eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RejowiecModernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Siedliszczki



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Siedliszczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REJOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiktoryna Zaleskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-360

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825444567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.rejowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminarejowiec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01f985e9-db4c-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Siedliszczki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f985e9-db4c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005150/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni z kruszywa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PP.271.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym
pn. „ Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Siedliszczki”
Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 109660L od km 0+800,00 do km 1+222,00 wraz z przebudową poboczy w granicach pasa drogowego.
Droga leży na terenie działki nr 1 w obrębie geodezyjnym Siedliszczki w gminie Rejowiec. Długość całej drogi wynosi 1222,00 mb, w tym droga na odcinku 578 mb posiada nawierzchnię asfaltową, na odcinku 222,00 mb droga posiada utwardzenie tłuczniowe, natomiast przedmiotowa droga na odcinku 422,00 mb jest nieutwardzona.
Droga łączy się z drogą powiatową, przebiega przez wieś Siedliszczki oraz prowadzi do pół uprawnych oraz zabudowania mieszkalnego. Drogą głównie poruszają się mieszkańcy Siedliszczek oraz rolnicy z tej i sąsiednich miejscowości.
W chwili obecnej przedmiotowa droga gminna wymaga przebudowy ze względu na zły stan techniczny nawierzchni. Warunki poruszania po tej drodze są bardzo trudne na odcinku gruntowym od 0+800 km do 1+222 km, zwłaszcza w okresie jesiennym i wiosennym.
Modernizacja (przebudowa) tego odcinka tj. 422 mb, pozwoli mieszkańcom oraz rolnikom łatwiej poruszać się zarówno samochodami osobowymi jak i ciągnikami rolniczymi. Modernizacja umożliwi również właściwe odwodnienie drogi na, której często zalegają zastoiska wody, co dodatkowo utrudnia komunikację.
Modernizacja drogi umożliwi płynny spływ wód opadowych do istniejących rowów odpływowych.
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenów objętego zamówieniem.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres ujęty jest w przedmiarach stanowiących załącznik do SWZ.
Przedmiary robót stanowią podstawę do wyliczeń.
Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej;
a). Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.);
b). Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy;
c). Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162309,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360252,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162309,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIOL-TRANS Wioletta Chaba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7142023606

7.3.3) Ulica: Łąkąć 39

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162309,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.