eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomModernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II - etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny nr 2 w Bytomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270235892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital2.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II - etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-137aeba7-32ef-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035181/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=bde6788f-05e9-4b6f-81db-d11f6aa21489

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=bde6788f-05e9-4b6f-81db-d11f6aa21489

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XIV. SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a
wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: na platformę
e-ProPublico.:
• Platforma e-ProPublico to system realizujący proces elektronizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.), służący do komunikacji między Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności do składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń i innych
dokumentów przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
• Dostęp do Platformy e-ProPublico użytkownik uzyskuje poprzez przeglądarkę internetową na stronie https://e-ProPublico.pl
• Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzem ofertowym oraz skompresowana do jednego pliku archiwum (ZIP).,
który stanowi załącznik do SWZ i musi być zgodny z wymaganiami SWZ oraz ustawy.
• Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników do oferty na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod
warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn
i wierszy odpowiadać będzie formularzowi określonym przez Zamawiającego.
• Warunki formalne sporządzenia oferty, których niespełnienie może spowodować odrzucenie oferty, zgodnie z art. 226 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.) : oferta wraz z załącznikami musi być
sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny z zachowaniem formy pisemnej. Oferta powinna być napisana pismem
maszynowym, na komputerze. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone,
• Wszystkie dokumenty i oświadczenia w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez
Wykonawcę,
• Oferta musi być podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy i zaciągania zobowiązań, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
• Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) winno być dołączone do
oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę,
• Wszelkie zmiany w tekście oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) muszą być naniesione czytelnie oraz podpisane podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. W przeciwnym wypadku nie będą
uwzględniane,
• Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę,
w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena. Oferty wariantowe nie będą rozpatrywane,
• Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego http://e-propublico.pl na którym prowadzona będzie korespondencja związana z
postępowaniem.
szczegółowy opis znajduje się w załączniku SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 15/15PN/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II - etap II
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II– etap II
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie prac zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ
2. Zakres prac objętych postępowaniem.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest remont pomieszczeń oddziału pediatrii we fragmencie - cześć parteru – izba przyjęć i części piwnic - szatnie
POLEGAJĄCA NA:
1. Demontażu części istniejących ścian wewnętrznych, działowych wraz z drewnianą stolarką drzwiową we fragmencie
- zg. z załączonymi rysunkami arch.-bud.
2. Demontażu istniejących urządzeń „białego montażu”, w tym:
- Zlewów
- Umywalek
- Misek wc
- Brodzików prysznicowych
3. Demontażu istniejących warstw posadzkowych
4. Demontażu istniejących instalacji wewnętrznych: elektrycznych i sanitarnych – we fragmencie - zg. z załączonymi rysunkami branżowymi
5. Demontażu istniejącej stolarki drzwiowej – we fragmencie - zg. z załączonymi rysunkami arch.-bud.
6. Demontażu istniejącej stolarki okiennej wewnętrznej – drewnianej
7. Montażu nowych ścian działowych – wewnętrznych / uzupełnień istniejących ścian – jako gipsowo-kartonowej na stelażach systemowych
8. Wykonaniu nowych instalacji elektrycznych, sanitarnych i niskoprądowych
9. Montażu sufitów podwieszanych - zg. z załączonymi rysunkami
10. Montażu urządzeń „białego montażu”, w tym:
- Zlewów
- Umywalek
- Misek wc
- Brodzików prysznicowych
11. Montażu stolarki okiennej – wewnętrznej / PVC
12. Montażu drzwi wewnętrznych, w tym:
- PVC
- PVC – z przeszkloną częścią górną
- Alu – jedno i dwuskrzydłowych / p. poż
13. Wykonaniu nowych warstw posadzkowych wraz z niezbędnymi warstwami w tym:
- PVC / warstwa wyrównawcza
- Płytek ceramicznych / zaprawa klejowa
14. Montażu wewnętrznych żaluzji PVC

Na przedstawionym rysunku dookreślony jest zakres prac do wykonania w ramach postępowania.
Prace remontowe izby przyjęć obejmują obszar zaznaczony linią przerywaną, jak również obszary oznaczone linią zieloną i literami:
Litera A – pomieszczenie istniejącej toalety
Literą B - Przebudowa istniejącej toalety według schematu dołączonego do dokumentacji
Litera C - Wykonanie nowej łazienki dla niepełnosprawnych z pełnym wyposażeniem obejmującym zarówno ceramikę, lustra i dozowniki , biały montaż i uchwyty dla niepełnosprawnych
Litera. D - Przegroda przeciwpożarowa z drzwiami EI 30. Zamawiający wymaga przesunięcia przegrody do zaznaczonej linii podwójne i przerywanej.

Remont szatni na poziomie przyziemia. – Ok. – 183 m2. Ilość osób korzystających z szatni 80.Szatnie należy wyremontować zgodnie z załączoną koncepcją . Prace obejmują obszar istniejących pomieszczeń szatni dla pracowników, szatni dla studentów i pomieszczeń kuchni mlecznej. Prace remontowe obejmują prace budowlane, instalację elektryczną, instalację wod.-kan., system ppoż., jak również instalacje wentylacji grawitacyjną z wypustami poza ścianę budynku zgodnie z obszarem zaznaczonym na koncepcji remontowej.

