Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie drzwi wejściowych oraz ewakuacyjnych wraz z montażem w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000716342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 18
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895277727
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp10.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp10.olsztyn.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie drzwi wejściowych oraz ewakuacyjnych wraz z montażem w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Władysława Broniewskiego w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1288ed03-32d9-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037945/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wymiany drzwi wraz montażem w budynku szkoły przy ul. Niepodległości 18
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.olsztyn.eu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.olsztyn.eu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP10.260.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 56910,56 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) wykonanie drzwi wejściowych oraz ewakuacyjnych do budynku szkoły wg. projektu, b) usługa remontowa: -
zabezpieczenie podłóg folią, - demontaż starych drzwi i montaż nowych, - wykucie ościeżnic, montaż nowych ościeżnic, -
uszczelnienie styków ościeżnic ze ścianą, - wykonanie tynków uzupełniających zwykłych na podłożu z cegły lub betonu na
stykach murów z ościeżnicami, opaskami, listwami i cokołami podłogowymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44221200-7 - Drzwi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:7.1 załącznik nr 3 oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
7.2 załącznik nr 4 oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków
udziału w postępowaniu
7.3 załącznik nr 5 wzór umowy
7.4 załącznik nr 6 zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (jeżeli dotyczy)
7.5 załącznik nr 7 oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp
8. Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć
pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musispełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest
przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych wzałączonym wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.olsztyn.eu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa płynów infuzyjnych i do irygacji - powtórka
- Dodatkowa półka i dyski do macierzy Fujitsu DX100S5 - postępowanie powtórkowe.
- Audyt energetyczny sieci oświetlenia miejskiego na terenie miasta Olsztyna
- Wynajem toalet przenośnych w latach 2025 - 2027
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Dostawy sukcesywne polskich czasopism drukowanych na rok 2025 wraz z bezpłatnymi dostępami online - (jeśli dotyczą) do jednostek organizacyjny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wymiany stolarki drzwiowej w budynkach mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu
- Adaptacja budynku byłej szkoły podstawowej w Osówce na Dzienny Dom Pobytu Seniora.
- Poprawa estetyki poprzez odtworzenie okien i drzwi w budynku Szkoły Podstawowej w Czernicy
- Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Dostawa systemów zabezpieczeń dla Sądu Rejonowego w P-ślu, wraz z ich montażem, konfiguracja i uruchomieniem oraz pełna integracją z istn. systemami , a także wyk. robót remontowych w części budynku
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.