Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306129/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WĘGORZEWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511433210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17 B
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatwegorzewski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwegorzewski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwegorzewski.logintrade.net/zapytania_email,163815,dfcc72ea7958ff45e6acbaa90c34eb56.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f52290ef-05fe-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037057/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WŚBI.272.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3748739,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych”. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) termomodernizację budynku użyteczności publicznej, w którym siedzibę mają takie instytucje, jak: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (Administrator budynku), Powiatowy Urząd Pracy, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, Powiatowy Dom Samopomocy, Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych „Empatia”,
b) montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,
c) dostosowanie dojść, dojazdów i podjazdów do budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
d) budowa i przebudowa miejsc parkingowych,
e) remont ogrodzenia,
f) zagospodarowanie terenów przyległych,
g) wykonanie wraz z montażem tablicy informacyjnej, dotyczącej realizowanego zadania.
1.1 Roboty budowlane świadczone w ramach niniejszego zamówienia będą realizowane zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwanej „SWZ”), w tym Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej zwanym „OPZ”), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej zwanej „STWiORB”), dokumentacją projektową, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Prawa budowlanego, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami i pod nadzorem Inspektora Nadzoru wyznaczonego ze strony Zamawiającego oraz osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane (kierownik budowy) ze strony Wykonawcy.
1.2 Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którym należy wykonać prace budowlane, zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary robót – załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4340068,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4340068,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862296981
7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 245/7
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-525
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4340068,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
- Zaprojektowanie i budowa Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyka odnawialna - wodna w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marszewie
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.