Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315103/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00316785/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dwóch wejść do budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001181386
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Młodych 1
1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3181210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp2jelcz_laskowice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp2jl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-598d4379-0d1c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dwóch wejść do budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Jelczu-Laskowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-598d4379-0d1c-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095030/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz schodów wejściowych w budynku PSP 2 w Jelczu-Laskowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP2.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót dla całego zamierzenia części pierwszej- roboty ziemne,
- demontaż istniejącej stalowej rampy podjazdu,
- ściągnięcie części nawierzchni z kostki wraz z jej przełożeniem i ukształtowaniem stopni
terenowych z ułożeniem nowych obrzeży przed furtką głównego wejścia do szkoły,
- utwardzenie placu kostką betonową gr.8cm;
- przełożenie istniejącej kostki betonowej do nowo powstałego podjazdu,
- remont krat i ścianek studni okiennych w obrębie podjazdu,
- wykopy pod ściany oporowe podjazdu,
- montaż ścian oporowych podjazdu (gr. 12cm),
- wykonanie podbudowy
- ułożenie kostki brukowej na podbudowie z kruszywa granitowego (0-31,5 oraz 0-5mm grub.
15cm) oraz ułożenie obrzeży ok. 7mb pomiędzy budynkiem a podjazdem dla
niepełnosprawnych (przy studniach okiennych) ok. 7m²
- demontaż okładzin ceramicznych ze schodów i spocznika wraz z oczyszczeniem podłoża,
- montaż okładzin z płyt granitowych koloru szarego o min. gr.3cm (płyty z powierzchnią
antypoślizgową - paloną) z kolorystycznym wydzieleniem zjazdu dla niepełnosprawnych,
(podest, schody i cokolik – pow. ok. 23m²)
- montaż balustrad ze stali nierdzewnej na podjeździe i schodach z podwójnymi poręczami
(fi 42,4mm, dł. ok. 17m x 2 szt.) oraz poręczy przy głównych schodach (fi 42,4mm , dł.
2,5m x 3szt)
- demontaż i zamontowanie stojaków rowerowych (istniejących),
- zagospodarowanie zieleni urządzonej (wyrównanie z posianiem trawy),
- montaż rozdzielni elektrycznej dla nowego obwodu oświetlenia zewnętrznego,
- rozprowadzenie przewodów w osłonie z pcv na elewacji szkoły(instalacje zasilające lampy
z podłączeniem w tablicy rozdzielnej w piwnicy)
- zamontowanie z podłączeniem opraw oświetlenia zewnętrznego w obudowie o szczelności
IP66, 3 oprawy LED min. 40W,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34951000-8 - Platformy wejściowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 129805,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót dla całego zamierzenia części drugiej- roboty ziemne,
- ściągnięcie części nawierzchni z kostki z przełożeniem do nowopowstałego podjazdu i
schodów
- utwardzenie placu kostką betonową gr.8cm;
- wykucie starych schodów i podestu
- wykopy pod ściany oporowe podjazdu,
- montaż ścian oporowych podjazdu (ścianki betonowe, prefabrykowane grub. 12cm),
- zabezpieczenie odsłoniętych ścian twardym styropianem oraz folią kubełkową około 5,5m²
- wykonanie schodów,
- wykonanie podbudowy nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na pochylni, podestach i
schodach z obrzeży betonowych 100x30x8cm ułożonych na podbudowie z kruszywa
granitowego, 0-31,5 oraz 0-5mm o grub. 15cm
- montaż balustrad ze stali nierdzewnej na podjeździe i schodach – z podwójnymi poręczami
fi 42,4mm
- zamontowanie masztu flagowego wys. 6m z możliwością opuszczenia flagi,
- demontaż i zamontowanie stojaków rowerowych (istniejących),
- zagospodarowanie zieleni urządzonej (wyrównanie z posianiem trawy),
- montaż oświetlenia zewnętrznego – oprawa LED min. 20W w obudowie o szczelności
IP65,
- montaż zadaszenia typu aluminiowe, konstrukcja z wzorem wg dokumentacji,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34951000-8 - Platformy wejściowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 90589,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156579,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156579,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156579,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGIO Kacper Strażyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121795084
7.3.3) Ulica: Ścinawa Polska 72
7.3.4) Miejscowość: Ścinawa Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156579,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-08-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108486,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108486,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108486,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGIO Kacper Strażyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121795084
7.3.3) Ulica: Ścinawa Polska72
7.3.4) Miejscowość: Ścinawa Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108486,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-08-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Platformy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.