eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,164957,c3675a825e0f4d97e1048b3de4d43c51.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16beef80-129a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.47 RDW w Parczewie Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325396

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.9.2024.ps

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50892,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie przeglądu eksploatacyjnego separatorów substancji ropopochodnych i osadników zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich:
a) nr 813 Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski – Łęczna w ilości 2 szt.,
b) nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola – Żminne w ilości 24 szt.,
c) nr 815 Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów w ilości 7 szt.,
dla określenia stopnia zanieczyszczenia instalacji odpadami i konieczności ich czyszczenia, a także w celu oceny poprawności pracy całej instalacji.
2) czyszczenie wymienionych w Tabeli nr 1 separatorów substancji ropopochodnych i osadników, odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstających w wyniku tej usługi.
2. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wykonania przeglądu eksploatacyjnego obejmuje:
a) sprawdzenie stanu technicznego włazów separatora;
b) wzrokową kontrolę zewnętrzną instalacji;
c) wzrokową kontrolę stanu odbiornika ścieków odprowadzanych z separatorów;
d) sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania poszczególnych elementów składowych separatora;
e) pomiar warstwy odseparowanego oleju w poszczególnych zbiornikach systemu;
f) pomiar warstwy szlamów zaolejonych zgromadzonych w poszczególnych zbiornikach systemu odpowiednimi narzędziami;
g) dokonanie wpisów w książce eksploatacji separatora po dokonanym przeglądzie (odręczny szkic instalacji i jej opis - numeracja studzienek; opis stanu technicznego instalacji; zalecenia co do dalszego postępowania np. termin następnego czyszczenia;
h) sporządzenie protokołu z wykonanego przeglądu;
i) wykonanie materiału zdjęciowego z wykonanego przeglądu.
3. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący czyszczenia obejmuje:
a) opróżnienie zbiorników instalacji;
b) dokładne umycie elementów składowych separatora;
c) wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów separatora;
d) ewentualnie wykonanie innych prac konserwatorskich, niezbędnych do prawidłowego działania separatorów i osadników;
e) dokładne umycie zbiorników;
f) wykonanie pomiaru pojemności użytkowej poszczególnych zbiorników;
g) odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych – pozostałości po wykonanym czyszczeniu;
h) dokonanie wpisów w książce eksploatacji separatora po dokonanym czyszczeniu (szkic instalacji i jej opis - numeracja studzienek; opis stanu technicznego instalacji
i) wykonanie materiału zdjęciowego z wykonanego czyszczenia;
j) napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie,
k) sporządzenie i dostarczenie kompletnej dokumentacji związanej z zakończeniem prac i odbiorem odpadów niebezpiecznych (zawierającej m.in. protokół odbioru prac) oraz dokonanie wpisu w książce eksploatacji separatorów obejmującego m.in. potwierdzenie odbioru odpadów.
l) wykonawca wszystkie odpady powstałe w separatorach usunie i unieszkodliwi zgodnie z obowiązującymi przepisami /ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2029). Za wszelkie skażenia i ewentualne spowodowanie zagrożeń zanieczyszczenia środowiska odpowiada Wykonawca.
m) wykonawca usługi występuje w roli Wytwórcy odpadów powstających podczas wykonywania usługi czyszczenia. Wykonawca oświadcza, że będzie prowadził ewidencję odpadów oraz posiada wpis do BDO.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie uproszczonego projektu organizacji ruchu drogowego dot. prac w zakresie utrzymania i ochrony pasa drogowego na drogach wojewódzkich w województwie lubelskim lub sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49197,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121998,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49197,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kan24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133099432

7.3.3) Ulica: Ziemska 86

7.3.4) Miejscowość: Marysin

7.3.5) Kod pocztowy: 21-002

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49197,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.