Wycenić należy obszar zaznaczony linią przerywaną zgodnie z projektem, natomiast należy uwzględnić w wycenie wszystkie dodatkowe pomieszczenia - prace zaznaczone punktami od A do D i pomieszczenia szatni.

Zamawiający wymaga wykonania fartuchów przy umywalkach i zlewozmywakach itp.. W miejsce projektowanych odpływów liniowych w prysznicach wymaga zastosowania brodzików z kabiną – nie dotyczy to łazienek dla osób niepełnosprawnych.
W ramach prac należy zakupić i zamontować również wyposażenie jak na rysunkach projektowych – wc z myjką-dezynfekatorem, zabudowa meblowa w miejscu montażu zlewozmywaków, dozowników na mydło w płynie, środki dezynfekcyjne, podajniki na ręczniki, kosze na śmieci jak również tabliczki informacyjne dla poszczególnych pomieszczeń .
Wszelkie kolizje z istniejącą instalacją C.O należy usunąć i przebudować.
Każdy punkcie przyłączenia wodnego musi być wyposażony w zawory odcinające. Zamawiający wymaga aby lampy były wykonane w technologii ledowej a 6 lamp zostało wyposażone w czujniki ruchu i zmierzchu – miejsce montażu do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie montażu.
Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania istniejącej instalacji sieci komputerowej i sieci internetowej uwzględniając nowe pomieszczenia.
UWAGA
Do wyceny należy brać pod uwagę pomieszczenia dotyczące izby przejęć ( parter) i dodatkowo zaznaczone na rysunkach pomieszczenia A,B,C,D wraz z pomieszczeniami szatni.
OPIS ZAMÓWIENIA ZGODNIE ZE WSPÓLNYM SŁOWNIKIEM ZAMÓWIEŃ (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane,
45.23.20.00-2 - Roboty pomocnicze w zakresie budowy rurociągów i kabli
45.30.00.00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 – Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45421100-5 – Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów
8. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej stanowiącym zał. nr 2 do SWZ.
9. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 poz. 1465 z późn. zm.).
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności wchodzące w skład tzw. kosztów bezpośrednich, wykonywane przez pracowników fizycznych uczestniczących w montażu urządzeń oraz w pracach budowlanych. Wyjątkiem będą przypadki wynikające z przepisów prawa w tym takie czynności, które są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej.
11. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wchodzące w skład tzw. kosztów bezpośrednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powyżej) będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy.
12. Obowiązek określony w ust. 6 dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
13. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
14. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.
17. Wykonawca przedstawi kalkulację kosztorysową wykonaną metodą szczegółową.
18. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
19, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Zamawiający oceni, czy rozwiązania te spełniają wymóg równoważności Jeżeli proponowane rozwiązania nie spełnią wymogu równoważności będzie to równoważne z tym że treść oferty nie odpowiada treści SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się:
a) dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334 z późn. zm.), które uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika lub Kierowników budowy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy robotach budowlanych oraz pełnił funkcję kierownika budowy przy robotach budowlanych na co najmniej jednym obiekcie kubaturowym dotyczącym służby zdrowia, osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy, z podaniem na lub wg zał. nr 8 do SWZ informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę w więcej niż jednej specjalności).
b) wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie, budowie, lub rozbudowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej i wartości co najmniej 250 000 zł brutto, co należy wykazać na lub wg zał. nr 7 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodem, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach mających na celu wykazanie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu podane w walutach obcych, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć na złote polskie, według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt. 4 b) - zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia samodzielnie wykaże się wykonaniem robót budowlanych wymaganych w pkt. 4 b) (stosuje się to odpowiednio w przypadku polegania na doświadczeniu innych podmiotów).
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6 potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2.
9. Zamawiający informuje na podstawie art. 118 ust 2 ustawy pzp, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający w trakcie realizacji umowy będzie w przypadku umów o podwykonawstwo wymagał spełnienia tego wymagania przez wykonawcę
i podmiot udostępniający zasoby. Przypomina także, że w takim wypadku podmiot udostępniający zasoby musi złożyć w ofercie wykonawcy zobowiązanie o udostępnieniu zasobów oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegóły opis znajduje się w SWZ
XII. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
XV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ
I DOKUMENTÓW

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Pakiet: wadium w PLN
Modernizacja bloku nr 3 na potrzeby Oddziału Klinicznego Pediatrii II– etap II 20 000,00
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski Bytom nr rachunku 05 1050 1230 1000 0023 1883 6794 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania 15/15PN/2024
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający – Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa P.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

XII. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 4 do SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty;
2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (na lub wg zał. nr 9 do SWZ) - składa Wykonawca do oferty;
3) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. X pkt. 1 SWZ - składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego;
4) dokumenty, o których mowa w rozdz. XI SWZ - składa odpowiednio Wykonawca,
który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. VII SWZ - na wezwanie Zamawiającego.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub według wzoru określonego
w załączniku nr 4 do SWZ);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, określające w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Szczegółowy opis znajduje sie w SWZ .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.