eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DwikozyZakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla zwiększenia cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Dwikozy w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla zwiększenia cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Dwikozy w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15

1.4.2.) Miejscowość: Dwikozy

1.4.3.) Kod pocztowy: 27-620

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.4.7.) Numer telefonu: 15 831-14-71

1.4.8.) Numer faksu: 15) 831-14-71

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382467

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00370623

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1)

Przed zmianą:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny oraz okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi
i gwarancji jakości na okres: • poniżej 36 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 36 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 48 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 60 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt.

Po zmianie:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny i okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi
i gwarancji jakości na okres: • poniżej 36 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 36 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 48 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 60 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 2)

Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2)

Przed zmianą:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny oraz okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na okres: • poniżej 24 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 24 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 36 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 48 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt

Po zmianie:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 3)

Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3)

Przed zmianą:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny oraz okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych. Maksymalnie wykonawca otrzyma 60 pkt w zakresie ceny. W zakresie okresu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady, za udzielenie rękojmi
i gwarancji jakości na okres: • poniżej 24 miesięcy - oferta zostanie odrzucona, • minimum 24 miesiące - wykonawca otrzyma 0 pkt, minimum 36 miesięcy - wykonawca otrzyma 20 pkt, minimum 48 miesięcy – wykonawca otrzyma 40 pkt.

Po zmianie:
Określono w SWZ pkt 21.4 - 21.5. Zamawiający oceni oferty biorąc pod uwagę kryterium ceny. W zakresie ceny punkty będą przyznawane w drodze ceny oferty badanej z najniższa ceną spośród wszystkich ofert nieodrzuconych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
41138,21

Po zmianie:
51219,51

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zamawiający w ramach opcji dopuszcza w przypadku części nr 2 możliwość domówienia dodatkowych sztuk laptopów lub zestawów komputerowych, a także ich elementów składowych (np. dodatkowa pamięć RAM, dodatkowy dysk), w przypadku osiągnięcia oszczędności poprzetargowych w ramach całości zamówienia oraz całego projektu Cyfrowa Gmina (do 50% wartości udzielonego zamówienia w ramach części nr 2).

Po zmianie:
Zamawiający w ramach opcji dopuszcza w przypadku części nr 2 możliwość domówienia dodatkowych sztuk laptopów lub zestawów komputerowych, a także ich elementów składowych (np. dodatkowa pamięć RAM, dodatkowy dysk), w przypadku osiągnięcia oszczędności poprzetargowych w ramach całości zamówienia oraz całego projektu Cyfrowa Gmina (do 50% wartości udzielonego zamówienia w ramach części nr 2). Szacowana wartość zamówienia obejmuje opcję.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Łączna wartość poszczególnych części zamówienia

Przed zmianą:
138692,93

Po zmianie:
162487,80

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.6. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT)

Przed zmianą:
113398,37

Po zmianie:
137203,25

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 2)

Przed zmianą:
60

Po zmianie:
100,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 3)

Przed zmianą:
60

Po zmianie:
100,0

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3)

Przed zmianą:
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
inne.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 2)

Przed zmianą:
40

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 3)

Przed zmianą:
inne.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 3)

Przed zmianą:
40

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-06 10:00

Po zmianie:
2023-09-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-06 10:10

Po zmianie:
2023-09-08 10:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-09-27

Po zmianie:
2023-09-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.