Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00265187/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00458302/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu "Aktywni Górą!" w jednostkach terenowych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP – drugie postępowanie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tamka 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2571577a-0e88-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych nieposiadająca osobowości prawnej podległa Ministerstwu Rodziny i Polityki Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu "Aktywni Górą!" w jednostkach terenowych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP – drugie postępowanie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2571577a-0e88-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Wielkopolską Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Poznaniu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WWK.ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57403,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - HP Leszno1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z niezbędnymi badaniami lekarskimi zakończonego egzaminem wewnętrznym egzaminami państwowymi (do 3 prób) dla maksymalnie 17 osób w wieku 17-20 lat, na terenie wielkopolski dla uczestników projektu „Aktywni górą!”.
2. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Wielkopolską Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Poznaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zamówienia zostały określone w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca obowiązany jest do realizacji usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 23636,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - HP Turek1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z niezbędnymi badaniami lekarskimi zakończonego egzaminem wewnętrznym egzaminami państwowymi (do 3 prób) dla maksymalnie 17 osób w wieku 17-20 lat, na terenie wielkopolski dla uczestników projektu „Aktywni górą!”.
2. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Wielkopolską Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Poznaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zamówienia zostały określone w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca obowiązany jest do realizacji usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 16883,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - HP Wolsztyn1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z niezbędnymi badaniami lekarskimi zakończonego egzaminem wewnętrznym egzaminami państwowymi (do 3 prób) dla maksymalnie 17 osób w wieku 17-20 lat, na terenie wielkopolski dla uczestników projektu „Aktywni górą!”.
2. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Wielkopolską Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Poznaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zamówienia zostały określone w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca obowiązany jest do realizacji usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 3376,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - HP Krotoszyn1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B wraz z niezbędnymi badaniami lekarskimi zakończonego egzaminem wewnętrznym egzaminami państwowymi (do 3 prób) dla maksymalnie 17 osób w wieku 17-20 lat, na terenie wielkopolski dla uczestników projektu „Aktywni górą!”.
2. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Wielkopolską Wojewódzką Komendę OHP z siedzibą w Poznaniu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zamówienia zostały określone w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca obowiązany jest do realizacji usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80411000-8 - Usługi szkół jazdy
4.5.5.) Wartość części: 13506,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26253,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26253,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców „U Daniela” Daniel Szkudlarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971542652
7.3.4) Miejscowość: Strzyżewice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ośrodek Szkolenia Kierowców "U Daniela" Daniel Szkudlarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Ośrodek Szkolenia Kierowców "U Daniela" Daniel Szkudlarczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26253,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172207144
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172207144
7.3.4) Miejscowość: Jarocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI EWA JAWORSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Doskonalenia Zawodowego Stanisław Paterek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210030826
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.