Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00303010/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00325371/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku przy ul. Orkana 23 w Radlinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277572641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzzn@pzzn.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19cb9d3a-013a-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku przy ul. Orkana 23 w Radlinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19cb9d3a-013a-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035504/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Adaptacja budynku przy ul. Orkana 23 w Radlinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303010
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZZN.DAT.2600.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Adaptacja budynku przy ul. Orkana 23 w Radlinie na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” na podstawie: dokumentacji projektowej wykonanej przez Studio Projektowe „ARCHiTEKT” z Rybnika i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1328/22 z dnia 26.10.2022 r. i dokumentacji projektowej wykonanej przez „ELPROJEKT” z Wodzisławia Śląskiego – zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres robót obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe w zakresie zagospodarowania terenu (nawierzchnie i podbudowy),
2) zewnętrzne roboty rozbiórkowe w zakresie budynku (odbicie tynków, demontaż izolacji styropianowych ścian i okładziny ścian, demontaż daszków szklanych nad wejściem, rozbiórka nadproża, ściany, filarów i kolumny z cegieł),
3) wewnętrzne roboty rozbiórkowe w zakresie budynku (demontaż balustrad, umywalek, ustępów, pisuarów, obudowy dylatacji, grzejników i elementów dekoracyjnych),
4) demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) skucie tynków i okładzin ściennych wewnętrznych,
6) demontaż części stropodachu pod klapy oddymiające,
7) demontaż elementów ścian (rozbiórka nadproży, filarów, kolumn, ścianek działowych, rozebranie ścian fundamentowych, wykucie wnęk, otworów, strzępi i gniazd),
8) rozebranie podłóg,
9) rozebranie stropów,
10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
11) roboty fundamentowe,
12) roboty metalowe (nadproża i podciągi stalowe, ramy stalowe, balustrady schodowe, schody stalowe, konstrukcja wsporcza pod centrale wentylacyjne, konstrukcja pod klapę oddymiającą, konstrukcja wzmacniająca strop),
13) wykonanie nawierzchni drogowych,
14) wykonanie nawierzchni chodnika,
15) wykonanie trawników,
16) roboty izolacyjne (poziome i pionowe),
17) roboty elewacyjne (uzupełnienie izolacji termicznej i uzupełnienie okładzin),
18) roboty murowe (wykonanie ścian i ścianek działowych i montaż stolarki okiennej wewnętrznej),
19) roboty wykończeniowe wewnętrzne (tynkarskie, posadzkarskie, montaż sufitów podwieszonych, okładziny ścienne i malowanie),
20) wykonanie maskownic i osłon grzejników,
21) wykonanie balustrady szklanej,
22) wykonanie balustrad stalowych,
23) wyposażenie pomieszczeń,
24) montaż windy,
25) instalacje wod.-kan. (demontaż i montaż przewodów, pogrzewaczy, armatury, urządzeń sanitarnych),
26) instalacja hydrantowa (demontaż, i montaż zestawu hydroforowego, dostawa agregatu prądotwórczego, montaż zaworów i rurociągów),
27) instalacja odwodnienia dachu (demontaż i montaż wpustów dachowych),
28) instalacja c.o. (demontaż i montaż grzejników),
29) wentylacja (montaż nawiewników okiennych, centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej, przewodów blaszanych i z płyt z wełny mineralnej, przepustnic, klap ppoż., kratek, anemostatów, nawiewników i wywiewników, wyrzutni ściennych i dachowych, wentylatorów ściennych i kanałowych),
30) klimatyzacja (montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, przewodów obiegu freonu i skroplin i izolacji),
31) instalacja elektryczna (montaż rozdzielnic, instalacji wewnętrznych, uziemiających i ekwipotencjalnych i niskoprądowych),
32) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95kWp.
Uwagi:
1) zakres robót nie obejmuje wycinki drzew opisanej w dokumentacji (wycinki drzew dokonał zamawiający wcześniej),
2) instalacja fotowoltaiczna zostanie włączona do sieci energetycznej bezpośrednio przed odbiorem końcowym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45451000-3 - Dekorowanie
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis przedmiotu zamówienia został nieprecyzyjnie przygotowany, co uniemożliwiło wykonawcom ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT.Szczegółowe uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia zostało zawarte w Informacji o unieważnieniu postępowania z dnia 19.06.2024 r. zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8405600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12209406,52 PLN
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.