Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00370623/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
- 2023/BZP 00380096/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla zwiększenia cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Dwikozy w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.4.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 831-14-71
1.4.8.) Numer faksu: 15) 831-14-71
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382467
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00370623
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny oraz okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi
i gwarancji jakości na okres: • poniżej 36 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 36 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 48 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 60 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt.
Po zmianie:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny i okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi
i gwarancji jakości na okres: • poniżej 36 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 36 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 48 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 60 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny oraz okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na okres: • poniżej 24 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 24 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 36 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 48 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt
Po zmianie:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny oraz okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi
i gwarancji jakości na okres: • poniżej 24 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 24 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 36 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 48 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt.
Po zmianie:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
41138,21
Po zmianie:
51219,51
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający w ramach opcji dopuszcza w przypadku części nr 2 możliwość domówienia dodatkowych sztuk laptopów lub zestawów komputerowych, a także ich elementów składowych (np. dodatkowa pamięć RAM, dodatkowy dysk), w przypadku osiągnięcia oszczędności poprzetargowych w ramach całości zamówienia oraz całego projektu Cyfrowa Gmina (do 50% wartości udzielonego zamówienia w ramach części nr 2).
Po zmianie:
Zamawiający w ramach opcji dopuszcza w przypadku części nr 2 możliwość domówienia dodatkowych sztuk laptopów lub zestawów komputerowych, a także ich elementów składowych (np. dodatkowa pamięć RAM, dodatkowy dysk), w przypadku osiągnięcia oszczędności poprzetargowych w ramach całości zamówienia oraz całego projektu Cyfrowa Gmina (do 50% wartości udzielonego zamówienia w ramach części nr 2). Szacowana wartość zamówienia obejmuje opcję.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Łączna wartość poszczególnych części zamówienia Przed zmianą:
138692,93
Po zmianie:
162487,80
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
113398,37
Po zmianie:
137203,25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 2) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
100,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 3) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
100,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
40
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
40
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-06 10:00
Po zmianie:
2023-09-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-06 10:10
Po zmianie:
2023-09-08 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-27
Po zmianie:
2023-09-26
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.