eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu pod³ogi w serwerowni w budynku "A" WIW Opole



Og³oszenie z dnia 2024-06-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu pod³ogi w serwerowni w budynku „A” WIW Opole

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093131

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wroc³awska 170

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-836

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wiw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wiw.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WIW.DA.272.5.2024 - Roboty budowlane w zakresie remontu pod³ogi w serwerowni w budynku „A” WIW Opole

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f5f1ee3a-32bf-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00382477

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00274310/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Remont pod³ogi w serwerowni – budynek A

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/945711

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/945711

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w Rozdziale I pkt. 12 SWZ.
2. Ponadto Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniano SWZ oraz na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia oraz za po¶rednictwem której odbywa siê komunikacja pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/945711
3. Jednocze¶nie wskazuje siê, ¿e w Rozdziale I pkt. 16 SWZ ujêto opis sposobu przygotowywania i z³o¿enia oferty.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Opolu, ul. Wroc³awska 170, 45-836 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Opolu jest p. Andrzej Paw³owicz , tel. 782 255 777, e-mail: iod@wiw.opole.pl
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, ¿e przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego nr WIW.DA.272.5.2024 prowadzonym w trybie wskazanym w pkt. 2.1 SWZ.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIW.DA.272.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w zakresie remontu pod³ogi w serwerowni w budynku „A” WIW Opole.
1. Opis przedmiotu zamówienia zosta³ ujêty w dokumentacji technicznej stanowi±cej za³±cznik nr 1.1. do SWZ.
2. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu trzydziestu sze¶ciu [ 36 ] miesiêcy gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone i zamontowane urz±dzenia oraz osprzêt stanowi±ce przedmiot zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium Cena + Liczba punktów w kryterium Termin realizacji przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu w terminie sk³adania ofert:
1. Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru formularza oferty.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej [CEiDG] lub innego w³a¶ciwego rejestru - celem potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pe³nomocnictwo* dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia - dotyczy sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów za³±czonych do oferty.
* Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
Ponadto w sytuacji, w której Wykonawc± s± podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia dostarczaj± - je¿eli dotyczy:
5. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ), sk³adane przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Pe³nomocnictwo** dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
** Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ, sk³adane zgodnie z za³±cznikiem nr 2 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
2. Pe³nomocnictwo** dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty,
Rozdzia³ I pkt. 7.3 SWZ stosuje siê)
** Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
3. Je¶li jako najkorzystniejsza oferta wybranie zostanie oferta Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ¿±dania przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w Projekcie umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ), w szczególno¶ci w §19 (jako si³a wy¿sza).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/945711

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiaj±cy uszczegó³awia, ¿e termin realizacji przedmiotu zamówienia, wynosi maksymalnie osiemdziesi±t [80] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 1 jest terminem maksymalnym na realizacjê przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie mo¿e uwzglêdniæ krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy ni¿ sze¶ædziesi±t [ 60 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Pkt. 19.6. – 19.12. SWZ stosuje siê.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie w dni robocze.
4. Dniem roboczym s± dni od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od siódmej [ 7:00 ] do czternastej [14:00] z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku, gdy koniecznym sta³oby siê prowadzenie prac po godzinach wskazanych w zdaniu pierwszym Wykonawca zobowi±zany jest w tym celu uzyskaæ zgodê Zamawiaj±cego.
5. W przypadku, gdy ostatni dzieñ terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie bêd±cym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest nastêpny dzieñ bêd±cy dniem roboczym.
II. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu:
1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrze¿eniem art. 110 ust. 2 ustawy). Zamawiaj±cy nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507), dalej jako ustawa o szczególnych rozwi±zaniach.
III. Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
1. Wymagane wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci trzech [ 3 ] procent [ % ] wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie przez Wykonawcê.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.