Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325396/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.parczew.dzp@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,164957,c3675a825e0f4d97e1048b3de4d43c51.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Parczewie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16beef80-129a-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.47 RDW w Parczewie Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325396
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R5.ST.372.9.2024.ps
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50892,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie przeglądu eksploatacyjnego separatorów substancji ropopochodnych i osadników zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich:
a) nr 813 Międzyrzec Podlaski - Parczew - Ostrów Lubelski – Łęczna w ilości 2 szt.,
b) nr 814 Radzyń Podlaski - Suchowola – Żminne w ilości 24 szt.,
c) nr 815 Wisznice – Parczew – Siemień – Lubartów w ilości 7 szt.,
dla określenia stopnia zanieczyszczenia instalacji odpadami i konieczności ich czyszczenia, a także w celu oceny poprawności pracy całej instalacji.
2) czyszczenie wymienionych w Tabeli nr 1 separatorów substancji ropopochodnych i osadników, odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych powstających w wyniku tej usługi.
2. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący wykonania przeglądu eksploatacyjnego obejmuje:
a) sprawdzenie stanu technicznego włazów separatora;
b) wzrokową kontrolę zewnętrzną instalacji;
c) wzrokową kontrolę stanu odbiornika ścieków odprowadzanych z separatorów;
d) sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania poszczególnych elementów składowych separatora;
e) pomiar warstwy odseparowanego oleju w poszczególnych zbiornikach systemu;
f) pomiar warstwy szlamów zaolejonych zgromadzonych w poszczególnych zbiornikach systemu odpowiednimi narzędziami;
g) dokonanie wpisów w książce eksploatacji separatora po dokonanym przeglądzie (odręczny szkic instalacji i jej opis - numeracja studzienek; opis stanu technicznego instalacji; zalecenia co do dalszego postępowania np. termin następnego czyszczenia;
h) sporządzenie protokołu z wykonanego przeglądu;
i) wykonanie materiału zdjęciowego z wykonanego przeglądu.
3. Zakres obowiązków Wykonawcy dotyczący czyszczenia obejmuje:
a) opróżnienie zbiorników instalacji;
b) dokładne umycie elementów składowych separatora;
c) wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów separatora;
d) ewentualnie wykonanie innych prac konserwatorskich, niezbędnych do prawidłowego działania separatorów i osadników;
e) dokładne umycie zbiorników;
f) wykonanie pomiaru pojemności użytkowej poszczególnych zbiorników;
g) odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych – pozostałości po wykonanym czyszczeniu;
h) dokonanie wpisów w książce eksploatacji separatora po dokonanym czyszczeniu (szkic instalacji i jej opis - numeracja studzienek; opis stanu technicznego instalacji
i) wykonanie materiału zdjęciowego z wykonanego czyszczenia;
j) napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie,
k) sporządzenie i dostarczenie kompletnej dokumentacji związanej z zakończeniem prac i odbiorem odpadów niebezpiecznych (zawierającej m.in. protokół odbioru prac) oraz dokonanie wpisu w książce eksploatacji separatorów obejmującego m.in. potwierdzenie odbioru odpadów.
l) wykonawca wszystkie odpady powstałe w separatorach usunie i unieszkodliwi zgodnie z obowiązującymi przepisami /ustawa z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2029). Za wszelkie skażenia i ewentualne spowodowanie zagrożeń zanieczyszczenia środowiska odpowiada Wykonawca.
m) wykonawca usługi występuje w roli Wytwórcy odpadów powstających podczas wykonywania usługi czyszczenia. Wykonawca oświadcza, że będzie prowadził ewidencję odpadów oraz posiada wpis do BDO.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych usług objętych umową poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie uproszczonego projektu organizacji ruchu drogowego dot. prac w zakresie utrzymania i ochrony pasa drogowego na drogach wojewódzkich w województwie lubelskim lub sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami projektu tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49197,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121998,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49197,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kan24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7133099432
7.3.3) Ulica: Ziemska 86
7.3.4) Miejscowość: Marysin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49197,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 21-22 grudnia 2024 r.
- Usługa wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego budowy budynku Uniwersyteckiego Ponadregionalnego Centrum Hematologii, Onkologii, Immunologii i Transplantacji Szpiku
- Świadczenie usług pocztowych dla UMCS
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją dla Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Usługa druku i dostawy katalogu pokonkursowego XIII Ogólnopolskiego Konkursu Fotograficznego "Lubelskie. Smakuj Życie!" w formie ilustrowanego kalendarza regionu na 2025 rok.
- "Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2025.
- Odbiór, transport i przetwarzanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, piasku z sitopiaskowników oraz skratek
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 pochodzących z oczyszczalni ścieków w Kaliszu Pomorskim przy ul. Szczecińskiej"
- Przegląd techniczny oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi nadzoru technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.