Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00320660/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO.
DATA POWSTANIA: II POŁ. XIV W. ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU – ETAP V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Koło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/158442/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
GOZDÓW, RUINY GOTYCKIEGO ZAMKU KAZIMIERZOWSKIEGO.DATA POWSTANIA: II POŁ. XIV W. ZABEZPIECZENIE I KONSERWACJA RUIN ZAMKU – ETAP V
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c57f8193-10fe-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031712/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Gozdów, ruiny gotyckiego zamku kazimierzowskiego, (XIV w.): zabezpieczenie i konserwacja ruin zamku – etap V.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150498,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia i konserwacji ruin zamku w ramach zadania pn. „Gozdów, ruiny gotyckiego zamku kazimierzowskiego. Data powstania: II poł. XIV w. Zabezpieczenie i konserwacja ruin zamku – etap V”.
2. Inwestycja zlokalizowana na trenie wsi Gozdów, ark. mapy: 1, numer działki : 300.
3. Ruiny zamku z XIV w. wpisane do rejestru zabytków pod numerem A-30/380 z dnia 17 stycznia 1953 r.
4. Prace będą realizowane pod nadzorem konserwatora zabytków.
5. Zadanie będzie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona Zabytków.
6. Zakres prac obejmuje:
1) ręczne usuniecie warstwy ziemi;
2) ręczne plantowanie powierzchni;
3) załadunek i wywóz ziemi;
4) izolacja przeciwwilgociowa z gliny;
5) izolacja pionowa ścian fundamentowych z geowłókniny;
6) oczyszczenie powierzchni z ciemnych nawarstwień;
7) usunięcie roślinności wrastającej w strukturę muru;
8) usunięcie ze spoin wtórnych zapraw nie spełniających wymogów konserwatorskich, (zakres wyznaczonych do usunięcia wtórnych zapraw powinien zostać uzgodniony z nadzorem konserwatorskim);
9) usunięcie pojedynczych współczesnych cegieł i większych uzupełnień nie spełniających wymogów konserwatorskich;
10) oczyszczenie powierzchni muru z graffiti;
11) wywóz gruzu;
12) dezynfekcja cegieł porażonych bakteriami nitryfikacyjnymi;
13) lokalne odsolenie powierzchniowych partii muru;
14) wzmocnienie strukturalne zdezintegrowanych cegieł i zapraw;
15) uzupełnienie ubytków lica muru;
16) naprawa powierzchni muru z kamienia.
12. Wymaganie w zakresie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, zgodnie z art. 60 i art. 121 Pzp.
7. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia na roboty budowlane, które obejmują wykonanie robót określonych w przedmiocie zamówienia, uszczegółowionych w przedmiarze robót i wskazanych w tabeli elementów scalonych w pozycji 3 jako: Roboty murarskie i murowe.
2) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanych powyżej kluczowych zadań.
3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy tj. wykonanie robót określonych w przedmiocie zamówienia, uszczegółowionych w przedmiarze robót i wskazanych w tabeli elementów scalonych w pozycjach 1, 2 i 4 jako:
a) Roboty ziemne;
b) Roboty rozbiórkowe;
c) Rusztowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229700,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229700,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229700,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTA spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992764264
7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego 168
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-214
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229700,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Koło wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
więcej: przetargi w Kole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.