Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319293/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00332178/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00339338/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00346207/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa źródła chłodu do systemu wentylacyjnego wraz z przebudową pomieszczeń dla Przychodni Specjalistycznej w szpitalu św. Anny w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142013120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzejewskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 711 90 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 711 90 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stocer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stocer1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa źródła chłodu do systemu wentylacyjnego wraz z przebudową pomieszczeń dla Przychodni Specjalistycznej w szpitalu św. Anny w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ec8a70-2447-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058718/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup źródła chłodu do systemu wentylacyjnego wraz z przebudową pomieszczeń dla Przychodni Specjalistycznej w Szpitalu św. Anny w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319293/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 63/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa źródła chłodu do systemu wentylacyjnego wraz z przebudową pomieszczeń dla Przychodni Specjalistycznej w szpitalu św. Anny w Warszawie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profiklima Stanisław Gajlewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421434490
7.3.3) Ulica: Przepiórki 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW GAJLEWICZ PROFIKLIMA
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW GAJLEWICZ PROFIKLIMA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Remonty bieżące nawierzchni drogowych nieutwardzonych na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2025 roku
- Dostawa wyrobów medycznych (elektrody bierne oraz elektrody do elektrokoagulacji) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa ciekłego azotu dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa TK zainstalowanego w Pracowniach Diagnostyki obrazowej Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12
- "Remont i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Brzozowej 2B, ul. Brzozowej 2C, ul. Mirkowskiej 48B i ul. Mirkowskiej 48C w Konstancinie-Jeziornie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem agregatu wody lodowej
- Modernizacja układu klimatyzacji wraz z naprawą sprężarki i montażem zbiornika buforowego w budynku "Z" część wysoka należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w budynku Przychodni Nr 1 i Przychodni Nr 4 WOMP-ZCLiP w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.