Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00269738/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00277766/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 3428W od miejscowości
Ślubowo do Kałęczyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-ciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a67fb260-1018-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 3428W od miejscowościŚlubowo do Kałęczyna”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a67fb260-1018-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050542/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 3428W od miejscowości Ślubowo do Kałęczyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.231.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych obejmujących zadanie pn.: „Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 3428W od miejscowości Ślubowo do Kałęczyna ”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3. Szczegółowy zakres robót określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.
4. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie złożonej oferty.
6. Materiały pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; wszelkie koszty związane z rozbiórką, transportem, przygotowaniem materiałów rozbiórkowych do transportu (w tym paletowaniem) ponosi Wykonawca;
7. Nadmiar warstwy urodzajnej (humus) nadający się do wykorzystania, po uprzednim oczyszczeniu, Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; wszelkie koszty związane z transportem ponosi Wykonawca;
8. Ewentualne zanieczyszczenia i odpady muszą zostać zutylizowane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa na koszt Wykonawcy. Wszelkie koszty związane z rozbiórką, transportem, składowaniem i utylizacją materiałów rozbiórkowych ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego stosownych dokumentów potwierdzających utylizację;
9. Nadmiar gruntu zostanie zagospodarowany na terenie inwestycji lub usunięty poza Teren budowy na koszt Wykonawcy;
10. Drewno z wycinki/przycinki drzew stanowi własność Zamawiającego i należy je załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego rozliczenia się z ilości wyciętego i przekazanego Zamawiającemu drewna (jeżeli dotyczy);Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (za wyjątkiem pracowników samozatrudnionych i właścicieli firm) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy - osób wykonujących następujący rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia – w zakresie robót bitumicznych.
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy;
12. Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
13. Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości dotyczące uwarunkowań geologicznych – Zamawiający zaleca wykonanie własnych badań w tym zakresie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Rezygnacja z wykonania badań oznacza, że Wykonawca zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w podziale na etapy robót i terminy ich realizacji wraz z uproszczonym kosztorysem w podziale na roboty budowlane na podstawie, którego skalkulował cenę oferty.
15. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zatwierdzi przedłożony projekt harmonogramu lub wniesie do niego uwagi.
16. Wykonawca w terminie 2 dni dokona korekty harmonogramu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i przedłoży do ostatecznego zatwierdzenia.
17. Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zatwierdzi harmonogram lub w razie potrzeby czynności określone w pkt 1-3 zostaną powtórzone;
18. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram będzie stanowić integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego.
19. Uchylanie się Wykonawcy od obowiązków określonych w ust. 14 i 16 Zamawiający uzna za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wynikającymi z tego konsekwencjami przewidzianymi przez ustawę Pzp.
20. Zamawiający nie przewiduje podzielenia zamówienia na części, ponieważ jego podział groziłby zwiększonymi kosztami realizacji zamówienia, co mogłoby spowodować nieprawidłowości w wykonaniu zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do możliwości potencjalnych Wykonawców tj. małych i średnich przedsiębiorstw. Brak podziału na części, nie narusza konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszych podmiotów tj. małych i średnich przedsiębiorstw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4306989,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4306989,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4306989,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzanna Zofia Kucińska BLIŹNIACZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130312813
7.3.3) Ulica: Cichawy
7.3.4) Miejscowość: Cichawy
7.3.5) Kod pocztowy: 06-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marzanna Zofia Kucińska " BLIŹNIACZEK "
jakie przetargi wygrała firma
Marzanna Zofia Kucińska " BLIŹNIACZEK "
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4306989,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-13INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 12 placówek oświatowych oraz żłobka położonych na terenie miasta Ciechanów na 2025 rok
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- "Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz kąpieliskach miejskich w sezonie letnim 2025 roku."
- Materiały niezbędne do operacji okulistycznych
- Świadczenie usług pocztowych
- Zakup samochodu do przewozu osób wraz z oznakowaniem specjalistycznym, wyposażeniem w sprzęt łączności oraz instalacją monitoringu wizyjnego / Straż Miejska
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.