Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00258548/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
- 2024/BZP 00000269/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Tur
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubin Wieś 52
1.5.2.) Miejscowość: Szubin-Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karolina.klaja@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szubin.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Tur2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef0ce8cc-0505-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042575/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont budynku mieszkalnego leśniczówki Tur
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w tym wymiana pokrycia dachowego oraz remont poddasza wraz z objęciem obowiązków kierownika robót, dotyczącego istniejącego budynku mieszkalnego - leśniczówki Tur. Budynek położony jest w miejscowości Tur 56, 89-200 Szubin, dz. ew. dz. ew. 3101/2, obr. Tur, gmina Szubin.
Budynek mieszkalny leśniczówka Tur: nr inw. 110/82, murowany, parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony, kryty gontem bitumicznym na deskowaniu. Pow. użytkowa 159,96 m2, pow. zabudowy 134,69 m2.
W budynku mieszkalnym znajduje się wydzielona część kancelaryjna leśnictwa.
Ogólny zakres planowanych robót objętych projektem obejmuje:
− wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę płaską wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi,
− wymiana rynien i rur spustowych wraz z odprowadzeniem wody poza obszar budynku,
− montaż instalacji odgromowej,
− montaż akcesoriów dachowych – płotki przeciwśniegowe, stopnie i ławy kominiarskie,
− montaż 2 okien dachowych,
− konserwacja elementów drewnianych – podbitka, zadaszenie tarasu,
− remont stropu drewnianego na poddaszu nieużytkowym – zerwanie desek, usunięcie zasypki stropowej ślepego pułapu, wykonanie izolacji, montaż podłogi z płyt OSB,
− uzupełnienie izolacji termicznej dachu od strony poddasza nieużytkowego,
− zabudowa ścian i sufitu na poddaszu nieużytkowym płytami gipsowo-kartonowymi.
Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórek i demontaży Wykonawca winien we własnym zakresie wywieźć i zutylizować, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi materiałów z rozbiórek i odpadów.
W trakcie trwania ww. robót Wykonawca nie zakłóci ciągłości pracy biura kancelarii leśnictwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140757,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158582,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140757,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Budowlana Jolanta Broda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621191536
7.3.4) Miejscowość: Zielonowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140757,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-18 do 2023-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
- Przebudowa wejścia głównego oraz budowa podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaczowie przy ul. Jana III Sobieskiego 6
- Naprawa posadzki plaż zewnętrznych w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.