eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceLikwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Damrota 25

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95013441-2084-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95013441-2084-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00130619/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługa likwidacji (utylizacji) dowodów rzeczowych, co do których orzeczono przepadek na rzecz Skarbu Państwa wraz z kosztem transportu ww towarów do siedziby firmy realizującej usługę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306698

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.123.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych
Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 1 likwidacją objęte są towary z grupy 06 - Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania produktów przemysłu chemii nieorganicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-5
Załącznik nr 2/1 do SWZ – Formularz cenowy dla części 1
Załącznik nr 3 do SWZ – Ogólny Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-5
Załącznik nr 3/1 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla części 1
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 1836,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych
Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 2 likwidacją objęte są towary z grupy 07 - Odpady z produkcji, przygotowania, obrotu i stosowania produktów przemysłu chemii organicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-5
Załącznik nr 2/2 do SWZ – Formularz cenowy dla części 2
Załącznik nr 3 do SWZ – Ogólny Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-5
Załącznik nr 3/2 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla części 2
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 222,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowolikwidacyjnych
Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 3 likwidacją objęte są towary z grupy z grupy 13 - Oleje odpadowe i odpady ciekłych paliw (z wyłączeniem olejów jadalnych oraz grup 05, 12 i 19).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-5
Załącznik nr 2/3 do SWZ – Formularz cenowy dla części 3
Załącznik nr 3 do SWZ – Ogólny Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-5
Załącznik nr 3/3 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla części 3
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 123821,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych
Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 4 likwidacją objęte są towary z grupy 15 - Odpady opakowaniowe; sorbenty, tkaniny do wycierania, materiały filtracyjne i ubrania ochronne nie ujęte w innych grupach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-5
Załącznik nr 2/4 do SWZ – Formularz cenowy dla części 4
Załącznik nr 3 do SWZ – Ogólny Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-5
Załącznik nr 3/4 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla części 4
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 7800,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dowodów rzeczowych przechowywanych w magazynach depozytowo-likwidacyjnych
Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego. W części 5 likwidacją objęte są towary z grupy 16 - Odpady nie ujęte w innych grupach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty dla części 1-5
Załącznik nr 2/5 do SWZ – Formularz cenowy dla części 5
Załącznik nr 3 do SWZ – Ogólny Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-5
Załącznik nr 3/5 do SWZ – Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla części 5
Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt umowy dla części 1 - 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 142709,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1836,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1836,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1836,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353

7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16

7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PUH EKO-MIX Bogusław Kokoszka, 40-750 Katowice, ul. Jaskrów 16 / Tychy, ul. Zwierzyniecka 10 (transport odpadów)
2. BTS Sp. z o.o., 42-523 Dąbrowa Górnicza, ul. Koksownicza 1 (transport odpadów)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1836,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-17 do 2023-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353

7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16

7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PUH EKO-MIX Bogusław Kokoszka, 40-750 Katowice, ul. Jaskrów 16 / Tychy, ul. Zwierzyniecka 10 (transport odpadów)
2. BTS Sp. z o.o., 42-523 Dąbrowa Górnicza, ul. Koksownicza 1 (transport odpadów)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-17 do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123821,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123821,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123821,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353

7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16

7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PUH EKO-MIX Bogusław Kokoszka, 40-750 Katowice, ul. Jaskrów 16 / Tychy, ul. Zwierzyniecka 10 (transport odpadów)
2. BTS Sp. z o.o., 42-523 Dąbrowa Górnicza, ul. Koksownicza 1 (transport odpadów)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123821,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-17 do 2023-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7800,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7800,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353

7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16

7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PUH EKO-MIX Bogusław Kokoszka, 40-750 Katowice, ul. Jaskrów 16 / Tychy, ul. Zwierzyniecka 10 (transport odpadów)
2. BTS Sp. z o.o., 42-523 Dąbrowa Górnicza, ul. Koksownicza 1 (transport odpadów)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-17 do 2023-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142709,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142709,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142709,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353

7.3.3) Ulica: KOKSOWNICZA 16

7.3.4) Miejscowość: DĄBROWA GÓRNICZA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PUH EKO-MIX Bogusław Kokoszka, 40-750 Katowice, ul. Jaskrów 16 / Tychy, ul. Zwierzyniecka 10 (transport odpadów)
2. BTS Sp. z o.o., 42-523 Dąbrowa Górnicza, ul. Koksownicza 1 (transport odpadów)


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142709,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-17 do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.