Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00339782/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00350162/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00362349/01 - Wynik z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2022 – 2023 z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c857e3f-2f65-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2022 – 2023 z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c857e3f-2f65-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018213/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dr og powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2022-2023 -akcja praca sprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SE.261.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 807070,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie wsezonie zimowym 2022– 2023, z podziałem na zadania:
Zad.1 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 1
Przewidywany zakres: 8 500 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.
USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zad.1 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr1 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw.743/726/b i pług nr inw. 05/58/582/2/8 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM), min. DMC 24000 kg - sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.
Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2023r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 162143,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie wsezonie zimowym 2022– 2023, z podziałem na zadania:
Zad.2 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 2
Przewidywany zakres: 8 500 km
UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.
USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zad.2 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr2 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw.05/58/582/542 i pług nr inw. 05/58/582/2/6 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg - sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km
Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.
Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2023r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 162143,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie wsezonie zimowym 2022– 2023, z podziałem na zadania:
Zad.3 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 3
Przewidywany zakres: 8 500 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.
USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zad.3 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr3 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw.05/58/582/1/5 i pług nr inw. 05/58/582/2/5 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg - sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km
Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.
Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2023r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 162143,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2022– 2023, z podziałem na zadania:Zad.4 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 4 , Przewidywany zakres: 8 500 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.
USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zad.4 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr4 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw.05/58/582/1/2 i pług nr inw. 05/58/582/2/4 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg - sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km
Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.
Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2023r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 162143,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2022– 2023, z podziałem na zadania:Zad.5 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr 5 Przewidywany zakres: 8 500 km
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych będzie odbywać się z zastosowaniem materiałów Zamawiającego (piasek, sól, mieszanki).
UWAGA! Sieć dróg objętych zimowym utrzymaniem może ulec zmianie w przypadku przejęcia lub przekazania drogi (odcinka drogi) w wyniku procedur administracyjnych przekazywania dróg pomiędzy Zarządcami bądź na skutek zawartych porozumień (umów) w sprawie zimowego utrzymania dróg lub oddania do użytkowania nowego odcinka drogi.
Numeracja dróg i standardy zud mogą w trakcie trwania sezonu zimowego ulec zmianie.
USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zad.5 usługi zimowego utrzymania dróg świadczone pługo-piaskarką, zestaw Nr5 - 1szt.
[piaskarka Schmidt nr inw. 05/58/582/1/4 i pług nr inw. 05/58/582/2/9 - własność ZDP,
nośnik- samochód 3-osiowy o napędzie 6x4, napędowe dwa mosty tylne, moc silnika minimum 206kW (280 KM) min. DMC 24000 kg - sprzęt wykonawcy]
Przewidywany zakres: 8 500 km
Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.
Dla zad. 1-5 cena jednostkowa zł/km* obejmuje koszty świadczenia usługi przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę na długości 1km (akcja czynna) i w tym zawiera: cenę nośnika sprzętu (stanowiącego własność lub znajdującego się w dyspozycji Wykonawcy), utrzymanie sprawności eksploatacyjnej do jazdy, a w przypadku sprzętu powierzonego przez ZDP (piaskarka, pług) koszt oczyszczenia i umycia piaskarki, pługa, kraty po zakończeniu świadczenia usług w sezonie zimowym.
Wykonawca ponosi koszty utrzymania sprawności eksploatacyjnej, uzupełnienia płynów, drobnych napraw powierzonego sprzętu zgodnie z opisem w zał. Nr 8 SWZ.
Wykonawca ponosi koszt napraw powierzonego mu sprzętu, jeżeli awaria wynikła z nieodpowiedniej obsługi lub uszkodzenie powstało z winy wykonawcy (pracowników wykonawcy).
