Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335937/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00350240/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472061020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Romulada Traugutta 25
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: winb@lodz.uw.gov.pl; sekretariat@winblodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lodz.winb.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afe8207c-e344-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Piotrkowa Trybunalskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7712377130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 73
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.m.piotrkow@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinbpiotrkow.bip.wikom.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7321810746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb-ewa.rogalska@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb@powiat.zgierz.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieruszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9970048213
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb56@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip-pinb.powiat-wieruszowski.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Poddębicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8281244458
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łęczycka 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zkajszczak@poddebicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-poddebice.biuletyn.net
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kutnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7752414162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilcza 2a
1.5.2.) Miejscowość: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pinbkutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kutno.pinb.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sieradzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8271840118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 3
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jantczak@pinb-sieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pinbsieradz.lo.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7721980943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcinszyc@pinbpajeczno.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pinbpajeczno.lo.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rawie Mazowieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8351524572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.jaskula@pinbrawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pinbrawa.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zduńskiej Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8291526715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łaska 61a
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@zdwola.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.zdwola.com.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:9471836719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-202
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.pinb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.pinb.gov.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skierniewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8361741288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinbws@pinb-skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pinb-skierniewice.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łowiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8341763861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Stanisławskiego 30A
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb.lowicz@pinb-lowicz.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pinb-lowicz.lo.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7732101951
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinb@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinbtomaszow.lo.pl
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Wieluniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8321850203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Struga 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.ciach@pinb.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.wielun.pl
Zamawiający 16
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7721894209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radmosko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mnalewajka@pinb.radomszczanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pinb-radomszczanski.lo.pl
Zamawiający 17
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7691838398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: angelikaploska@pinb-belchatow.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb-belchatow.lo.pl
Zamawiający 18
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łęczycy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7752229714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 18
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leczyca.pinb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinbleczyca.eu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afe8207c-e344-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061073/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa sprzetu i oprogramowania komputerowego niezbędnego do EZD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 69/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 630000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 562113,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1- Skanery dokumentów:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 1
b) Skaner A4 – 17 szt.
c) Skaner A3 – 17 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 226666,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2- Urządzenia zapewniające bezpieczeństwo sieci oraz umożliwiające zestawienie tunelu S2S:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 2
b) urządzenie UTM 17 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 179674,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Cześć 3 - Drukarka kodów kreskowych, etykiet adresowych oraz czytniki kodów kreskowych:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 3
b) drukarka – 34 szt.
c) czytnik kodów – 18 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216100-7 - Czytniki optyczne
4.5.5.) Wartość części: 84878,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część 4- Stacje robocze wraz z oprogramowaniem biurowym dedykowane dla kancelarii:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 4
b) stacja robocza – 17 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 55284,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Urządzenia wielofunkcyjne:a) minimalne wymagania zostały przedstawione w załączniku nr 5
b) urządzenie wielofunkcyjne 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegająodrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegają odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza posiadane przez zamawiającego środki
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102459
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102459 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najkorzystniejszej oferty znacznie przekracza posiadane przez zamawiającego środki
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42220,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42220,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.