eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówWymiana nawierzchni drogowych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 9146998200

1.5.8.) Numer faksu: 9146998298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2169d7f9-fc97-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383082

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291379

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.16.2024.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2951880,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ul. C .K. Norwida w Goleniowie. Zakres obejmuje:
1) Roboty pomiarowe - 0,506 km;
2) Frezowanie nawierzchni śr. gr. 11 cm – 3 835 m2 (przekazać Zamawiającemu);
3) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - 65 m2;
4) Rozebranie krawężników betonowych – 98 m;
5) Regulacja pionowa wpustów deszczowych – 14 szt.;
6) Warstwa mieszanki mineralnej związanej cementem C3/4 o gr. 15 cm – 55 m2;
7) Warstwa mieszanki mineralnej związanej cementem C3/4 o gr. 5 cm – 10 m2;
8) Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej 3 835 m2 x 2 warstwy;
9) Skropienie warstw emulsją asfaltową 3 835 m2 x 2 warstwy;
10) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna z AC11S 50/70 – gr. po zagęszczeniu 4 cm – 3 835 m2;
11) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca / wyrównawcza AC16W 35/50 – gr. po zagęszczeniu 7 cm – 3 835 m2;
12) Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 65 m2;
13) Organizacja ruchu na czas robót – 1 kpl.;
14) Odtworzenie oznakowania poziomego – 56 m2;
15) Ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem C-12/15 – 98 m;
16) Regulacja obrzeży betonowych na ławie z oporem C-12/15-31 m;
17) Profilowanie poboczy – 1360 m2.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 730990,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. C. K. Norwida w Goleniowie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty pomiarowe – 0,14 km;
2) Rozebranie obrzeży 6x20 – 40,80 m;
3) Rozebranie krawężników betonowych 8x30 – 128,20 m;
4) Rozebranie krawężników betonowych 15x30 – 129,20 m;
5) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – 192,80 m2;
6) Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 – 40 m2;
7) Mechaniczne wykonanie koryta gł. 28 cm – 288,30 m2;
8) Mechaniczne wykonanie koryta gł. 48 cm – 180,10 m2;
9) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – 468,40 m2;
10) Grunt stabilizowany cementem Rm-2,5 MPa gr. 15 cm – 468,40 m2;
11) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o gr. 22 cm – 180,10 m2;
12) Nawierzchnia parkingów z kostki betonowej – 468,40 m2;
13) Remont cząstkowy nawierzchni 4,24 t;
14) Regulacja pionowa studzienek i włazów 5 szt.;
15) Obrzeża betonowe 170,01 m;
16) Krawężniki betonowe na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 – 187,60 m;
17) Humusowanie poboczy – 198 m2;
18) Stała organizacja ruchu – 1 kpl.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 201744,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Bankowej w Goleniowie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty pomiarowe – 0,14 km;
2) Frezowanie nawierzchni śr. gr. 11 cm – 3 732 m2 (przekazać Zamawiającemu);
3) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej – 57 m2;
4) Rozebranie krawężników betonowych – 65 m;
5) Regulacja pionowa zaworów, studzienek z wymianą włazów – 9 szt.;
6) Warstwa mieszanki mineralnej związanej cementem C3/4 o gr. 15 cm – 35 m2;
7) Warstwa mieszanki mineralnej związanej cementem C3/4 o gr. 5 cm – 15 m2;
8) Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej 3 732 m2 x 2 warstwy;
9) Skropienie warstw emulsją asfaltową 3 732 m2 x 2 warstwy;
10) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna z AC11S 50/70 – gr. po zagęszczeniu 4 cm – 3 732 m2;
11) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca / wyrównawcza AC16W 35/50 – gr. po zagęszczeniu 7 cm – 3 732 m2;
12) Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 57 m2;
13) Organizacja ruchu na czas robót – 1 kpl.;
14) Odtworzenie oznakowania poziomego – 41 m2;
15) Ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem C-12/15 – 57 m;
16) Regulacja obrzeży betonowych na ławie z oporem C-12/15 – 6m;
17) Profilowanie poboczy – 680 m2.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 701881,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Spacerowej w Goleniowie. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty pomiarowe – 0,904 km;
2) Frezowanie nawierzchni śr. gr. 11 cm – 5 079 m2 (przekazać Zamawiającemu);
3) Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych – 12 m2;
4) Rozebranie krawężników betonowych – 205 m;
5) Regulacja pionowa studzienek z wymianą włazów – 6 szt.;
6) Warstwa mieszanki mineralnej związanej cementem C3/4 o gr. 5 cm – 12 m2;
7) Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej 5 155 m2 x2 warstwy;
8) Skropienie warstwy konstrukcyjnej 5 155 m2 x2 warstwy;
9) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna z AC11S 50/70 – gr. po zagęszczeniu 4 cm – 5 079 m2;
10) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca / wyrównawcza AC16W 35/50 – gr. po zagęszczeniu 7 cm – 5 155 m2;
11) Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej 12 m2;
12) Organizacja ruchu na czas robót – 1 kpl.;
13) Odtworzenie oznakowania poziomego w tym P11 (czerwone) – 43 m2;
14) Odtworzenie pasów wibracyjno-akustycznych o szer. 12 cm – 32 szt.;
15) Ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem C-12/15 – 205 m;
16) Profilowanie poboczy – 1 641 m2.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 986546,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Zielona Droga w Goleniowie, etap I. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty pomiarowe – 0,13 km;
2) Frezowanie nawierzchni śr. gr. 4 cm – 1 102 m2 (przekazać Zamawiającemu);
3) Rozebranie nawierzchni – 524,90 m2;
4) Rozebranie podbudowy z kruszywa o gr. 20 cm 524,90 m2;
5) Rozebranie krawężników betonowych 65m;
6) Roboty ziemne 79,95 m3;
7) Profilowanie zagęszczanie podłoża – 419,90 m2;
8) Stabilizacja gruntu cementem łącznie 307,90 m2;
9) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm łącznie 511,40 m2;
10) Nawierzchnia z kostki betonowej – 104,40 m2;
11) Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej 1 102,10 m2 x2 warstwy;
12) Skropienie warstw emulsją asfaltową 1 102,10 m2 x2 warstwy;
13) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11W warstwa wiążąca – gr. po zagęszczeniu 4 cm – 1 102,10 m2;
14) Nawierzchnia ścieralna SMA8 gr. 3 cm – 1 102,10 m2;
15) Ustawienie krawężników betonowych na ławie z oporem łącznie 111,60 m;
16) Organizacja ruchu na czas robót;
17) Wykonanie wpustu deszczowego z przykanalikiem Ø 160 – 1 szt.;
18) Humusowanie skarp – 50 m2;
19) Regulacja pionowa włazów, zasuw – 13 szt.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 287925,73 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Zielona Droga w Goleniowie, etap II. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty pomiarowe – 0,03 km;
2) Frezowanie nawierzchni śr. gr. 4 cm – 188,50 m2 (przekazać Zamawiającemu);
3) Rozebranie nawierzchni – 32,50 m2;
4) Rozebranie podbudowy z kruszywa o gr. 15 cm 32,50 m2;
5) Rozebranie krawężników betonowych – 11,40 m;
6) Roboty ziemne 9,10 m3;
7) Profilowanie zagęszczenie podłoża – 32,50 m2;
8) Stabilizacja gruntu cementem łącznie 32,50 m2;
9) Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm łącznie 32,50 m2;
10) Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej 188,50 m2 x2 warstwy;
11) Skropienie warstw emulsją asfaltową 188,50 m2 x2 warstwy;
12) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11W warstwa wiążąca – gr. po zagęszczeniu 4 cm – 188,50 m2;
13) Nawierzchnia ścieralna SMA 8 gr. 3 cm – 188,50 m2;
14) Ustawienie krawężników betonowych na ławie z oporem łącznie 11,40 m;
15) Regulacja pionowa włazów, zasuw – 7 szt.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 42790,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658453,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807926,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 658453,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 658453,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-19 do 2024-09-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272812,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307818,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272812,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERN Dawid Chudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561439341

7.3.3) Ulica: Żółwia Błoć 45c

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272812,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-19 do 2024-09-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622639,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770907,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622639,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622639,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-19 do 2024-09-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 928458,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1053057,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 928458,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 928458,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-19 do 2024-09-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476030,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476030,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476030,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476030,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-19 do 2024-09-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197177,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197177,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197177,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197177,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-19 do 2024-09-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.