 ust. 2 RODO, z tym ¿e wyst±pienie z
takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania – art. 19 ust. 3 ustawy;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku
uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo:
1) usuniêcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem
ochrony danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZLiBK/ZP-18/10/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont po³aci dachowej budynku przedszkola przy
ul. ¦witezianki 2 w Olsztynie

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

45261320-3 - K³adzenie rynien

45261410-1 - Izolowanie dachu

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.1 Posiadania wiedzy i do¶wiadczenia

W celu potwierdzenia posiadania niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawcy zobowi±zuj± siê udokumentowaæ zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem robocie budowlanej stanowi±cej przedmiot zamówienia (roboty dachowe) oraz za³±czenie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie / minimum 2 referencje lub opinie o warto¶ci ³±cznej co najmniej
100 000,00 z³ netto.


1.2. Dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
W celu uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca wykaza³:

1.2.1 Potencja³ kadrowy
Za spe³nienie warunku dotycz±cego dysponowaniem zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy uzna dysponowanie co najmniej 1 osob± posiadaj±c± kwalifikacje uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci kontrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ i która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonania zamówienia wynikaj±cego z obowi±zuj±cych przepisów w tym prawa budowlanego – wraz z informacj± o podstawie do dysponowania t± osob±.


1.3 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca na ka¿de zadanie, na które sk³ada ofertê musi wykazaæ posiadanie op³aconej polisy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 30 000,00z³.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ustala wadium w wysoko¶ci: 2300,00 z³
2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 Ustawy Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: (w tytule przelewu nale¿y wpisaæ nazwê postêpowania i NIP),
Bank PKO BP SA, numer konta: 19 1020 3541 0000 5102 0290 8820
W przypadku wniesienia wadium przelewem w pieni±dzu, decyduje data uznania kwot± wadium rachunku Zamawiaj±cego.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2020 poz. 299 ze zm.).
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej tre¶æ gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) zobowi±zanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela) do zap³aty kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty i zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci wymienione w art. 98 ust. 6 Ustawy bez obowi±zku potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
3) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 Ustawy;
4) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7) orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci elektronicznej nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej – zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji – orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w postaci elektronicznej.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 Ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie albo maksymalnej warto¶ci nominalnej zobowi±zania Zamawiaj±cego wynikaj±cego z umowy, je¿eli w ofercie podano cenê jednostkow± lub ceny jednostkowe.
2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy nale¿y wnie¶æ przed zawarciem umowy.
3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿na wnie¶æ w formach wymienionych w art. 450 ust. 1 Ustawy.
4. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 450 ust. 2 Ustawy
5. Je¿eli zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.
6. Orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy musi byæ dostarczony do Zamawiaj±cego przed zawarciem umowy.
7. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach okre¶lonych w Umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-24

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.