eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiWykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, na terenie gminy Godziszów, Potok Wielki, Modliborzyce i Janów Lubelski



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, na terenie gminy Godziszów, Potok Wielki, Modliborzyce i Janów Lubelski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409206

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Zamoyskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ea982fa-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, na terenie gminy Godziszów, Potok Wielki, Modliborzyce i Janów Lubelski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea982fa-2c81-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064560/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin Godziszów, Modliborzyce, Janów Lubelski i Potok Wielki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369613

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L-II.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Godziszów dla obrębów ewidencyjnych: Godziszów Pierwszy, Godziszów Trzeci, Wólka Ratajska, Rataj Ordynacki, Kawęczyn, Rataj Poduchowny, Kawęczyn Nowa Osada, Zdziłowice Pierwsze, Zdziłowice Drugie, Zdziłowice Trzecie, Zdziłowice Czwarte i Piłatka o powierzchni 1170,1332 ha.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a (część I zamówienia) – wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Godziszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.5.) Wartość części: 53826,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Potok Wielki dla obrębów ewidencyjnych: Maliniec, Osówek, Potok Stany, Potok Stany Kolonia, Stany Nowe, Potok Wielki, Potoczek, Dąbrowica, Wola Potocka, Radwanówka, Kolonia Potok Wielki, Osinki, Zarajec Potocki i Stawki o powierzchni 560,4986 ha.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1b (część II zamówienia) – wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Potok Wielki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

4.5.5.) Wartość części: 25782,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Modliborzyce dla obrębów ewidencyjnych: Antolin, Ciechocin, Bilsko, Gwizdów, Kalenne, Wolica Pierwsza, Wolica Druga, Wolica Kolonia, Kolonia Zamek, Wierzchowiska Drugie, Węgliska, Michałówka, Pasieka, Lute, Majdan Modliborski, Świnki, Modliborzyce, Dąbie, Felinów, Zarajec Stojeszyński, Stojeszyn Pierwszy, Stojeszyn Drugi, Słupie i Brzeziny o powierzchni 1783,6035 ha.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik nr 1c (część III zamówienia) – wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Modliborzyce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

4.5.5.) Wartość części: 82045,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Janów Lubelski dla obrębów ewidencyjnych: Ruda i Biała Pierwsza o powierzchni 1337,4121 ha.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznik nr 1d (część IV zamówienia) – wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów wraz z prognozą oddziaływania na środowisko dla lasów nie stanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, położonych na terenie gminy Janów Lubelski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

4.5.5.) Wartość części: 61520,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 25 czerwca 2024 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty, w żadnej części prowadzonego postępowania, w tym w zakresie części I postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 25 czerwca 2024 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty, w żadnej części prowadzonego postępowania, w tym w zakresie części II postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 25 czerwca 2024 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty, w żadnej części prowadzonego postępowania, w tym w zakresie części III postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. do dnia 25 czerwca 2024 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty, w żadnej części prowadzonego postępowania, w tym w zakresie części IV postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.