eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówBieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Zachód



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Zachód

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aeddcfa0-e058-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Zachód

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeddcfa0-e058-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019399/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Bieżące utrzymanie chodników 2024/2025 Zachód

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1414560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie chodników w sezonie 2024/2025 w części zachodniej miasta Rzeszowa.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną – 20,00 m
2) Rozebranie podbudowy z betonu – 140 m
3) Rozebranie podbudowy z kruszywa - 20,00 m2
4) Rozebranie obrzeży betonowych - 100,00 m
5) Rozebranie krawężników betonowych - 100,00 m
6) Rozebranie krawężników kamiennych - 20,00 m
7) Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej - 20,00 m2
8) Rozebranie chodników z płytek betonowych - 200,00 m2
9) Rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych - 100,00 m2
10) Koryta wykonywane mechanicznie – 700 m2
11) Profilowanie i zagęszczanie podłoża - 100,00 m2
12) Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku - 300,00 m2
13) Ułożenie posypki cementowo piaskowej - 80,00 m2
14) Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego – 400 m
15) Wykonanie podbudowy z betonu - 300,00 m2
16) Przełożenie obrzeży betonowych - 200,00 m
17) Przełożenie krawężników betonowych – 200 m
18) Przełożenie krawężników kamiennych - 100,00 mb
19) Przełożenie chodników z płytek betonowych o wym. 50x50x7 cm - 100,00 m2
20) Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 lub 8 cm, kostka zamawiającego - 1120,00 m2
21) Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej – 390 m2
22) Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej kostka zamawiającego - 60,00 m2
23) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych - 30,00 m2
24) Ustawienie obrzeży betonowych - 230,00 m
25) Ustawienie krawężników betonowych – 110 m2
26) Ustawienie krawężników kamiennych – 20 m
27) Wykonanie chodników z kostki brukowej gr 6 lub 8 cm, kostka zamawiającego 40,00m2
28) Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej – 240 m2
29) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych - 10,00 m2
30) Wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm gr. 7 cm -10,00 m2
31) Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej żywicami. Głębokość spoiny 8 cm po wcześniejszym jej oczyszczeniu - 10,00 m2
32) Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej zaprawą cementową -10,00 m
33) Wykonanie nawierzchni z GEOKRATY z wypełnieniem grysem - 10,00 m2
34) Ułożenie korytek ściekowych z gotowych elementów betonowych -10,00 m
35) Ułożenie odwodnienia liniowego z gotowych elementów prefabrykowanych typy ECODREN na podsypce cementowo-piaskowej -10,00 m
36) Wykonanie cieku z kostki brukowej -10,00 m2
37) Plantowanie (obrobienie na czysto) - 100,00 m2
38) Regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych - 10,00 szt.
39) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych -10,00 szt.
40) Regulacja pionowa włazu kanałowego lub wpustu ściekowego -10,00 szt.
41) Regulacja wraz z wymianą włazu kanałowego - 4,00 szt.
42) Regulacja wraz z wymianą wpustu deszczowego - 4,00 szt.
43) Zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną - 4,00 mb
44) Demontaż i montaż znaków drogowych pionowych - 4,00 szt.
45) Aktualizacja mapy zasadniczej -4,00 szt.
46) Przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm - materiał inwestora 4,00 m3
47) Roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu - 10,00 m3
48) Transport materiałów budowlanych - 9,00 m3
49) Przełożenie płyt granitowych -10,00 m2
50) Wymiana płyt granitowych -10,00 m2
51) Wykonanie palisady betonowej - 5,50 mb.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737206,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737206,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737206,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usługowo-Wytwórcza „ROL-POL”,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8130267438

7.3.4) Miejscowość: Przewrotne

7.3.5) Kod pocztowy: 36-003

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737206,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.