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną pługo-piaskarkę w okresie obowiązywania warunków umowy. Wynagrodzenie płacone będzie za miesiąc kalendarzowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł/miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2023r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 162143,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Miechowie w sezonie zimowym 2022– 2023, z podziałem na zadania:Zad.6 usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (wykonanie mieszanki i załadunek na środki transportowe na terenie bazy materiałowej w Miechowie )
Przewidywany zakres: 150 godz.
USŁUGI DYSPONOWANE PRZEZ DROGOWĄ SŁUŻBĘ INTERWENCYJNĄ W MIECHOWIE („BAZA PORADÓW” ul. Piłsudskiego w Miechowie).
Zakres działania obejmuje sieć dróg powiatowych Powiatu miechowskiego objętych zimowym utrzymaniem, wg standardów zatwierdzonych w aktualnym operacie Zimowego Utrzymania Dróg.
Zad.6 usługi dotyczące zimowego utrzymania dróg wykonywane koparko-ładowarką (wykonanie mieszanki i załadunek na środki transportowe na terenie bazy materiałowej w Miechowie) o poj. łyżki co najmniej 0,50m3 lub więcej z napędem na dwie osie (sprzęt wykonawcy) - 1szt
Przewidywany zakres: 150godz.
Opis zadań
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych polega na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki, śliskości zimowej jezdni, poprzez usuwanie śniegu, błota pośniegowego. Zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej (posypywanie piaskiem lub mieszanką piaskowo-solną).
a) Zadania należy wykonywać zgodnie z poniższym opisem i dyspozycją osób odpowiedzialnych za ZUD.
b) Zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót- załącznik nr 9 SWZ.
Dla zad. 6 cena jednostkowa zł/godz.* obejmuje koszt 1 godz. rzeczywistej pracy koparko-ładowarki (stanowiącej własność lub znajdującej się w dyspozycji Wykonawcy) przy zimowym utrzymaniu dróg, utrzymanie sprawności eksploatacyjnej sprzętu w okresie świadczenia usług.
Przyjmuje się, że czas akcji czynnej przy załadunku 1 piaskarki wynosi 10 minut.
Czas pracy przy wykonywaniu mieszanki będzie liczony wg rzeczywistego czasu pracy sprzętu.
Za szkody poniesione przez osoby trzecie w trakcie wykonywania zadania odpowiada Wykonawca robót, łącznie z roszczeniami odszkodowawczymi.
cena jednostkowa zł/miesiąc** obejmuje koszty utrzymania w gotowości sprzętu i ludzi do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg przez jedną koparko-ładowarkę w okresie obowiązywania warunków umowy.
Przyjmuje się, że cena ryczałtowa miesięczna za utrzymanie gotowości wynosi 2100zł /miesiąc netto.
Wynagrodzenie za gotowość w miesiącu kwietniu 2023r. będzie wynosić 50% ryczałtu tj (1050zł netto)
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za akcję bierną ( ryczałt) + akcję czynną w przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana 15 lub mniej dni ( ≤15) w miesiącu.
W przypadku gdy akcja czynna będzie wykonywana więcej niż 15 dni ( ˃15) w miesiącu Zamawiający uzna że akcji biernej nie ma (nie było) i wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za akcję bierną.
* akcja czynna
** akcja bierna
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 69381,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140994,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290136387
7.3.3) Ulica: Nasiechowice 50
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136404,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136404,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.T.D MADAR Adam Mirek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290783690
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136404,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156967,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156967,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156967,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa "Trans-Instal" Wiesława Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357009496
7.3.3) Ulica: Małoszów 17
7.3.4) Miejscowość: Książ Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156967,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-04-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145584,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145584,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145584,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: U.T.D MADAR ADAM MIREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290783690
7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW WOŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW WOŹNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145584,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-04-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69556,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69556,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69556,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBIDIG Robert Habior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362205517
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-340
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69556,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-11-01 do 2023-04-15INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
- "Zakup samochodu dla Straży Miejskiej w Miechowie wraz ze stacją ładowania"
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Wierzbie oraz wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.