Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00298601/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie najmu długoterminowego bez opcji wykupu oraz bez wpłaty własnej samochodu elektrycznego 5 osobowego do przewozu osób dla potrzeb ZPOW Nr 3, ul. Łukowska 25 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380370870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 8496013
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpow3.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zpow3.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-801d6bbe-1cc9-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Piecza zastępcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie najmu długoterminowego bez opcji wykupu oraz bez wpłaty własnej samochodu elektrycznego 5 osobowego do przewozu osób dla potrzeb ZPOW Nr 3, ul. Łukowska 25 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-801d6bbe-1cc9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00237945/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa w formie najmu długoterminowego bez opcji wykupu, bez wpłaty własnej samochodu elektrycznego 5 osobowego do przewozu osób dla potrzeb Zespołu Nr 3 ul. Łukowska 25 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2610.1.2023.BSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa w formie najmu długoterminowego bez opcji wykupu oraz bez wpłaty własnej samochodu elektrycznego 5 osobowego do przewozu osób dla potrzeb Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3, ul. Łukowska 25 w Warszawie
2. Podstawowe wymagania specyfikacji technicznej:
a) samochód: fabrycznie nowy, nieużywany, bezwypadkowy z homologacją
b) rok produkcji: od 2022 r.
c) segment osobowy
d) skrzynia biegów: skrzynia automatyczna
e) Silnik zasilany energią elektryczną z akumulatora zamontowanego w pojeździe - napęd elektryczny
f) Rodzaj nadwozia: Suv, hatchback, combi, sedan lub liftback.
g) liczba miejsc: 5
h) Liczba drzwi: 5
i) drzwi tylne jednoskrzydłowe, dwuskrzydłowe lub klapa bagażnika
j) Moc układu/ moc silnika (kM) – nie mniej niż: 120 kM
k) pojemność akumulatora: nie mniej niż 65 kWh
l) baterie: litowo-jonowe
m) minimalny zasięg akumulatora nie mniej niż 280 km
n) Klimatyzacja
o) wspomaganie układu kierowniczego
p) wbudowany zestaw głośnomówiący
q) zamek centralny
r) immobiliser
s) radio, głośniki tył i przód
t) poduszki powietrzne z przodu dla kierowcy i pasażera
u) kierownica z regulacją wysokości w dwóch płaszczyznach
v) przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości
w) elektrycznie podnoszone szyby z przodu
x) światła do jazdy dziennej
y) systemy podnoszące bezpieczeństwo pojazdu:
- zabezpieczenie tylnych drzwi przed otwarciem przez dzieci
- sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa z przodu i z tyłu
- system zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu ABS,
- system monitorowania ciśnienia w oponach
- wspomaganie ruszania na wzniesieniu
- system kontroli trakcji
z) kabel do ładowania akumulatora Typ2
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207990,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237760,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237760,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL FLEET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132976282
7.3.3) Ulica: Kościuszki 1
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH NR 3
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ DO OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH NR 3
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237760,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ROYAL FLEET Sp. z o.o., ul. Kościuszki 1; 08-300 Sokołów Podlaski na łączną kwotę 237 760,57 zł. Termin wydania pojazdu do 31.10.2023 r.
Liczba punktów wykonawców:
1. ROYAL FLEET Sp. z o.o.,
ul. Kościuszki 1
08-300 Sokołów Podlaski
Cena (60%): 52,49 pkt.
Termin wydania pojazdu (40%): 40 pkt.
Łącznie punktów: 92,49 pkt.
2. TOYOTA LEASING POLSKA Sp. z o.o.
02-676 Warszawa
ul. Postępu 18 B
Cena (60%): 60 pkt.
Termin wydania pojazdu (40%): 0 pkt.
Łącznie punktów: 60 pkt.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kłodzku
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym: dwóch samochodów elektrycznych oraz jednego samochodu z silnikiem benzynowym na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.