eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń"Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438860249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45fd211c-f334-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45fd211c-f334-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052021/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3219512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu” na działce o nr geod. 52, obręb 6 na terenie stadionu Wieluńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Wojska Polskiego.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) budowa oświetlenia istniejącej płyty boiska piłkarskiego;
2) budowa podwójnej skoczni do skoku w dal przylegającej do istniejącej bieżni;
3) skocznia do skoku wzwyż;
4) rzutnia do rzutu oszczepem;
5) rzutnia młotem i dyskiem wraz z klatkę zabezpieczającą;
6) sektor rzutów dla pchnięcia kulą;
7) koło do pchnięcia kulą;
8) zakup i montaż dodatkowych ławek do obsługi istniejących na stadionie obiektów sportowych;
9) remont istniejącego boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą lekkoatletyczną w tym:
a) remont nawierzchni istniejącej bieżni na nawierzchnię poliuretanową,
b) remont nawierzchni trawiastej naturalnej istniejącego boiska piłkarskiego,
c) remont komunikacji pieszej pomiędzy boiskiem a budynkiem socjalno – biurowym,
d) wymiana piłkochwytów wys. 6 m,
e) budowa instalacji nawadniania boiska,
f) remont drenażu boiska i bieżni.
Wyposażenie:
- instalacja nowych bramek
- wymiana istniejących piłkochwytów o wys. 6 m
Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia działki opracowywana 21.186,00 m2
Powierzchnia istniejącej zabudowy i utwardzeń terenu 1.798,61 m2
Powierzchnia biologicznie czynna 67,95 %
Powierzchnia projektowana 16.357,04 m2 w tym:
Powierzchnia trawiasta boiska 9.619,48 m2
Powierzchnia trawiasta profilowanych skarp 2.079,24 m2
Powierzchnia z nawierzchnią syntetyczną: 4.476,10 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych remontowanych 182,22 m2
Powierzchnia zeskoczni do skoku w dal (odrębne opracowanie) 515,40 m2
Dokumenty jakie posiada Zamawiający:
1) Remont istniejącego boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą lekkoatletyczną
a) przedmiar robót,
b) projekt zagospodarowania terenu,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) Budowa oświetlenia istniejącego boiska piłkarskiego wraz z rozbudową oświetlenia parkowego, budową skoczni do skoku w dal i elementów małej architektury
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny,
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
e) projekt techniczny,
f) przedmiar robót.
3) Decyzja 356/2023 z dnia 27.07.2023 r. – pozwolenie na budowę.
Dodatkowo w zakres zadania wchodzi wykonanie i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej z dibondu o wymiarach 80x120 cm. Wykonanie powinno być zgodne z wytycznymi Polskiego Ładu (wytyczne w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SWZ.
Zamówienie obejmuje również zawiadomienie o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wieluniu oraz uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem zamówienia. (jeśli zajdzie taka konieczność)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5388542,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kafero Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383435089

7.3.3) Ulica: Długa 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-238

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa (firma), adres Podwykonawcy “RS INVESTMENT LTD Sp. z o.o.” UL. LUDWIKA RYDYGIERA nr 16 lok. 1, 50-249 WROCŁAW, NIP 8982280027, REGON 522556101, niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.